Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Keskustelua Onnenarpa- ohjelmasta ja juontaja Janne Antinista....
Janne sai 100€/h palkkaa, enemmän kuin muut juontajat. Hän alkoi ahnehtimaan ja yritti bluffata firmaa lähtemällä pois, luuli tietenkin että firma ottaa takasin paremmalla palkalla. Nyt kun tuli tieto ettei takaisin ole tulemista, janne katkerana haukkuu muita juontajia facebook sivuillaan. Ja vieläpä tosi alentavasti, lähentelee naisvihaa hänen kommentit.
hän on itse syypää lähtöönsä ja nyt itkee julkisesti

Keskustelua Onnenarpa- ohjelmasta ja juontaja Janne Antinista....
 
vierailija
No niin, sitten asiaan... Janne sai potkut Onnenarvasta, koska hinnoitteli itsensä ulos. Vaati palkankorotusta vedoten ammattitaitoonsa ja osaamiseensa. No mitäs osaamista se vaatii, että jankutat päivästä toiseen makaronilaatikosta, räpläät puhelintasi kesken tv-lähetyksen, hoet ai jai jai jai jai, utelet ihmisiltä mitä söivät lounaaksi, kerrot päivän sään ja nimipäiväsankarit... Tuo "osaaminen" sitten vaatisi palkankorotuksen?? Eikä varmasti ollut kyseessä mikään pieni korotus. Uskoisin että puhutaan ihan tuhansista euroista......
Niin Jannen palkkahan oli jo valmiiksi 100€/h. Eli kahden tunnin työpäivillä 4000€ kuussa. Ahneus iski ja katkeruus paistaa nyt läpi
 
vierailija
vierailija
Janne Antin ja fanilaumansa ulvovat aina facebookissa, kuinka ketään ei saa kiusata eikä haukkua. Hyvin Janne ja faninsa noudattavat tuota periaatettaan, puhuvat niin kauniisti Jannen kollegasta Anne-Marista:

-Fani 1: "Rahanahne kovastikin, ne pyllykuvatkin!!! Millainen ihminen rupee esittelemään sillä tavalla itseään netissä???"

-Janne: "Joo, jos on huono itsetunto niin sitä vissiin nostattaa egoa esim esittelemällä pyllyä tai tissejä tms... Onhan näitä nähty jo vuosien varrella näitä typyjä... Heteromiehet vissiin tykkää. ;)"

-Fani 2: "Häntä ei pysty ollenkaan katteleen.. Sen verran ärsyttävä tyyppi."

Hienoa porukkaa Janne ja faninsa ♥ Eivät kiusaa eivätkä hauku Anne-Maria ♥
 
vierailija
Jos nuo Anne-Marista kirjoitetut kommentit olisikin kirjoitettu Jannesta, niin jestamendeera kun olisi taas helvetti irti! Janne olisi jo todellakin tehnyt rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta!
 
vierailija
Aikuisten ihmisten kirjoituksia!! Onko teillä noin paha olla? Kateus?, katkeruus? paistaa hyvin läpi. Menkää peilin eteen ja katsokaa itseänne ja omia tekemisiänne, virheitänne ja muuta mitä olette elämässänne tehneet toisia ihmisiä kohtaan. Mitään vääryyksiä ei kuulu hyväksyä ja ne on tuotava esille.
 
vierailija
Aikuisten ihmisten kirjoituksia!! Onko teillä noin paha olla? Kateus?, katkeruus? paistaa hyvin läpi. Menkää peilin eteen ja katsokaa itseänne ja omia tekemisiänne, virheitänne ja muuta mitä olette elämässänne tehneet toisia ihmisiä kohtaan. Mitään vääryyksiä ei kuulu hyväksyä ja ne on tuotava esille.
"Mitään vääryyksiä ei kuulu hyväksyä ja ne on tuotava esille."

Siis miten sinä perustelet nyt sen että Janne faniensa kera haukkuu Anne-Maria julkisesti?????!!!!!!!!!
 
vierailija
Janne sai 100€/h palkkaa, enemmän kuin muut juontajat. Hän alkoi ahnehtimaan ja yritti bluffata firmaa lähtemällä pois, luuli tietenkin että firma ottaa takasin paremmalla palkalla. Nyt kun tuli tieto ettei takaisin ole tulemista, janne katkerana haukkuu muita juontajia facebook sivuillaan. Ja vieläpä tosi alentavasti, lähentelee naisvihaa hänen kommentit.
hän on itse syypää lähtöönsä ja nyt itkee julkisesti
Mistä tiedät hänen palkkansa?
 
vierailija
Janne Antin ja fanilaumansa ulvovat aina facebookissa, kuinka ketään ei saa kiusata eikä haukkua. Hyvin Janne ja faninsa noudattavat tuota periaatettaan, puhuvat niin kauniisti Jannen kollegasta Anne-Marista:

-Fani 1: "Rahanahne kovastikin, ne pyllykuvatkin!!! Millainen ihminen rupee esittelemään sillä tavalla itseään netissä???"

-Janne: "Joo, jos on huono itsetunto niin sitä vissiin nostattaa egoa esim esittelemällä pyllyä tai tissejä tms... Onhan näitä nähty jo vuosien varrella näitä typyjä... Heteromiehet vissiin tykkää. "

-Fani 2: "Häntä ei pysty ollenkaan katteleen.. Sen verran ärsyttävä tyyppi."

Hienoa porukkaa Janne ja faninsa Eivät kiusaa eivätkä hauku Anne-Maria
Vieläkö sä jaksat tätä samaa jankkaamista? Se on mieletöntä että olet jumissa tässä yhdessä asiassa.
 
vierailija
Janne Antin ja fanilaumansa ulvovat aina facebookissa, kuinka ketään ei saa kiusata eikä haukkua. Hyvin Janne ja faninsa noudattavat tuota periaatettaan, puhuvat niin kauniisti Jannen kollegasta Anne-Marista:

-Fani 1: "Rahanahne kovastikin, ne pyllykuvatkin!!! Millainen ihminen rupee esittelemään sillä tavalla itseään netissä???"

-Janne: "Joo, jos on huono itsetunto niin sitä vissiin nostattaa egoa esim esittelemällä pyllyä tai tissejä tms... Onhan näitä nähty jo vuosien varrella näitä typyjä... Heteromiehet vissiin tykkää. "

-Fani 2: "Häntä ei pysty ollenkaan katteleen.. Sen verran ärsyttävä tyyppi."

Hienoa porukkaa Janne ja faninsa Eivät kiusaa eivätkä hauku Anne-Maria
Miksi sinä sitten haukut ihmisiä jos se on sinun mielestä väärin??
 
vierailija
"Mitään vääryyksiä ei kuulu hyväksyä ja ne on tuotava esille."

Siis miten sinä perustelet nyt sen että Janne faniensa kera haukkuu Anne-Maria julkisesti?????!!!!!!!!!
Miten sä perustelet sen että te kimpassa haukutte Jannea joka palstalla? Se on ollut huvittavaa lukea täällä kommentteja että haukkuminen on niin pahaa, ja sitten itse veivaatte vihan merkeissä kuin hullut puuroa. Tekopyhää jos mikä.
 
vierailija
Janne Antin ja fanilaumansa ulvovat aina facebookissa, kuinka ketään ei saa kiusata eikä haukkua. Hyvin Janne ja faninsa noudattavat tuota periaatettaan, puhuvat niin kauniisti Jannen kollegasta Anne-Marista:

-Fani 1: "Rahanahne kovastikin, ne pyllykuvatkin!!! Millainen ihminen rupee esittelemään sillä tavalla itseään netissä???"

-Janne: "Joo, jos on huono itsetunto niin sitä vissiin nostattaa egoa esim esittelemällä pyllyä tai tissejä tms... Onhan näitä nähty jo vuosien varrella näitä typyjä... Heteromiehet vissiin tykkää. "

-Fani 2: "Häntä ei pysty ollenkaan katteleen.. Sen verran ärsyttävä tyyppi."

Hienoa porukkaa Janne ja faninsa Eivät kiusaa eivätkä hauku Anne-Maria
..

Vieläkö jaksat jankuttaa samaa vanhaa asiaa?
Kyllä kaikki sen tietää että Janne jatkuvasti haukkuu ja kiusaa muita ( ja tulee aina niin tekemään.
Sille ei vaan voi mitään ettei Janne sitä itse huomaa eikä ymmärrä että on itse myös se kiusaaja.
 
vierailija
Janne sai 100€/h palkkaa, enemmän kuin muut juontajat. Hän alkoi ahnehtimaan ja yritti bluffata firmaa lähtemällä pois, luuli tietenkin että firma ottaa takasin paremmalla palkalla. Nyt kun tuli tieto ettei takaisin ole tulemista, janne katkerana haukkuu muita juontajia facebook sivuillaan. Ja vieläpä tosi alentavasti, lähentelee naisvihaa hänen kommentit.
hän on itse syypää lähtöönsä ja nyt itkee julkisesti
Mistä tiedät hänen palkkansa? Kertoiko sulle? Vai oletko payrollissa? Ei riitä ihan tarpeeksi että oot samassa paikassa töissä joten miten tiedät kuinka paljon hän sai?
 
vierailija
Vaikka Janne ei olisikaan oikeasti tehnyt niin useasti on uhkaillut tekevänsä milloin mistäkin syystä
Ei se rikosilmoituksella uhkailukaan ole kovin fiksua.
Mitä sillä on väliä jos sanoo sen? Itekkin olen sanonut ja tiedän pari muutakin jotka ovat niin sanoneet määrätyissä tilanteissa. Te vaan haluatte kasvattaa jotain draamaa mitä ei edes ole.
 
vierailija
Mistä tiedät hänen palkkansa? Kertoiko sulle? Vai oletko payrollissa? Ei riitä ihan tarpeeksi että oot samassa paikassa töissä joten miten tiedät kuinka paljon hän sai?
noh, ihan sama minulle uskotko vai etkö mutta näin se vaan on. Janne sai muutenkin töissä erityiskohtelua ja oli aikamoinen diiva. Ja niin kovasti teki asiaa siitä mitä ohjaaja hänelle on sanonut mutta nyt itse haukkuu muita juontajia yleisesti somessa. On kyllä ihmisillä niiin väärä kuva kyseisestä tyypistä että… pahin kiusaaja on hän itse
 
vierailija
..

Vieläkö jaksat jankuttaa samaa vanhaa asiaa?
Kyllä kaikki sen tietää että Janne jatkuvasti haukkuu ja kiusaa muita ( ja tulee aina niin tekemään.
Sille ei vaan voi mitään ettei Janne sitä itse huomaa eikä ymmärrä että on itse myös se kiusaaja.
Kaikki? KAIKKI? Koko maailma? Kaikki Suomessa? Vai n 20 Jannen vihaajaa? Älä yleistä. Sinä myöskin olet haukkunut ja kiusannut. Täällä mutta myös muuten elämäsi aikana. Että älä viitti olla tuollainen marttyyri ja uhri.
 
vierailija
noh, ihan sama minulle uskotko vai etkö mutta näin se vaan on. Janne sai muutenkin töissä erityiskohtelua ja oli aikamoinen diiva. Ja niin kovasti teki asiaa siitä mitä ohjaaja hänelle on sanonut mutta nyt itse haukkuu muita juontajia yleisesti somessa. On kyllä ihmisillä niiin väärä kuva kyseisestä tyypistä että… pahin kiusaaja on hän itse
Jos et pysty kertomaan mistä tiedät, sitten sinua on mahdoton uskoa.
 

Yhteistyössä