K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hei mä olen täällä ekaa kertaa. Vauvalla ja puutarhassa siis alusta asti ollut mukana, mut tänne en ollut vielä uskaltautunut.

Olisin kysynyt teiltä shippiin pettyneiltä, että mihin yksittäiseen tapahtumaan shippi sun kohdalla jäi? Ja kumpaan osapuoleen petyit, ja miksi?
Onnea yritykselle saada asiallisia vastauksia! Kuten huomaat, ketjun fokus on tällä hetkellä tiukasti yksityishenkilöistä väittelyssä. 🙄

Itse en voi vastata, kun en ole shippiin pettynyt. Vaikka täällä roikunkin, en koskaan ole varsinaisesti shipannut, kunhan vaan fiilistellyt. 😊
 
vierailija
Joojoo. Sovitaan sitten niin. Silti paheksun ja ulisen aivan niin paljon kuin lystään. Sinähän tähän tartuit ja aloit meuhkaamaan.
Täällä on tarkoitus keskustella. En ole varma mistä meidän keskustelumme tai väittelymme lähti, sulle on voinut välillä vastailla joku muukin. Täällä on joku toinenkin tai useampi samansuuntaisia viestejä kirjoitellut. Mitään meuhkaamista en mielestäni aloittanut, vaan nimenomaan sanoin mielipiteeni sinun (tai jonkun muun) yksityishenkilön instatilin haukkumisesta. Puutuin siksi, että se se viesti ei ollut mitään normaalia kritiikkiä perusteluineen, vaan pelkästään ilkeäsävyistä haukkumista.
 
vierailija
Eli K on vässykkä joka on roikkunut julkisuuteen pyrkivän haahkan käsipuolessa kohta kaksi vuotta mutta ei osaa erota. Ja B on rakkaudessa riutuva tössykkä joka odottaa neitsyenä Kn vapautumista maailman tappiin asti ja parhaat vuodet valuu hukkaan.

Menikö oikein?
Minä uskon nimenomaan tähän kuvioon, ehkä tuota B:n neitsyyttä lukuunottamatta. Enkä ole edes yksin, meitä on yhdessä pienessä chattiryhmässä useampi samaa mieltä. On muuten mahtavaa, kun edes tällaisia asioita voi vapaasti tuoda siellä esiin ilman, että joku tulee ilkkumaan.
 
vierailija
Hei mä olen täällä ekaa kertaa. Vauvalla ja puutarhassa siis alusta asti ollut mukana, mut tänne en ollut vielä uskaltautunut.

Olisin kysynyt teiltä shippiin pettyneiltä, että mihin yksittäiseen tapahtumaan shippi sun kohdalla jäi? Ja kumpaan osapuoleen petyit, ja miksi?
Maaliskuun Suomen keikkojen tunnelma lopetti uskoni. Petyin Jereen, koska antoi ymmärtää, mutta ei ymmärtänyt antaa.
 
vierailija
Minä uskon nimenomaan tähän kuvioon, ehkä tuota B:n neitsyyttä lukuunottamatta. Enkä ole edes yksin, meitä on yhdessä pienessä chattiryhmässä useampi samaa mieltä. On muuten mahtavaa, kun edes tällaisia asioita voi vapaasti tuoda siellä esiin ilman, että joku tulee ilkkumaan.
Oi hyvä luoja sentään. Sit pitää silti tulla tänne uskontunnustusta tuomaan. Vähän niinku jehovatkoputtelee ovelle.
Siis mun puolesta ihmiset saa leikkiä ja mielikuvitella, mutta pysykää nyt hyvät ihmiset kaukana todellisista ihmisistä sitten. Älkää esittäkö totuutena noita teidän harhaluulojanne mm. Kn puolisosta ja heidän suhteestaan. Ihan sairasta meininkiä.
 
vierailija
Käytti Bojania hyväkseen?
Bojanhan se on hyväksikäyttäjä, etkö muista. Vitsi, vitsi. Totta toinen puoli kuitenkin. Saivat ainakin nostetta viisuissa, kun Reko hoksasi homman heti alussa. Bromance ja ystävyys olivat silti ihan totta ja se on jatkunut myös. Molemmat ruokkivat hommaa ihan itse, eikä kukaan ole varmasti ketään hyväksikäyttänyt. Jätkät on pitäneet hauskaa yhdessä lavalla ja muuallakin. Shipparit sitten ovat kaikkea ylimääräistä siihen oheen kehitelleet ja uskoneet omia tarinoitaan. Eikö tämän kaiken pitäis olla jo selvää kaikille. Kauanko tätä jankataan
 

Yhteistyössä