Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Luin Egyptin matka ilmoitusta, hotellin hinta 245e muttei laitettu onko viikon vai mikä aika. Arvelen viikoksi kun vilkaisin hotellin sivuja. Matka ajaksi merkitty 3 vk joka varmaan on Jannen ja Anitan matkan pituus, voisivat takrkenrtaa 245e ajan pituuden.
 
vierailija
No niin, Jannehan avasi sanaisen arkkunsa odotettua nopeammin! Tämä puolalainen Jasek siis kuulemma jankutti joka päivä korvanappiin että "At least say something about the show." Ööööööö... Ja tästä Janne veti herneen sieraimeen??!!! Eikö Janne muka oikeasti ymmärtänyt, että Onnenarvan tarkoitus on saada ihmiset ostelemaan ylikalliita arpoja? Nuo ruudussa olevat "tietokilpailut" toimivat houkuttimina, jotta ihmiset ostaisivat mahdollisimman paljon arpoja. Jasek ohjeisti Jannea että älä sönkötä omia asioitasi, vaan puhu ohjelmasta, kerro säännöt, kehota ihmisiä soittamaan... Mutta Jannehan veti näistä ohjeista kilarit 😂 Kun Janne luuli että hän saa palkkansa siitä kun kertoo päivän nimipäiväsankarit, päivän sään, utelee mitä ihmiset söi lounaaksi, mainosti Jaskan grilliä ja omia bisneksiään, mussutti piirakkaa suorassa tv-lähetyksessä, räpläsi puhelintaan, vonkasi treffikutsuja.....
 
vierailija
No niin, Jannehan avasi sanaisen arkkunsa odotettua nopeammin! Tämä puolalainen Jasek siis kuulemma jankutti joka päivä korvanappiin että "At least say something about the show." Ööööööö... Ja tästä Janne veti herneen sieraimeen??!!! Eikö Janne muka oikeasti ymmärtänyt, että Onnenarvan tarkoitus on saada ihmiset ostelemaan ylikalliita arpoja? Nuo ruudussa olevat "tietokilpailut" toimivat houkuttimina, jotta ihmiset ostaisivat mahdollisimman paljon arpoja. Jasek ohjeisti Jannea että älä sönkötä omia asioitasi, vaan puhu ohjelmasta, kerro säännöt, kehota ihmisiä soittamaan... Mutta Jannehan veti näistä ohjeista kilarit Kun Janne luuli että hän saa palkkansa siitä kun kertoo päivän nimipäiväsankarit, päivän sään, utelee mitä ihmiset söi lounaaksi, mainosti Jaskan grilliä ja omia bisneksiään, mussutti piirakkaa suorassa tv-lähetyksessä, räpläsi puhelintaan, vonkasi treffikutsuja.....
Mutta ihmiset katsoivat ohjelmaa juuri sen takia koska J ei vain pyytänyt ihmisiä soittamaan. Itse katoit sitä myöskin sen takia. Että sitten sait valittaa ja nipottaa ja kimittää hänestä eri palstoilla tietysti mutta kuitenkin. Et olisi katsonut jos ohjelma ois ollut ”soita numeroon.”
 
vierailija
No niin, Jannehan avasi sanaisen arkkunsa odotettua nopeammin! Tämä puolalainen Jasek siis kuulemma jankutti joka päivä korvanappiin että "At least say something about the show." Ööööööö... Ja tästä Janne veti herneen sieraimeen??!!! Eikö Janne muka oikeasti ymmärtänyt, että Onnenarvan tarkoitus on saada ihmiset ostelemaan ylikalliita arpoja? Nuo ruudussa olevat "tietokilpailut" toimivat houkuttimina, jotta ihmiset ostaisivat mahdollisimman paljon arpoja. Jasek ohjeisti Jannea että älä sönkötä omia asioitasi, vaan puhu ohjelmasta, kerro säännöt, kehota ihmisiä soittamaan... Mutta Jannehan veti näistä ohjeista kilarit Kun Janne luuli että hän saa palkkansa siitä kun kertoo päivän nimipäiväsankarit, päivän sään, utelee mitä ihmiset söi lounaaksi, mainosti Jaskan grilliä ja omia bisneksiään, mussutti piirakkaa suorassa tv-lähetyksessä, räpläsi puhelintaan, vonkasi treffikutsuja.....
Miksi sinä katsoit ohjelmaa? Jep. Jannen takia. Yrität sysätä asiat niin että Janne oli aina väärässä, mutta juurikin yhden miehen takia katsoit ohjelmaa. Olet kaksinaamainen ja tekopyhä. Tai ootas, sehän on teidän lause mutta katos miten sopii myös teihin 😂
 
vierailija
Montakos kertaa muuten Katrie on kaivanut puhelimensa esille ja alkanut tavaamaan jotain viestiä? Montakos kertaa Katrie on mainostanut että käykääpäs tsekkaamassa mun instagram-sivut... Montakos kertaa Katrie on lisäillyt huulipunaa kesken lähetyksen? Tai pelmahtanut lähetykseen lippis päässä, kun ei "ehtinyt" laittaa hiuksiaan. Montakos kertaa Katrie on on mussuttanut piirakkaa kesken juonnon?
 
vierailija
Montakos kertaa muuten Katrie on kaivanut puhelimensa esille ja alkanut tavaamaan jotain viestiä? Montakos kertaa Katrie on mainostanut että käykääpäs tsekkaamassa mun instagram-sivut... Montakos kertaa Katrie on lisäillyt huulipunaa kesken lähetyksen? Tai pelmahtanut lähetykseen lippis päässä, kun ei "ehtinyt" laittaa hiuksiaan. Montakos kertaa Katrie on on mussuttanut piirakkaa kesken juonnon?
Montakos kertaa Katrie on tuppisuuna? Montakos kertaa Katrie tuijottaa taulua tyhjä ilme silmissään? Montakos kertaa Katrie toistaa samaa lausetta? Montakos kertaa Katrie ihmettelee miten joku sana tavataan? Vastaus: monta.
 
vierailija
Montakos kertaa muuten Katrie on kaivanut puhelimensa esille ja alkanut tavaamaan jotain viestiä? Montakos kertaa Katrie on mainostanut että käykääpäs tsekkaamassa mun instagram-sivut... Montakos kertaa Katrie on lisäillyt huulipunaa kesken lähetyksen? Tai pelmahtanut lähetykseen lippis päässä, kun ei "ehtinyt" laittaa hiuksiaan. Montakos kertaa Katrie on on mussuttanut piirakkaa kesken juonnon?
Milloin J laitoi huulipunaa? Jos yrität verrata kahta ihmistä, yritä nyt ees olla järkevä äläkä keksi omiasi.
 
vierailija
Mutta ihmiset katsoivat ohjelmaa juuri sen takia koska J ei vain pyytänyt ihmisiä soittamaan. Itse katoit sitä myöskin sen takia. Että sitten sait valittaa ja nipottaa ja kimittää hänestä eri palstoilla tietysti mutta kuitenkin. Et olisi katsonut jos ohjelma ois ollut ”soita numeroon.”
Kyllä. Kyllä minä voin sen myöntää että juurikin Jannen sekoilujen takia katsoin noita kusetusarpajaisia. Aina sai jännittää mitä se Janne tänään sekoilee tai kuinka karseassa asussa tänään tulee suoraan tv-lähetykseen. Siinä oli juurikin se Jannen viihdearvo. Mutta se ei silti poista sitä tosiasiaa, että ohjelman nimi oli Onnenarpa eikä Janne Show. Ohjelman tarkoitus oli kusettaa tyhmiltä soittajilta rahat pois, ei keskittyä Janneen. Eli minä kyllä ymmärrän miksi Jasek joutui koko ajan neuvomaan Jannea, kun Janne itse ei tajunnut olevansa Janne Shown sijasta Onnenarvassa 🤷Katrie selkeästi ymmärtää, koska hän keskittyy itse asiaan eikä länkytä omiaan. Vaikka Janne koittikin painostaa Katrieta puhumaan yksityisasioistaan.
 
vierailija
Montakos kertaa muuten Katrie on kaivanut puhelimensa esille ja alkanut tavaamaan jotain viestiä? Montakos kertaa Katrie on mainostanut että käykääpäs tsekkaamassa mun instagram-sivut... Montakos kertaa Katrie on lisäillyt huulipunaa kesken lähetyksen? Tai pelmahtanut lähetykseen lippis päässä, kun ei "ehtinyt" laittaa hiuksiaan. Montakos kertaa Katrie on on mussuttanut piirakkaa kesken juonnon?
Voi sua, sulla näyttää olevan mieletön ikävä Jannea.
 
vierailija
Kyllä. Kyllä minä voin sen myöntää että juurikin Jannen sekoilujen takia katsoin noita kusetusarpajaisia. Aina sai jännittää mitä se Janne tänään sekoilee tai kuinka karseassa asussa tänään tulee suoraan tv-lähetykseen. Siinä oli juurikin se Jannen viihdearvo. Mutta se ei silti poista sitä tosiasiaa, että ohjelman nimi oli Onnenarpa eikä Janne Show. Ohjelman tarkoitus oli kusettaa tyhmiltä soittajilta rahat pois, ei keskittyä Janneen. Eli minä kyllä ymmärrän miksi Jasek joutui koko ajan neuvomaan Jannea, kun Janne itse ei tajunnut olevansa Janne Shown sijasta Onnenarvassa Katrie selkeästi ymmärtää, koska hän keskittyy itse asiaan eikä länkytä omiaan. Vaikka Janne koittikin painostaa Katrieta puhumaan yksityisasioistaan.
Kuinka usein katsot nyt Onnenarpaa? Kun Janne ei ole siinä?
 
vierailija
Milloin J laitoi huulipunaa? Jos yrität verrata kahta ihmistä, yritä nyt ees olla järkevä äläkä keksi omiasi.
Janne ei ole nainen, eli hän ei laittanut huulipunaa 🤦 Sen sijaan Janne siveli huulirasvaa, ja selitti että huulet on tohtuneet, ei kylläkään johdu siitä että olisin pussaillut, ihan sinkkuna tässä mennään, wink wink vaan miehet 😉, ai että kun olisikin mukavaa kun olisi joku jonka kanssa pussailla, mutta tosiaan ihan vapaa sinkku tässä olen 😉, vilkaistaanpa välillä puhelinta joko olisi tullut treffikutsuja......
 
vierailija
Janne ei ole nainen, eli hän ei laittanut huulipunaa Sen sijaan Janne siveli huulirasvaa, ja selitti että huulet on tohtuneet, ei kylläkään johdu siitä että olisin pussaillut, ihan sinkkuna tässä mennään, wink wink vaan miehet , ai että kun olisikin mukavaa kun olisi joku jonka kanssa pussailla, mutta tosiaan ihan vapaa sinkku tässä olen , vilkaistaanpa välillä puhelinta joko olisi tullut treffikutsuja......
Eli keksit omiasi. Kiitos että myönsit.
 
vierailija
Kuinka usein katsot nyt Onnenarpaa? Kun Janne ei ole siinä?
Huoh! 🤦Minähän juuri kerroin sinulle että katsoin Onnenarpaa Jannen VIIHDEARVON takia. Koskaan ei tiennyt mitä Janne tänään sekoilee vai pimahtaako suorassa tv-lähetyksessä vai mitä.. Ja Katrie on tylsä juontaja, koska hän on asiallinen ja pitäytyy asiassa. Ei sekoile, ei pimahda, ei pöllähdä ruutuun tarhapölllön näköisenä. Mitä sinä et tästä viestistä vieläkään ymmärrä???!!!!!
 
vierailija
Nää liioittelijat jotka kirjoittaa täällä… miten kukaan oikeassa elämässä voi luottaa heihin? Ikinä ei tiedä milloin keksivät valheita tai milloin lisäävät muuten vaan mielikuvitustarinoita joukkoon mukaan.
 
vierailija
Huoh! Minähän juuri kerroin sinulle että katsoin Onnenarpaa Jannen VIIHDEARVON takia. Koskaan ei tiennyt mitä Janne tänään sekoilee vai pimahtaako suorassa tv-lähetyksessä vai mitä.. Ja Katrie on tylsä juontaja, koska hän on asiallinen ja pitäytyy asiassa. Ei sekoile, ei pimahda, ei pöllähdä ruutuun tarhapölllön näköisenä. Mitä sinä et tästä viestistä vieläkään ymmärrä???!!!!!
Huoh. Et vastannut kuinka monta kertaa katsot Onnenarpaa nyt. Kiertelet ja kaartelet. Eli kuinka monta kertaa vkossa katsot sitä. Anna numero. Vai etkö osaa vai etkö ymmärrä??
 
vierailija
Huoh! Minähän juuri kerroin sinulle että katsoin Onnenarpaa Jannen VIIHDEARVON takia. Koskaan ei tiennyt mitä Janne tänään sekoilee vai pimahtaako suorassa tv-lähetyksessä vai mitä.. Ja Katrie on tylsä juontaja, koska hän on asiallinen ja pitäytyy asiassa. Ei sekoile, ei pimahda, ei pöllähdä ruutuun tarhapölllön näköisenä. Mitä sinä et tästä viestistä vieläkään ymmärrä???!!!!!
Minäkään en saanut selville kuinka monta kertaa katsot nyt… että joo? Montako?
 
vierailija
Huoh! Minähän juuri kerroin sinulle että katsoin Onnenarpaa Jannen VIIHDEARVON takia. Koskaan ei tiennyt mitä Janne tänään sekoilee vai pimahtaako suorassa tv-lähetyksessä vai mitä.. Ja Katrie on tylsä juontaja, koska hän on asiallinen ja pitäytyy asiassa. Ei sekoile, ei pimahda, ei pöllähdä ruutuun tarhapölllön näköisenä. Mitä sinä et tästä viestistä vieläkään ymmärrä???!!!!!
Eli ohjelma menetti sussa katsojan. Ja menetti monta muutakin katsojaa. Kyllä Jannessa oli ja on voimaa.
 

Yhteistyössä