Kas kristittyjä 😮 Englannin lapsipuukotukset ilmeisesti lopettivat katolilaisten ja protestanttien välisen tuhatvuotisen sodan?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miksi sitten väännät asiasta jotain äärioikeistokulmaa? On täysin selvää, että nyt on saatu tarpeeksi. Veitsi-iskut ovat olleet iso ongelma Englannissa.
Koska tekijästä valehdeltiin, mellakoissa on tehty natsitervehdyksiä, on huudettu äärioikeiston johtajan nimeä, yritetty hyökätä hotelliin, missä majoitetaan ma muja kuulopuheiden mukaan
 
vierailija
Miksi sitten väännät asiasta jotain äärioikeistokulmaa? On täysin selvää, että nyt on saatu tarpeeksi. Veitsi-iskut ovat olleet iso ongelma Englannissa.
En minä väännä vaan siitä on kirjoitettu paljon, mm. Kokoomuksen verkkolehti, viitaten brittiemediaan.

Ja varmaan Britanniassa tietävät paremmin kuin esimerkiksi sinä.

Sinä oikeutat väkivallan ja mellakoinnin täysin viattomia kohtaan, kun yksi hullu on tehnyt karmean teon.

Voisipa melkein sanoa, että sinäkin lietsot mellakointia, kuten teki se brittiäiti, joka alussa levitti valheellista tietoa tapauksesta.
 
En minä väännä vaan siitä on kirjoitettu paljon, mm. Kokoomuksen verkkolehti, viitaten brittiemediaan.

Ja varmaan Britanniassa tietävät paremmin kuin esimerkiksi sinä.

Sinä oikeutat väkivallan ja mellakoinnin täysin viattomia kohtaan, kun yksi hullu on tehnyt karmean teon.

Voisipa melkein sanoa, että sinäkin lietsot mellakointia, kuten teki se brittiäiti, joka alussa levitti valheellista tietoa tapauksesta.
Lietson mellakointia Briteissä? Meinaat, että Google kääntäjän avulla lukevat kirjoituksiani?
Siellä on kuule ihan tavallisia ihmisiä osoittamassa laillisesti mieltä. Jos seassa on häiriköitä, niin sille ei ne tavalliset ihmiset voi mitään, eikä se ole heidän vastuulla.
 
vierailija
Lietson mellakointia Briteissä? Meinaat, että Google kääntäjän avulla lukevat kirjoituksiani?
Siellä on kuule ihan tavallisia ihmisiä osoittamassa laillisesti mieltä. Jos seassa on häiriköitä, niin sille ei ne tavalliset ihmiset voi mitään, eikä se ole heidän vastuulla.
Ei vaan meillä.

Siellä on äärioikeistolaisia hakkaamassa viattomia ihmisiä ja hajottamassa paikkoja. Jos enkku taipuu, niin voit brittimediasta lukea ihan itse. Venäjältäkin saat varmaan tietoa.
 

Yhteistyössä