Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No huh huh! Kylläpäs meni minun kommenttini nyt tunteisiin! Hei rauhoittukaa nyt jo, vai pitääkö teille riehujille tilata jo apua?? Miten voi yksi kommentti saada teidät pimahtamaan noin??!!!! Kun mun pointti oli se, että maailma on paha paikka ja täynnä vääryyksiä! Ihmisiä kohdellaan raa'asti myös muilla perusteilla kuin vain seksuaalisella suuntautumisella!!! Mutta Jannea kiinnostaa vain homojen ihmisoikeudet, hän näkee maailmassa vain homoja kohtaan vääryyttä.

"Koska tällaiset minulle ihan järkyttävät vääryydet nostavat karvani pystyyn."

No joo. Ihan turhaan minä koitan tuollaisille hysteerikoille mitään selittää. Senkus jatkatte riehumista täällä, minulta ette saa enää vastakaikua. Hyvää yötä!!!!
Mene itse siis auttamaan.
 
vierailija
No huh huh! Kylläpäs meni minun kommenttini nyt tunteisiin! Hei rauhoittukaa nyt jo, vai pitääkö teille riehujille tilata jo apua?? Miten voi yksi kommentti saada teidät pimahtamaan noin??!!!! Kun mun pointti oli se, että maailma on paha paikka ja täynnä vääryyksiä! Ihmisiä kohdellaan raa'asti myös muilla perusteilla kuin vain seksuaalisella suuntautumisella!!! Mutta Jannea kiinnostaa vain homojen ihmisoikeudet, hän näkee maailmassa vain homoja kohtaan vääryyttä.

"Koska tällaiset minulle ihan järkyttävät vääryydet nostavat karvani pystyyn."

No joo. Ihan turhaan minä koitan tuollaisille hysteerikoille mitään selittää. Senkus jatkatte riehumista täällä, minulta ette saa enää vastakaikua. Hyvää yötä!!!!
Janne on homo. Tottakai häntä kiinnostaa homojen oikeudet ja vääryydet heitä kohtaan.
 
vierailija
No huh huh! Kylläpäs meni minun kommenttini nyt tunteisiin! Hei rauhoittukaa nyt jo, vai pitääkö teille riehujille tilata jo apua?? Miten voi yksi kommentti saada teidät pimahtamaan noin??!!!! Kun mun pointti oli se, että maailma on paha paikka ja täynnä vääryyksiä! Ihmisiä kohdellaan raa'asti myös muilla perusteilla kuin vain seksuaalisella suuntautumisella!!! Mutta Jannea kiinnostaa vain homojen ihmisoikeudet, hän näkee maailmassa vain homoja kohtaan vääryyttä.

"Koska tällaiset minulle ihan järkyttävät vääryydet nostavat karvani pystyyn."

No joo. Ihan turhaan minä koitan tuollaisille hysteerikoille mitään selittää. Senkus jatkatte riehumista täällä, minulta ette saa enää vastakaikua. Hyvää yötä!!!!
Jos sinä olisit homo/lesbo, ensisijaisesti sinua kiinnostaisi heidän oikeudet; musta niin mustien oikeudet jne jne. Siinä ei ole mitään väärää, että Jannea kiinnostaa siis homojen oikeudet eniten. Itsestään selvä asia.
 
vierailija
Miksi Janne-fanit suuttuu kun joku mainitsee työn ja perheen? Oletteko itse yksinäisiä työttömiä kun noin menee tunteisiin? 🤔

Tottakai fanit suuttuu jos jollain toisella on hyvä työpaikka,ystäviä ja perhe koska Jannella ei muuta työtä ole kuin eläintenhoito,perhettä ei oo vaikka Janne pitääkin eläimiään perheenä 😆 ja muita ystäviä ei taida edes olla kuin eläimet, on sanonutkin joskus ettei tarvitse muita ystäviä ja silti jaksaa kitistä ja vinkua yksinäisyydestä kun ei ole ystäviä.🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️
 
vierailija
Tottakai fanit suuttuu jos jollain toisella on hyvä työpaikka,ystäviä ja perhe koska Jannella ei muuta työtä ole kuin eläintenhoito,perhettä ei oo vaikka Janne pitääkin eläimiään perheenä ja muita ystäviä ei taida edes olla kuin eläimet, on sanonutkin joskus ettei tarvitse muita ystäviä ja silti jaksaa kitistä ja vinkua yksinäisyydestä kun ei ole ystäviä.
Tää on taas mielipuoli vastaus. Jannen elämä ei ole meidän elämä. Ja et sä edes tiedä miten Jannen yksityiselämä on, paitsi mitä Janne itse kertoo. Siinä ei kuitenkaan ole se kaikki. Se ettet voi sietää miestä ei tarkoita ettetkö voi antaa sentään jonkunlaisia järkeviä kommentteja edes joskus.
 
vierailija
Tottakai fanit suuttuu jos jollain toisella on hyvä työpaikka,ystäviä ja perhe koska Jannella ei muuta työtä ole kuin eläintenhoito,perhettä ei oo vaikka Janne pitääkin eläimiään perheenä ja muita ystäviä ei taida edes olla kuin eläimet, on sanonutkin joskus ettei tarvitse muita ystäviä ja silti jaksaa kitistä ja vinkua yksinäisyydestä kun ei ole ystäviä.
Eläimet on perhettä monelle ihmiselle ympäri maailman. Olet kyllä yksi ilkeimmistä tyypeistä joka mulla on ollut epäonni tulla vastaan elämässäni. Se ettet tajua että kaikki ihmiset ei elä sun pillin ja ehtojen mukaan ei tarkoita ettäkö he eläisivät vähempiarvoista elämää. Sun vihan ryöpytys on sairasta.
 
vierailija
Tottakai fanit suuttuu jos jollain toisella on hyvä työpaikka,ystäviä ja perhe koska Jannella ei muuta työtä ole kuin eläintenhoito,perhettä ei oo vaikka Janne pitääkin eläimiään perheenä ja muita ystäviä ei taida edes olla kuin eläimet, on sanonutkin joskus ettei tarvitse muita ystäviä ja silti jaksaa kitistä ja vinkua yksinäisyydestä kun ei ole ystäviä.
Mitä hittoa taas kitiset täällä?? Mitä sun aivoissa tapahtuu vai ei yhtään mitään?? Miten fanit suuttuu siitä, että Janne elää omaa elämäänsä? Kuule ei suututa. Mutta kun joku tulee tänne muka rehvastelemaan että hänellä työpaikka ja perhe ihan kuin me muut sitten asutaan ojassa luteiden kanssa on ihan paskamaista toimintaa. Jotkut ovat päättäneet eivät halua perhettä tai eivät edes pysty saamaan lasta; toisilla on erilaiset työpaikat kuin mitä on nk normi työpaikka; toisten ei tarvitse tehdä töitä muista syistä; toiset ovat niin sairaita etteivät voi tehdä töitä. Yms yms. Teidän pienet aivonne pitäisi ymmärtää että ihmisiä on niin erilaisia, ei vaan mitä te haluatte!
 
vierailija
Tottakai fanit suuttuu jos jollain toisella on hyvä työpaikka,ystäviä ja perhe koska Jannella ei muuta työtä ole kuin eläintenhoito,perhettä ei oo vaikka Janne pitääkin eläimiään perheenä ja muita ystäviä ei taida edes olla kuin eläimet, on sanonutkin joskus ettei tarvitse muita ystäviä ja silti jaksaa kitistä ja vinkua yksinäisyydestä kun ei ole ystäviä.
Sie oot jälleen kerran onnistunut kirjoittamaan aivan älyttömän kommentin. Niitä siulla riittää näköjään. Jos siulla menisi hyvin elämässä ja siulla olisi ystäviä ja tukea ja arvostusta, et kirjoittaisi tätä paskaa.
 
vierailija
Mitä hittoa taas kitiset täällä?? Mitä sun aivoissa tapahtuu vai ei yhtään mitään?? Miten fanit suuttuu siitä, että Janne elää omaa elämäänsä? Kuule ei suututa. Mutta kun joku tulee tänne muka rehvastelemaan että hänellä työpaikka ja perhe ihan kuin me muut sitten asutaan ojassa luteiden kanssa on ihan paskamaista toimintaa. Jotkut ovat päättäneet eivät halua perhettä tai eivät edes pysty saamaan lasta; toisilla on erilaiset työpaikat kuin mitä on nk normi työpaikka; toisten ei tarvitse tehdä töitä muista syistä; toiset ovat niin sairaita etteivät voi tehdä töitä. Yms yms. Teidän pienet aivonne pitäisi ymmärtää että ihmisiä on niin erilaisia, ei vaan mitä te haluatte!
Menipä sulla tunteisiin. Tottakai saa mainita, että nyt lähden johonkin, eikä ole vastaamassa teidän jankkaamiseen. Tähän työjuttuun on teiltä Janne-faneilta tullut sivukaupalla tuohtunutta jankkaamista. Hankkikaa elämä!
 
vierailija
Tää on taas mielipuoli vastaus. Jannen elämä ei ole meidän elämä. Ja et sä edes tiedä miten Jannen yksityiselämä on, paitsi mitä Janne itse kertoo. Siinä ei kuitenkaan ole se kaikki. Se ettet voi sietää miestä ei tarkoita ettetkö voi antaa sentään jonkunlaisia järkeviä kommentteja edes joskus.

Eikö ole kivaa Olla taas väärässä..
Olet taas erehtynyt henkilöstä,eikö oo todella kivaa😆Satun tietämään Jannesta paljonkin, enemmänkin mitä vain luulet
 
vierailija
Menipä sulla tunteisiin. Tottakai saa mainita, että nyt lähden johonkin, eikä ole vastaamassa teidän jankkaamiseen. Tähän työjuttuun on teiltä Janne-faneilta tullut sivukaupalla tuohtunutta jankkaamista. Hankkikaa elämä!
Aahhh tää toinen vanha hokema: hankkikaa elämä 😂. Aika avuttomat nuo sun takas viillot. You are flailing, my friend 😂.
 
vierailija
Eikö ole kivaa Olla taas väärässä..
Olet taas erehtynyt henkilöstä,eikö oo todella kivaaSatun tietämään Jannesta paljonkin, enemmänkin mitä vain luulet
Et tiedä mitään Jannesta muuta kuin hänen Face sivuiltaan lukenutta asiaa. Jos tietäisit, olisit kirjoittanut kaikki asiat tänne jo moneen kertaan. Että älä ees viitti valehdella 😂. Oot ihan liian läpinäkyvä.
 
vierailija
Janne on myös TikTokissa. Mutta tuohan ei ollut pointti. Pointti on että jos tietäisit, olisit jo kertonut niistä täällä.
Eikä tyypin tarvi ees katsoa TikTokia. Lukea vaan mitä täällä kirjoitetaan kun se yksi kopsaa kaiken Jannelta tänne. Mutta joo takuulla jos tällä ihmisellä olisi niin paljon tietoa Jannesta ja on lukenut tätä sivua jo vaikka kuinka kauan, mahdotonta ettei ole sitten jo naputellut hänen muka tietojaan tänne muiden ihmeteltäksi ja uusien tarinoiden keskusteltavaksi. Koska kuinkahan monta kertaa täällä pitää lukea kurkku-tapahtumasta? Tai niistä muista samoista viidestä jankkaamisesta.
 
vierailija
Janne-fanit on kyllä uskomattoman fiksuja! 😱😱😱😱😱 Te pystytte pelkän kirjoituksen perusteella diagnosoimaan jonkun mielipuoleksi. Wau!! Te myös pystytte pelkän kommentin perusteella päättelemään, että ihmisellä on onneton elämä, hän on koulukiusattu, hänellä ei ole ystäviä, ei ole elämä kuosissa Wau!!!... Jos ette muuta keksi, niin ainakin tuomitsette kirjoittajan mielipiteen päättömäksi, älyttömäksi, onnettomaksi.... Joku älykkö täällä kirjoitti, että emme tiedä Jannen elämästä oikeasti yhtään mitään. Se mitä hän facessa kirjoittaa ei ole puoliakaan hänen elämästään.. No, kummasti te Janne-fanit silti tiedätte Janne-haterin elämästä ja mielenterveydestä pelkästään hänen kommenttinsa perusteella.... 🤔🤔🤔
 
vierailija
Janne-fanit on kyllä uskomattoman fiksuja! Te pystytte pelkän kirjoituksen perusteella diagnosoimaan jonkun mielipuoleksi. Wau!! Te myös pystytte pelkän kommentin perusteella päättelemään, että ihmisellä on onneton elämä, hän on koulukiusattu, hänellä ei ole ystäviä, ei ole elämä kuosissa Wau!!!... Jos ette muuta keksi, niin ainakin tuomitsette kirjoittajan mielipiteen päättömäksi, älyttömäksi, onnettomaksi.... Joku älykkö täällä kirjoitti, että emme tiedä Jannen elämästä oikeasti yhtään mitään. Se mitä hän facessa kirjoittaa ei ole puoliakaan hänen elämästään.. No, kummasti te Janne-fanit silti tiedätte Janne-haterin elämästä ja mielenterveydestä pelkästään hänen kommenttinsa perusteella....
Kiitos. Hyvä että tajusit.
 

Yhteistyössä