Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Lueskellut täällä kommentteja ja ihmisillä näyttää olevan ehkä viisi asiaa yhteensä, josta valittavat miehestä, ja sitten niitä toistetaan toisensa jälkeen. Ja näin on saatu yli 2000 kommenttia tänne, kun oikeasti täällä on ehkä 30 kommenttia. Aikamoista sanoisin.
 
vierailija
Jos jannefanit ei keksi muuta puolustusta jannen pösilöinnistä, niin sanovat että on "vanha juttu". Sekö muka sitten kumoaa sen, että Janne postailee pöljiä juttuja? Kummallinen logiikka teillä.
 
vierailija
Nyt tuli jannefaneilta uusi jannenpuolustusmantra; "kaikki muutkin tekevät sitä". Aika heppoisia on nuo teidän argumentit. Minä lähden nyt töihin, triggeröidyttekö taas kun kirjoitan siitä? 😅
 
vierailija
Nyt tuli jannefaneilta uusi jannenpuolustusmantra; "kaikki muutkin tekevät sitä". Aika heppoisia on nuo teidän argumentit. Minä lähden nyt töihin, triggeröidyttekö taas kun kirjoitan siitä?
Jos sopii muille, sopii myös Jannelle. Sinulle ei taasen sovi mikään paitsi Jannen elämästä jutuskelu. Kaikesta päätellen. Ja miksi ilmoitus menet töihin? Aika varmasti ketään täällä ei innosta sinun työelämäsi.
 
vierailija
"Heipparallaa kaikille! No NYT mulla on hyvin aikaa silittää kissoja ja rapsutella koiria." (Koska en juonna enää Onnenarpaa.)

Voi morjes! 😂 Normaalit ihmiset käy töissä n.8h päivässä. (Riippuu siis alasta.) Siihen päälle harrastukset, lasten harrastukset, kotityöt, ruuan laitot, kaupassa käynnit yms. Silti me ehditään vielä silitellä ja rapsutella lemmikkejämme. Ehdimme käydä jopa lenkillä koirien kanssa. Jannen työpäivä Onnenarvassa oli hurjat 2h, mutta vasta nyt työttömänä hänellä on aikaa silitellä elukoitaan???!!!!! 😂😂😂😂😂😂😂
 
vierailija
"Heipparallaa kaikille! No NYT mulla on hyvin aikaa silittää kissoja ja rapsutella koiria." (Koska en juonna enää Onnenarpaa.)

Voi morjes! Normaalit ihmiset käy töissä n.8h päivässä. (Riippuu siis alasta.) Siihen päälle harrastukset, lasten harrastukset, kotityöt, ruuan laitot, kaupassa käynnit yms. Silti me ehditään vielä silitellä ja rapsutella lemmikkejämme. Ehdimme käydä jopa lenkillä koirien kanssa. Jannen työpäivä Onnenarvassa oli hurjat 2h, mutta vasta nyt työttömänä hänellä on aikaa silitellä elukoitaan???!!!!!
Kukapa triggeröityi oikke kunnolla.
 
vierailija
Sinua näköjään kun tiedät sen noin hyvin. Ja kirjoitat siitä hyvin usein.
Jos seuraa Jannea facessa, ei vaan yksinkertaisesti voi välttyä Jannen makaronilaatikko-kiimalta. Harva se päivä Janne tykittää faceen kuvia kun on tehnyt lohturuokaansa. Suorassa tv-lähetyksessäkin kertoi useaan kertaan että makaronilaatikko on lempiruokansa. Kun Janne vei elukkansa Kokemäelle antamaan tassuterapiaa, emäntä kysyi etukäteen mitä Janne haluaisi siellä syödä. "No makaronilaatikko on lempiruokani", oli Jannen vastaus. Miksei Janne koskaan postaa someen vaikka salaattikuvaa? Tai maksalaatikkokuvaa?? Miksi vain AINA makaronilaatikko (tai pizza)......
 
vierailija
Tää kurkunsyönti oli ihan alkukesällä
2. kesäkuuta tarkemmin sanoen....

Janne Antin: "Tulihan siitäkin yhdeltä sanomista kun Mollylle annoin kurkkupalan että sen pitäisi antaa pienenä palana eikä kokonaisena kun hän nielasi sen hänen mielestä kokonaisena??? MISTÄ NÄITÄ KAIKKITIETÄVÄISET NEUVOJAT SIKIÄÄ??? -Kyllä sanon että pitääkö ihan kaikesta olla sanomassa??? 🤔 Mollylla on hampaita suussaan ja osaa kyllä pureskella... Ei nielaissut kokonaisena vaan pureskeli. Olen Mollyn omistajana ollut jo 6 vuotta ja tiedän miten hän osaa pureskella, mutta MITEN JOKU MINULLE JA MOLLYLLE TUNTEMATON TIETÄÄKIN PAREMMIN??? 😃 😃"

Janne Antin: "Arvaatte varmaan että henkilö meni minun estolistalle ja voi tuollaisia kommentteja ja "neuvoja" antaa muualla. 😃"
 
vierailija
Janne se vasta triggeröityykin kun joku kehtaa mennä neuvomaan kaikkitietävää Janne Antinia! 😂 Kyllä sai varmaan taas Helsingin poliisilaitos vastaanottaa Herra Janne Antinilta rikosilmoituksen...

Janne: Haluan tehdä eräästä kommentoijasta rikosilmoituksen!!!!

Poliisi: Ja mistäköhän syystä?

Janne: Syötin koiralleni ison kurkunpalasen. Tuo eräs nainen tuli kommentoimaan, ettei saisi antaa noin isoa palaa kokonaisena, pitäisi antaa pienempinä paloina...

Poliisi: Aha......

Janne: Niin!!!!!! Tämä on törkeä kunnianloukkaus!!! Minä haluan tehdä tästä kommentoijasta rikosilmoituksen!!!!!!

Poliisi: 🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🧐
 

Yhteistyössä