K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En tajua miksi näitä tänne pitää joka kerta tuoda, joku siitä saa hyvän syyn haukkumiselle yms? Tuossa kuitenkin luultavasti on vielä niitä viisufaneja, jotka kuitenkin loppujen lopuksi eivät varsinaisia Joksufaneja ole ja tippuvat pikkuhiljaa, kun eivät viisusoittolistoja enää kuuntele. Moni fani tuskin on matkasta pois tippunut
On tippunut varmasti myös faneja pois. Niin iso pudotus niistä mitä oli vuoden kuitenkin melko tasaisena. Viisupiikit on erikseen.
Ps oot kompostissa. Good vibes only ketjut on muualla 🙄
 
vierailija
Lähde näille sanoille, kiitos. Koska on kyllä viitannut olevansa hetero, mutta ei sanonut tätä lausetta siinä haastattelussa minkä tiedän.
Mikä siinä ottaa niin koville, jos Jere on hetero? Miten hänen mahdollinen s.identitetti vaikuttaa sun elämään? Jere on kertonut olevansa hetero ja koska kunnioitan häntä, niin mulla ei ole tarvetta lähteä muuntelemaan hänen sanomisiaan niin, että ne vastaisi mun omia tarkoitusperiä. Jos Jere joskus kertoo olevansa vaikka bi, niin otan sen tiedon ilolla vastaan (koska olen itse bi).
 
vierailija
Mikä siinä ottaa niin koville, jos Jere on hetero? Miten hänen mahdollinen s.identitetti vaikuttaa sun elämään? Jere on kertonut olevansa hetero ja koska kunnioitan häntä, niin mulla ei ole tarvetta lähteä muuntelemaan hänen sanomisiaan niin, että ne vastaisi mun omia tarkoitusperiä. Jos Jere joskus kertoo olevansa vaikka bi, niin otan sen tiedon ilolla vastaan (koska olen itse bi).
Haluan faktoja ja eksaktia tietoa. Jos joku väitti että sanoi jotain tietyillä sanoilla niin sitten lähde mukaan. Ja mulle on ihan sama mitä Jere on, kunhan on onnellinen.
 
vierailija
Haluan faktoja ja eksaktia tietoa. Jos joku väitti että sanoi jotain tietyillä sanoilla niin sitten lähde mukaan. Ja mulle on ihan sama mitä Jere on, kunhan on onnellinen.
En vaan käsitä sitä, että heterosta on ok vääntää homo/bi, mutta mieti asiaa toisinpäin. Kauhea möly nousisi, jos joku arvuuttelisi jonkun julkihomon esim. Niko Saarisen olevan hetero/bi.
 
vierailija
Mikä siinä ottaa niin koville, jos Jere on hetero? Miten hänen mahdollinen s.identitetti vaikuttaa sun elämään? Jere on kertonut olevansa hetero ja koska kunnioitan häntä, niin mulla ei ole tarvetta lähteä muuntelemaan hänen sanomisiaan niin, että ne vastaisi mun omia tarkoitusperiä. Jos Jere joskus kertoo olevansa vaikka bi, niin otan sen tiedon ilolla vastaan (koska olen itse bi).
Ei tule koskaan enää kertomaan mitään tästä aiheesta, vaikka olisikin muutosta tapahtunut. Ei enää kerro asioitaan.
 
vierailija
Social media, no doubt. I do think there will be a few gigs in Slo and a few other ex-Yu countries as well.
I wish JO all the best but I think they really need someone to replace G to help them with promotion.

Also, does anyone remember when exactly they signed up with Wasserman? Was it after NT? I am curious how their business relationship works exactly. Who has the final say (for example) which festivals this summer they tried to get into? We know they wanted to do Sziget, Ruisrock and Exit, but the others seem a bit strange choices to me, in particular that north German festival in July. It was on the same weekend that the Castle Festival here in Slovenia which is currently the biggest (mainstream) music festival in Slo. "Everyone" was there, Kris' dad, his old band, Mrfy, Kokosy, Let3, Baby lasagna, to name just a few you might be familiar with through JO or Eurovision. I understand it was JO's wish to do festivals abroad this summer, but to choose that German festival over Castle seems so odd. I think a lot of Slo (and foreign fans combining a bit of summer travel with a gig) would love to see them at Castle.
It's good to see you here in the dark side😁 but you do realise that this is not the thread you used to post comments..?
 
vierailija
Epäsuosittu mielipide mut nyt ollaan kompostissa :
Mun mielestä Jeren olis syytä lopettaa tai rajoittaa alkoholin ja roskaruuan nauttimista koska se alkaa näkyä.
Hänellä on varmasti peruskunto todella hyvä joten tulokset näkyisi hyvin pian jos ottaisi itseään niskasta kiinni ja aloittaisi terveemmät elämäntavat.
Ugh, olen puhunut.
Vaikka mä tykkään siitä ihan nykykunnossakin niin olen samaa mieltä enkä jaksaisi enää niitä puheita miten onneksi K tekee miten haluaa liittyen kaikenlaisiin epäterveellisiin elämäntapoihin.
 

Yhteistyössä