K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ootteko harkinneet sellaista mahdollisuutta, että J on niin tosissaan puolisonsa suhteen, niin varma suhteen vakavuudesta ja niin rakastunut, että haluaa suojella rakastaan julkisuudelta?
 
vierailija
Ootteko harkinneet sellaista mahdollisuutta, että J on niin tosissaan puolisonsa suhteen, niin varma suhteen vakavuudesta ja niin rakastunut, että haluaa suojella rakastaan julkisuudelta?
Eihän nuo muutamat kateelliset sellaista mahdollisuutta pysty ajattelemaan. Mä en ainakaan yhtään ihmettele ettei halua tuoda tyttistään julkisuuteen, on Jerelläkin oikeaus yksityiselämään ilman, että sitä pitäis jossain lehtien palstoilla ruotia vielä näiden sekopäisten nettikirjoittelijoiden lisäksi.
 
vierailija
Ootteko harkinneet sellaista mahdollisuutta, että J on niin tosissaan puolisonsa suhteen, niin varma suhteen vakavuudesta ja niin rakastunut, että haluaa suojella rakastaan julkisuudelta?
Kukaan ei ole vaatinut että pitäisi tuoda julkisuuteen. Mutta kummasti kuitenkin vilahtelee siellä sun täällä. Jos oikeasti sekä K että tämä toinen osapuoli haluaisivat pitää tän seukkailun salassa, niin se kyllä onnistuisi.

Mun puolesta seurustelee kenen ihan kenen kanssa tahansa mutta tekopyhää väittää että haluaa suojella jotain elämänsä rakkautta kun todellisuudessa näkyy mukana. K on itse sanonut, että artisti pitää olla sinkku, että pysyy faneilleen ns. saatavilla. Siinä syy miksi ei voi sanoa, että seurustelen mutta en puhu asiasta enempää.
 

Yhteistyössä