Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä luulin että ne mm. Bn painoa kauhistelevat kommentit ja bändin hajoamisen ennustaminen ym. Ptujn aikaan oli puhtaasti trollausta. Tiedän että trolli-sana on punainen vaate täällä tällä hetkellä mutta siis se tyyppi/tyypit jotka on täällä jo vuoden päivät hokeneet Joksujen olevan hajoamisen partaalla. Ei kai siinä tosissaan voi olla kun tuota on jatkunut jo niin pitkään.
Totta että osa oli juuri niitä trolleja ja pitivät sitä keskustelua varmasti yllä, mutta niitä kommentteja oli niin paljon että kyllä siihen muitakin lähti mukaan.
 
vierailija
Joo, siis kyse ei ollut siitä, ettei saisi spekuloida, iitseäni vain risoo kun varsinkin Vauvalla asia on tulkittu niin, että päätin Bojanin olevan "romahtamispisteessä" tms ja "koen tuntevani hänet paremmin kuin muut", vaikka olen niin monta kertaa palstoilla kirjoittanut, että on niin paljon asioita, mitä kukaan meistä ei tiedä, eikä tarvitsekaan tietää, ja usein tämä unohtuu kun spekuloidaan, että johtuiko jonkun tunnereaktio tai kätös syystä A vai B. Nyt ollut voinut olla kyseessä vaikkapa lääkitys päänsärkyä aiheuttaneeseen hartiajumiin, joka ei liittynyt kaulapattiin mitenkään, tai jokin muu lukuisista mahdollisista syistä.

Kaverini näkemys on, että Bojanin energiatasot ovat olleet matalia viime aikoina ylikuormituksen takia, ja Ruissi oli hänen mukaansa ensimmäinen kerta keikalla koskaan kun Bojan oli "out of breath" (en tiedä onko tämä totta, tämä on kaverini väite) ja että tämä ylikompensoi tätä "ylipirteydellä". Hän on tosin ollut paikalla vain Ruississa itse ja siis piti sitä kyllä loistavana keikkana kokonaisuutena.

- Joymuffin
B sanoi itse ruissin keikalla biisien välissä, että hän teeskentelee puhuvansa jollekin linnulle, mutta todellisuudessa hän ei saa henkeä. Oli siis vitsi, mutta oli kyllä aidosti hengästynyt siinä tilanteessa.
 
vierailija
Ky
B sanoi itse ruissin keikalla biisien välissä, että hän teeskentelee puhuvansa jollekin linnulle, mutta todellisuudessa hän ei saa henkeä. Oli siis vitsi, mutta oli kyllä aidosti hengästynyt siinä tilanteessa.
Juuri sitä ennen lauloi ja tanssi tavallista villimmin, niin ei se ihme ole. Ihan mukavakin pieni jännitys lisäksi hengästyttää kun sydän lyö nopeammin 😁
 
vierailija
Juuri sitä ennen lauloi ja tanssi tavallista villimmin, niin ei se ihme ole. Ihan mukavakin pieni jännitys lisäksi hengästyttää kun sydän lyö nopeammin
B antoi kyllä kaikkensa Ruississa, siis hyvällä tavalla. Oli innoissaan yleisöstä ja yleisö hänestä, hyppi ja pomppi ympäriinsä ja lauloi antaumuksella. Ei ihme tosiaan että oli hengästynyt, mutta ei siihen mitään negatiivista pitäisi mun mielestä liittää.
 
vierailija
B antoi kyllä kaikkensa Ruississa, siis hyvällä tavalla. Oli innoissaan yleisöstä ja yleisö hänestä, hyppi ja pomppi ympäriinsä ja lauloi antaumuksella. Ei ihme tosiaan että oli hengästynyt, mutta ei siihen mitään negatiivista pitäisi mun mielestä liittää.
Just näin, ei B sentään mikään kone ole, vaikka aikamoinen pakkaus onkin 😄
 
vierailija
JO estonia igssä (storeissa) kuvia viime festareilta (ennen keikkaa joku haastattelu??) Bn silmistä päätellen on kyllä jonkin vaikutuksen alaisena, oli sitten alko/lääkkeet/muu koska sama juttu kaikissa kuvissa.
 
vierailija
B antoi kyllä kaikkensa Ruississa, siis hyvällä tavalla. Oli innoissaan yleisöstä ja yleisö hänestä, hyppi ja pomppi ympäriinsä ja lauloi antaumuksella. Ei ihme tosiaan että oli hengästynyt, mutta ei siihen mitään negatiivista pitäisi mun mielestä liittää.
Juuri näin. Bojan on sanonut haastattelussa, että he tietävät heti keikan ensi sekunneista lähtien, tuleeko huippukeikka. Kun he olivat kuunnelleet lähes täyden telttalavan laulavan PMMP:tä ja huutavan hulluna, kun JO tuli lavalle ja vielä alkavan laulaa heti Katriinaa alusta asti, niin sen vaan näki miten fiiliksissä he kaikki olivat ja koko keikka olikin sitten yhtä euforiaa puolin ja toisin.
 
vierailija
JO estonia igssä (storeissa) kuvia viime festareilta (ennen keikkaa joku haastattelu??) Bn silmistä päätellen on kyllä jonkin vaikutuksen alaisena, oli sitten alko/lääkkeet/muu koska sama juttu kaikissa kuvissa.
Kuvat voivat välillä hieman valehdella, kun kyse on niin lyhyestä hetkestä, mutta näen tuota samaa niissä Safurseyn videoissa.
 
vierailija
Kuvat voivat välillä hieman valehdella, kun kyse on niin lyhyestä hetkestä, mutta näen tuota samaa niissä Safurseyn videoissa.
Joo sama. Ja harvemmin tosiaan ihan joka kuvassa näkyy, jos kuvia on useampi. (Muutenhan jos just on räpäyttämässä silmiä niin kuvassahan saattaa ihan vesiselväkin näyttää siltä, että olis kännissä kuin käki). Mut noissa ei edes ole sitä "silmät menossa kiinni tai auki"-elementtiä.
 
vierailija
Musta tää on just sitä ongelmien etsimistä. Kuten joku muukin sanoi, B ja Jan näyttää vähäsen väsyneiltä ja B näytti musta samalla tavalla pikkuisen väsyneeltä keikallakin. Ei mitään muuta ihmeellistä näy noissa kuvissa. Laulukuvissa näyttää joissakin vähän surulliselta, mutta sehän on Bojanille tavallista. Oon aina tykännyt siitä miten erilaiset tunteet näkyy sen kasvoilta ja laulaessa sillä on useinkin vähän surumielinen ilme. Safurseyn Tiktok on tähän hyvä lähde.
 
vierailija
Musta tää on just sitä ongelmien etsimistä. Kuten joku muukin sanoi, B ja Jan näyttää vähäsen väsyneiltä ja B näytti musta samalla tavalla pikkuisen väsyneeltä keikallakin. Ei mitään muuta ihmeellistä näy noissa kuvissa. Laulukuvissa näyttää joissakin vähän surulliselta, mutta sehän on Bojanille tavallista. Oon aina tykännyt siitä miten erilaiset tunteet näkyy sen kasvoilta ja laulaessa sillä on useinkin vähän surumielinen ilme. Safurseyn Tiktok on tähän hyvä lähde.
Samaa mieltä. Minustakin molemmat näyttävät vaan väsyneiltä ei sen kummempaa
 
vierailija
Oli tarkoitus lopettaa ficcien kirjoittaminen tai ainakin siirtyä vain lyhyisiin yhden luvun pläjäyksiin, jotta saan kirjoitettua yhden ison ihan muunlaisen projektin. No, pipariksihan se meni (se lopettaminen, se iso projekti on toistaiseksi edennyt ihan kohtuudella). :)

Uusi ficci "Hot Air" lähtee siitä, kun Bojan sai paniikkikohtauksen lavalla tasan vuosi sitten, ja miten täysin eri lailla asiat olisivat saattaneet mennä sen jälkeen. https://archiveofourown.org/works/57758674/ Tässä ykkösluvussa "A Slightly More Familiar Hotel Room" on omasta mielestäni joitain tyyliltään onnistuneimmista kohdista, mitä olen kirjoittanut.

Ja koska täällä tulee helposti väärinkäsityksiä ja vedetään mutkia suoriksi, haluan vielä tähdentää, että viimeisiä viilauksia lukuunottamatta tämä on kirjoitettu ennen Plovdivin keikkaa, eikä liity siihen mitenkään. Ficin idea on myös pyörinyt minulla jo kauan ennen kuin Bojan kesäkuussa sanoi, että paniikkia onkin ollut joka keikalla. Tämä fiktiivinen tarina kytkeytyy nimenomaan siihen viime heinä-elokuun tilanteeseen ja "entä jos" jokin olisi mennyt aivan toisin sen jälkeen.

- Joymuffin
Ilahduttaa kuulla, että jatkat vielä ficcien parissa. Juuri nyt viime päivien kontekstissa aihe tuntuu vähän raskaalta, mutta luen innolla sitten itselleni paremmalla hetkellä. ❤
 
vierailija
JO estonia igssä (storeissa) kuvia viime festareilta (ennen keikkaa joku haastattelu??) Bn silmistä päätellen on kyllä jonkin vaikutuksen alaisena, oli sitten alko/lääkkeet/muu koska sama juttu kaikissa kuvissa.
Kyllä minä näin tämän ihan muissakin pätkissä, tämä vaan kovasti halutaan kieltää. Ihan tuon kaulankin takia voisi olla esim. jokin lääkitys.
 
vierailija
Kyllä minä näin tämän ihan muissakin pätkissä, tämä vaan kovasti halutaan kieltää. Ihan tuon kaulankin takia voisi olla esim. jokin lääkitys.
Mä en taas ymmärrä miksi tämmöset asiat pitäisi koko ajan ottaa esille. Joksutkin ovat vaan ihmisiä ja ihmettelen että koko ajan analysoidaan jotain silmiä yms. Ihan kun haluttaisiin koko ajan etsiä juuri jotain ongelmia
 
vierailija
Kyllä minä näin tämän ihan muissakin pätkissä, tämä vaan kovasti halutaan kieltää. Ihan tuon kaulankin takia voisi olla esim. jokin lääkitys.
Tottakai vaikka joku kipulääkekin voi väsyttää jos sellaisen on joutunut ottamaan tai vaikka allergialääke. Mutta väsymys voi olla myös ihan tavallista väsymystä, jos on nukkunut huonosti tai liian lyhyet unet. Mun pointti oli ainakin se, että ei noissa kuvissa ole omaan silmään mitään erikoista tai ihmeellistä, vaikka miten päin katsoisi. Vähän väsyneen näköinen Bojan vaan. Jan näytti samalla tavalla väsyneeltä.
 

Yhteistyössä