Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En tiedä miksi vai oonko ihan yksin, mutta mä pidän vauvan tunnelmasta paljon enemmän, kun täällä. Toki trollit ja vänkäykset ei munkaan mieleen ole, mutta jälleen huomaan odottavani, että toi ketju aukeaisi.

Tästä ei tarvitse kivittää ja vika on varmasti ihan itsessäni, eikä tässä ketjussa. 💚
 
vierailija
Eikö kannattaisi tehdä uusi ketju? Vanha himottaa ihan saakulisti välillä.
Ei. Tuo nykyinen aukeaa kuitenkin kohta ja tässä vaiheessa Vauvan modet on tajunneet, ettei me olla sieltä mihinkään menossa, kun kerran automaattisesti laittoivat tämän 2024-version pystyynkin eikä sitä kukaan erikseen perustanut. Se edellinen oli yli 7000 sivua ja jumitti huolella, nyt en ole huomannut vielä mitään ongelmia.
 
vierailija
En tiedä miksi vai oonko ihan yksin, mutta mä pidän vauvan tunnelmasta paljon enemmän, kun täällä. Toki trollit ja vänkäykset ei munkaan mieleen ole, mutta jälleen huomaan odottavani, että toi ketju aukeaisi.

Tästä ei tarvitse kivittää ja vika on varmasti ihan itsessäni, eikä tässä ketjussa.
Siksi on hyvä, et näitä ketjuja on useita. Jokaiselle löytyy sopiva paikka. Muistan kun tätä ketjua joku nimitteli kirkkokuoroksi tms. vaikka samat kuolaajat näissä ketjuissa seilaa.😂
 
vierailija
En tiedä miksi vai oonko ihan yksin, mutta mä pidän vauvan tunnelmasta paljon enemmän, kun täällä. Toki trollit ja vänkäykset ei munkaan mieleen ole, mutta jälleen huomaan odottavani, että toi ketju aukeaisi.

Tästä ei tarvitse kivittää ja vika on varmasti ihan itsessäni, eikä tässä ketjussa. 💚
Monesti kyllä ja siellä on nopeampi tahti. Tuntuu samoin, että samanhenkistä porukkaa noin ylipäätään. On toki täälläkin, mutta pidän siitä nopeatempoisesta tiedonjaosta sekä kuumistelusta tietysti.
 
vierailija
En tiedä miksi vai oonko ihan yksin, mutta mä pidän vauvan tunnelmasta paljon enemmän, kun täällä. Toki trollit ja vänkäykset ei munkaan mieleen ole, mutta jälleen huomaan odottavani, että toi ketju aukeaisi.

Tästä ei tarvitse kivittää ja vika on varmasti ihan itsessäni, eikä tässä ketjussa.
Itse taas olen alkanut pitää enemmän tästä, vähemmän toisien kirjoittelijoiden määräilyä, trollien etsimistä ja peukkumäärän kyttäämistä, koska niitä ole.
 
vierailija
En tiedä miksi vai oonko ihan yksin, mutta mä pidän vauvan tunnelmasta paljon enemmän, kun täällä. Toki trollit ja vänkäykset ei munkaan mieleen ole, mutta jälleen huomaan odottavani, että toi ketju aukeaisi.

Tästä ei tarvitse kivittää ja vika on varmasti ihan itsessäni, eikä tässä ketjussa.
Et ole yksin! Trolleista huolimatta mäkin kaipaan aina Vauvalle ja sinne palaan. Puutarhassa on kiva käydä ja nythän täällä vilkasta on, kun kaikki on evakossa täällä, mutta veri vetää silti Vauvalle. :D
 
vierailija
Kiitos tästä! 🙏💚
Mitäköhän ton jutun kirjoittaja mahtaa tarkoittaa "perinteisellä suomalaisella musiikilla" 🤔😄
Suomalainen (ja laajemmin pohjoismainen) pop, eli HHH:n, PC:n, Ruoskan ja CCC:n ym lauluosuudet.

Pohjoismaisella ja Suomalaisella popilla on omaleimainen viba joka erottuu muiden kulttuurien näkökulmasta katsottuna, aivan kuten me tunnistamme "espanjalais-tyyliset" biisit ja "balkan-tyyliset" soundit omiksi sen kulttuurin jutuiksi, vaikka niillä alueilla se mielletään vaan "normaalina" soundina. Useissa Kärtsän biiseihin tehdyissä ulkkareiden reaktiovideoissa on tullut mainittua tuo "classic Nordic pop" juttu positiivisena aspektina. Joissakin maissa K:n iskelmäpoppi-osuudet saattaa kuulostaa jopa tosi eksoottien pohjoismaiselta.
 
vierailija
En tiedä miksi vai oonko ihan yksin, mutta mä pidän vauvan tunnelmasta paljon enemmän, kun täällä. Toki trollit ja vänkäykset ei munkaan mieleen ole, mutta jälleen huomaan odottavani, että toi ketju aukeaisi.

Tästä ei tarvitse kivittää ja vika on varmasti ihan itsessäni, eikä tässä ketjussa.
Samoilla linjoilla. Ohittelen turhat viestit ja käytän nuolia suuntaan ja toiseen. Tykkään itse myös sinne kirjoitella.
T. Minificcien kirjoittaja
 
vierailija
Ymmärrän tarpeen keskustella toisen palstan ikävästä tunnelmasta, mutta kiistattahan se samalla luo sitä ankeutusta myös tähän ketjuun ja antaa toisaalta erittäin yksipuolisen kuvan, kun eilen Vauvalla oli aivan loistava tunnelma ja täällä taas lähinnä itkettiin sitä ankeaa tunnelmaa. Siksi en oikein näe näissä keskusteluissa suuremmin järkeä. Kaikissa ketjuissa on ongelmansa, ja kun ihana ja upea saitintekijä väänsi toiveiden mukaisen alustan, niin eipä sinne sitten nämä tyytymättömät menneet, vaikka samat ongelmat näissä ketjuissa on ollut alusta asti. Siellä saitilla sain kyllä aika yksinäni keskustella muutaman muun kanssa.

Siksi en kannata uusien alustojen perustamista, koska se jakaa porukan vain entistä pienempiin porukoihin, jotka mustasukkaisesti vahtivat, millä alustalla on se paras keskustelu ja millä se ankein. Turhaa vääntöä. Jokainen valitkoon sen itselleen sopivimman alustan tai perustaa uuden, jos sopivaa ei löydy ja katsoo, ottaako se tuulta alleen. Asian vääntäminen ja kääntäminen ei kuitenkaan paranna minkään ketjun ongelmia eikä tuo mitään uutta mukaan keskusteluun.

Eli siis, nyt perustamaan se reddit, josta kai suurin osa keskustelijoista oli innoissaan. Turha muiden ketjujen tunnelmia on täällä loputtomiin puida, kun se ei kai taida olla tämänkään ketjun itse tarkoitus. Toki sana on vapaa mutta tätä on puitu tässä nyt toista vuorokautta ja vähän naurettavalla hetkellä, kun tunnelma on ollut aika kiva siinä toisessa ketjussa ja arvostelu saa aika epäilyttävään varjoon tämän ketjun keskustelijat. Kun porukka pui täällä toisen ketjun ongelmia, ei siellä ketjussa näytäkään olevan ongelmia, mutta kun aihe täällä loppuu, niin johan alkaa sielläkin ongelmat.
 
vierailija
Ok, that makes sense. So the joke had point, we just didn’t understand it.
Eli B oli tilannut lammasta luullen että saa lampaanpaistia tms, ja saikin lampaan pään. 😅 Tää on musta hyvä esimerkki siitä että joskus täällä hypätään nopeasti aika pitkälle meneviin omiin johtopäätöksiin, vaikka kyse oliskin siitä ettei itse olla ihan ymmärretty sitä asiaa. Tuohan oli aika huvittava juttu sitten lopulta. Täytyy myöntää että itsellä olis jäänyt syömättä. 😆
 
vierailija
Ymmärrän tarpeen keskustella toisen palstan ikävästä tunnelmasta, mutta kiistattahan se samalla luo sitä ankeutusta myös tähän ketjuun ja antaa toisaalta erittäin yksipuolisen kuvan, kun eilen Vauvalla oli aivan loistava tunnelma ja täällä taas lähinnä itkettiin sitä ankeaa tunnelmaa. Siksi en oikein näe näissä keskusteluissa suuremmin järkeä. Kaikissa ketjuissa on ongelmansa, ja kun ihana ja upea saitintekijä väänsi toiveiden mukaisen alustan, niin eipä sinne sitten nämä tyytymättömät menneet, vaikka samat ongelmat näissä ketjuissa on ollut alusta asti. Siellä saitilla sain kyllä aika yksinäni keskustella muutaman muun kanssa.

Siksi en kannata uusien alustojen perustamista, koska se jakaa porukan vain entistä pienempiin porukoihin, jotka mustasukkaisesti vahtivat, millä alustalla on se paras keskustelu ja millä se ankein. Turhaa vääntöä. Jokainen valitkoon sen itselleen sopivimman alustan tai perustaa uuden, jos sopivaa ei löydy ja katsoo, ottaako se tuulta alleen. Asian vääntäminen ja kääntäminen ei kuitenkaan paranna minkään ketjun ongelmia eikä tuo mitään uutta mukaan keskusteluun.

Eli siis, nyt perustamaan se reddit, josta kai suurin osa keskustelijoista oli innoissaan. Turha muiden ketjujen tunnelmia on täällä loputtomiin puida, kun se ei kai taida olla tämänkään ketjun itse tarkoitus. Toki sana on vapaa mutta tätä on puitu tässä nyt toista vuorokautta ja vähän naurettavalla hetkellä, kun tunnelma on ollut aika kiva siinä toisessa ketjussa ja arvostelu saa aika epäilyttävään varjoon tämän ketjun keskustelijat. Kun porukka pui täällä toisen ketjun ongelmia, ei siellä ketjussa näytäkään olevan ongelmia, mutta kun aihe täällä loppuu, niin johan alkaa sielläkin ongelmat.
Vai onko nyt niin, että itse olet se näiden ketjujen määräilijä ja siksi yrität tukehduttaa tätä keskustelua?
 
vierailija
Tiedoksi muuten, että tuo Kärtsän 16.8 keikkapaikka Virossa on hieno. Tuonne tekisi mieli, onko joku käynyt?

 
vierailija
Ymmärrän tarpeen keskustella toisen palstan ikävästä tunnelmasta, mutta kiistattahan se samalla luo sitä ankeutusta myös tähän ketjuun ja antaa toisaalta erittäin yksipuolisen kuvan, kun eilen Vauvalla oli aivan loistava tunnelma ja täällä taas lähinnä itkettiin sitä ankeaa tunnelmaa. Siksi en oikein näe näissä keskusteluissa suuremmin järkeä. Kaikissa ketjuissa on ongelmansa, ja kun ihana ja upea saitintekijä väänsi toiveiden mukaisen alustan, niin eipä sinne sitten nämä tyytymättömät menneet, vaikka samat ongelmat näissä ketjuissa on ollut alusta asti. Siellä saitilla sain kyllä aika yksinäni keskustella muutaman muun kanssa.

Siksi en kannata uusien alustojen perustamista, koska se jakaa porukan vain entistä pienempiin porukoihin, jotka mustasukkaisesti vahtivat, millä alustalla on se paras keskustelu ja millä se ankein. Turhaa vääntöä. Jokainen valitkoon sen itselleen sopivimman alustan tai perustaa uuden, jos sopivaa ei löydy ja katsoo, ottaako se tuulta alleen. Asian vääntäminen ja kääntäminen ei kuitenkaan paranna minkään ketjun ongelmia eikä tuo mitään uutta mukaan keskusteluun.

Eli siis, nyt perustamaan se reddit, josta kai suurin osa keskustelijoista oli innoissaan. Turha muiden ketjujen tunnelmia on täällä loputtomiin puida, kun se ei kai taida olla tämänkään ketjun itse tarkoitus. Toki sana on vapaa mutta tätä on puitu tässä nyt toista vuorokautta ja vähän naurettavalla hetkellä, kun tunnelma on ollut aika kiva siinä toisessa ketjussa ja arvostelu saa aika epäilyttävään varjoon tämän ketjun keskustelijat. Kun porukka pui täällä toisen ketjun ongelmia, ei siellä ketjussa näytäkään olevan ongelmia, mutta kun aihe täällä loppuu, niin johan alkaa sielläkin ongelmat.
En ole lainkaan samaa mieltä siitä, että suurin osa olisi Redditistä innoissaan. Siitähän tuli aika paljon pohdintaa yksityisyydestä, käytettävyydestä ja muusta, ja aika suuri hiljainen osa ei vaan halua ottaa kantaa. Muutama ilmaisi selvästi kiinnostuksensa. Nähtiin jo saitin kohdalla tosiaan (kiitos siitä!), että marmattamisesta huolimatta suurin osa ei ole valmis siirtymään mihinkään Vauvalta, hyvä kun edes tänne tulee lukitusten aikaan. Jos uutta alustaa tosiaan haluaa pykätä, niin ehkä ensin jokin luotettava nuppiluvun laskeminen ja sitten voi miettiä, kannattaako kuudelle keskustelijalle väkertää subreddit vai jatketaanko entiseen tapaan.
 
vierailija
Tiedoksi muuten, että tuo Kärtsän 16.8 keikkapaikka Virossa on hieno. Tuonne tekisi mieli, onko joku käynyt?

Huhhuh, onpa hieno! 🤩
En ole käynyt mutta nyt alkoi kiinnostaa. Hlvetti sentään, kun ei nyt kukkaro arvosta mitään reissuja ulkomaille, ei edes Viroon 😄
 

Yhteistyössä