Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei niin, mutta rööki oli juuri sytytetty, kun tuli ccc:ssä lavalle ja sen poltto loppui heti, kun kaatoi vedet päälleen ja pääsi lavan reunalla eli ei siinä ehtinyt edes polttaa kuin ehkä 30 sekuntia yhteensä. Tosi elämässä Kärtsä tietenkin polttaa, se on selviö, mutta lavalla rööki ei ole nikotiininpuutteeseen vaan bad boy showelementti.
En sanonut että ois?
 
vierailija
Siis mitä ihmettä. Tulin just palstalle ja täällä väännetään kommenttikaupalla jostain stanan pahvimukista?!

Pitäisiköhän sitä nyt ihan oikeasti alkaa hankkimaan se paljon mainostettu elämä . Siis ihan minun, te muut saatte toki vääntää vaikka minkälaisista mukeista aivan niin paljon kuin sielu sietää.
Mä olen yrittänyt täällä monesti sanoa, että kyllä se vauvan tunnelma on pitkälti ihan ns. normi kommentoijien aikaansaamaa, mutta kun on niin helppoa osoittaa se syyttävä sormi johonkin yksittäiseen trolliin. Heitäkin siellä toki on.
 
vierailija
"Mä olen yrittänyt täällä monesti sanoa, että kyllä se vauvan tunnelma..."
On ihan turhaa muiden ketjujen välistä riidanhaastoa.
Ei tosiaankaan ole. Vauvan kommentoijia täällä pääasiassa nyt on. Jos toisen mielipide ei kiinnosta, niin mikset voi vaan ohittaa. Onko aina tarve päästä näpäyttämään ja esittämään parempaa ihmistä. Lapsellista touhua.
 
vierailija
Mä olen yrittänyt täällä monesti sanoa, että kyllä se vauvan tunnelma on pitkälti ihan ns. normi kommentoijien aikaansaamaa, mutta kun on niin helppoa osoittaa se syyttävä sormi johonkin yksittäiseen trolliin. Heitäkin siellä toki on.
Kai nämä voi tulkita niin monella tavalla. Minusta tässä on ollut usean ihmisen keskustelua ja kommentteja samaan asiaan ilman että kukaan on haukkunut tai jäänyt jankkamaan. Mutta osalle ihmisistä pelkästään usea samantyylinen viesti yhdestä aiheesta on jankkausta. Mun mielestä jankkaus on sitä, kun ilman perusteluja vaan intetään omaa näkökulmaa monta sivua, mutta tässä ei vielä oltu siinä.

Mutta eipä mitään, ei mua kiinnosta koko pahvimuki enkä kirjoittanut siihen liittyen kuin yhden kommentin.
 
vierailija
The way I understood this (I watched Safursey's video) is that they ordered a lamb dish (and, I assume, expected to get lamb roast) but got lamb *head*. I googled it, it's a Bulgarian speciality and it does look a bit tramatising.

I'm not really serious when I use the word "tramatising" and I think B wasnt either when he mentioned PTSD.
Ok, that makes sense. So the joke had point, we just didn’t understand it. 😄
 
vierailija
Ääh en kestä siellä on paikalliset Aket, Maket ja Perat niin onnellisina yleisössä.

Kukapa ei olisi Alkaa tulla keikkafomo. Taidan mennä lippukaupoille.
Musta oli jotenkin hämmästyttävää mutta samalla ihanaa nähdä noin vapaasti ja innokkaasti bilettäviä miehiä. Kyllä Suomenkin keikoilla löytyy näitä, mutta heidän biletyksensä on sellaista "äijämäisen coolia". Tuolla Latviassa ne meni kyllä hyvin lähelle sellaista intohimoista fanittamista, osa oli melkein verrattavissa JO:n keikkojen kirkuviin teinityttöihin. Kasvot aivan loistivat innostuksesta. Ja se I love you -huuto. Jos en olisi jo naimisissa, niin tuo huutaja olisi kyllä tosi kova kandidaatti.
 
vierailija
"Mä olen yrittänyt täällä monesti sanoa, että kyllä se vauvan tunnelma..."
On ihan turhaa muiden ketjujen välistä riidanhaastoa.
Täällä on usean päivän ajan keskustelu vauvan viime aikojen kammottavasta tunnelmasta. Miksi ei tänään sitten saisi? Ihan faktahan se huono ilmapiiri on. Siksi täällä on pohdittu korvaavia vaihtoehtoja sille.
 

Yhteistyössä