vierailija
YlläriEmolla on ihan hyvä tunnelma nyt.
YlläriEmolla on ihan hyvä tunnelma nyt.
Mitä ne täällä tekisi kun poistelu ei onnistu?Jep, tänään on joku poistanut KAIKKI ficit. Tässä ei oo mitään uutta. Pysykää poistelijat täällä jos tulee ficeistä ja kuumistelusta niin paha olo.
I spare youKyllä sekin käy. Täällä ei ole sääntöjä.
No huomasin kanssa. Sitä ennen oli pitkään kivaa keskustelua, toki siinä välissä oli se, joka sanoi tahallaan kirjoittavansa sinne negatiivisia viestejä ankeuttaakseen tunnelmaa.Lol!
Menin sinne tsekkaamaan, onko tullut muuta kivaa kommentointia, kuin mun Gregsu-huomio. Niin joo; tää
Hevon vettuun touhutonttuinesi. Ällöttävä nimittely aikuisista miehistä.
Repesin samantien
Toivottavasti joku päivä nähdään uusinta.No meitä on täällä ainakin kolme Oli kyllä harvinaisen hieno kemia heillä. Harmi että ei ole enemmän noita yhteisesiintymisiä.
No jaa. Edellisen sivun eka viesti oli tullut 17.02 ja nyt klo on 18.12 Että aika rauhallista.No huomasin kanssa. Sitä ennen oli pitkään kivaa keskustelua, toki siinä välissä oli se, joka sanoi tahallaan kirjoittavansa sinne negatiivisia viestejä ankeuttaakseen tunnelmaa.
Eivät he viihdy täällä, koska täälläkin kuumistellaan välillä ja niitä viestejä ei saa sitten poistettua.Jep, tänään on joku poistanut KAIKKI ficit. Tässä ei oo mitään uutta. Pysykää poistelijat täällä jos tulee ficeistä ja kuumistelusta niin paha olo.
Mä ainakin uskon et B kirjoitti ne kommentit. Älä nyt turhaan taas ylennä itseäsi.Joo mut mä rakastan itseäni kun hoidan homman.
Painu hemputtiin täältä shippaamasta.Onhan tää aika surkeaa, että kiva viisuvuosi ja K&B fiilistely päättyi tällaisen loanheittoon. 2023 never forget.
Ylennän todellakin tuollaisen vihaaja-tiliin uskovaan nähden.Mä ainakin uskon et B kirjoitti ne kommentit. Älä nyt turhaan taas ylennä itseäsi.
Kaikki ketjut ovat päätyneet ajan kanssa samaan tilanteeseen. Ensin keskustelu on ihanaa ja pikkuhiljaa se hiipuu. Lopulta se päättyy siihen, kun pari kolme ihmisistä riitelee pilkkusäännöistä. Elämän kiertokulkua.Onhan tää aika surkeaa, että kiva viisuvuosi ja K&B fiilistely päättyi tällaisen loanheittoon. 2023 never forget.
Ei kiinnosta jonkun hikisen ylioppilaan mielipide.Ylennän todellakin tuollaisen vihaaja-tiliin uskovaan nähden.
Täällä shippaa nyt kuule useampiPainu hemputtiin täältä shippaamasta.
Aito sullahan on sitä massia, niin sähän voisit vähän auttaa köyhää Boitsua, ettei tarvis pesuvadin rahoilla elää.Ylennän todellakin tuollaisen vihaaja-tiliin uskovaan nähden.
Ja jos Lotta-tanssija on tulossa mukaan niin sen tän päivän tanssikeikka Espoossa loppuu vasta 19:30Ei Kärtsä ja krew ainakaan vielä ole lähteneet matkaan, kun Härtsä postasi koiranulkoilutusvideon.
Mitä oikein hermoilet? Minua toi vain nauratti, en ole itkenyt mitään.Mitä sitten? Joka päivä poistetaan kymmeniä kommentteja shippificeistä B tai K kuumisteluun ja ihan neutraaleihin viesteihin. Naurettavaa miten joku jaksaa itkeä päiväkausia siitä, kuinka HÄNEN Kuumaa viestit on poistettu.
Kyllä poistelija siitä pitää huolenEmolla on ihan hyvä tunnelma nyt.
Toivottavasti. Vien vielä pidemmälle ja hiljaa mielessäni manifestoin että joskus näyttelisivät yhdessä. Mutta kaikki yhteisjutut käyToivottavasti joku päivä nähdään uusinta.
Se ketju jumittaa niin paljon, että syy voi löytyä ihan siitä.Ylläri
Katsoin teelehdistä ja oli ne B:n kirjoittamia.Ylennän todellakin tuollaisen vihaaja-tiliin uskovaan nähden.
Mulla sama, nauratti vaan. Se vaan kuulostaa niin huvittavalta, että joku poistaa kommentin sen takia, koska sanat kuuma, Kärtsä ja haalari eivät mahdu hänen mielestään samaan lauseeseen.Mitä oikein hermoilet? Minua toi vain nauratti, en ole itkenyt mitään.
Hyvä idea. Uskon että K:sta olisi näyttelemään ainakin tietynlaisia rooleja. Kyllähän hän Johanneksen poikaystävää ainakin osaisi näytellä.Toivottavasti. Vien vielä pidemmälle ja hiljaa mielessäni manifestoin että joskus näyttelisivät yhdessä. Mutta kaikki yhteisjutut käy
Tää tuli varmaan väärään paikkaan? Vauvallahan sitä ollaan oltu vuonna 2023.Onhan tää aika surkeaa, että kiva viisuvuosi ja K&B fiilistely päättyi tällaisen loanheittoon. 2023 never forget.