Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
B:lla oli Lontoossa uusi romanssi S:n kanssa juuri alkanut. En tiedä olisiko sillä ollut aikaa tai halua irrottautua siitä K:n isännöintiin. Nyt keväällä ja kesällä B ja S ovat viettäneet kaiken mahdollisen vapaa-ajan yhdessä ja toistensa luokse matkustellen, joten ei ne sinne ole vieraita halunneet. Ruissistakin B:lla oli kiire S:n luo. K varmasti ymmärtää että tuore kaukosuhde vie nyt B:n vapaa-ajan mutta eiköhän he ehdi näkemään jossain välissä.
K itse sanoi, että hänen oli tarkoitus mennä Lontooseen, mutta hän ei sitten omista syistään päässytkään. Taas kerran. Ei päässyt. Häärijä kävi silloin Lontoossa.
 
vierailija
K on sanonut menevänsä Sloveniaan kun sopiva aika löytyy. Viime vuosi oli hänellä yhtä pyöritystä, joten vielä ei molemmille sopivaa aikaa ole löytynyt. Tämän vuodenhan Joksut ovat olleet pääasiassa poissa. Keikkabussista tiedetään, että K ei mennyt kun ei mahtunut JC:n ja valokuvaajan takia. Se johtui Joksujen muuttuneista suunnitelmista. Tämänhän B mainitsi eli puhui asiasta, jonka he itse myöhemmin peruivat. Viestisi jo osoittaa että ei olisi kannattanut. Olet nyt mielessäsi kehittänyt petettyjä lupauksia. Mitään ei ole sinulle luvattu eikä tulla lupaamaan. K ja B näkevät kun heille niin sopii. K pitää suunnitelmistaan hyvin kiinni, sen huomaa jokainen joka häntä seuraa. Turhaan olet katkera kuvitellusta asiasta, joka ei liity sinuun mitenkään.
Pitää kyllä suunnitelmistaan ja lupauksistaan kiinni. Siksi onkin niin kummallista, että ei Sloveniaan matkustanut.
 
vierailija
K itse sanoi, että hänen oli tarkoitus mennä Lontooseen, mutta hän ei sitten omista syistään päässytkään. Taas kerran. Ei päässyt. Häärijä kävi silloin Lontoossa.
Vaikutat jotenkin vihaiselta K:ta, sinulle vierasta ihmistä kohtaan, aivan kuin hän olisi henkilökohtaisesti loukannut sinua. Ei kannata asettaa julkisuuden henkilöille mitään odotuksia, sillä he eivät ole sinulle yhtään mitään tekoja velkaa.
 
vierailija
Mikä.tåmä suhde juttu on kun itse en ainakaan ole löytänyt mitään näitä tukevia tietoja. Yksi linja johtu suoraan epläluotettavalle nimettömän tahon pitämälle jourutilille somessa ja toinen oli joku Twitter huhu jossa puhuttiin Bojanin näköisestä miehestä. Se Sinkin aiemmin huhuttu miesystävä on jonkin verran Bojanin oloinen. Mitään kuvia ei ole kellään ja twitterissä juorunneen tarina muuttui kolmeen kertaan.

Onko asiasta oikeasti siis jotain tietoa?
 
vierailija
Mikä.tåmä suhde juttu on kun itse en ainakaan ole löytänyt mitään näitä tukevia tietoja. Yksi linja johtu suoraan epläluotettavalle nimettömän tahon pitämälle jourutilille somessa ja toinen oli joku Twitter huhu jossa puhuttiin Bojanin näköisestä miehestä. Se Sinkin aiemmin huhuttu miesystävä on jonkin verran Bojanin oloinen. Mitään kuvia ei ole kellään ja twitterissä juorunneen tarina muuttui kolmeen kertaan.

Onko asiasta oikeasti siis jotain tietoa?
Ei tästä ole mitään vahvistettua ja varmaa tietoa, jotain X juoruja, joita alkuperäinen tweettaaja ei edes ole vahvistanut, se tiedetään, että ilmeisesti S:n mummon youtube kanava seuraa Josubs:eja
 
vierailija
Hei, ei hätää. Meillä taitaa olla täällä vähän hörhön maine kieltämättä, kun välillä tulee filosofisempia pohdintoja kuin tuolla toisaalla. Palstan verkkaisempi tahti mahdollistaa sen. Mutta ei tietenkään tarvitse kirjoittaa pitkiä tekstejä, lyhyetkin on aivan yhtä hyviä
Välillä kirjoittelenkin, joten itsenikin tässä sitten samalla tuli ns. haukuttua
 
vierailija
Itse toivoisin yhteiskappaletta JO ja K tai B ja K. Mutta en mitään väkisin väännettyä. Ja jos olen rehellinen olisin aika perehtynyt jos se kappale ei käsittelisi heidän suhdetta millään tasolla. 😄
 
vierailija
Itse toivoisin yhteiskappaletta JO ja K tai B ja K. Mutta en mitään väkisin väännettyä. Ja jos olen rehellinen olisin aika perehtynyt jos se kappale ei käsittelisi heidän suhdetta millään tasolla.
Minä olisin varmaan tyytyväinen ihan sellaiseenkin kappaleeseen, missä olisi jotakin höpötystä.

”Is Bojan here?”
”Onks sulla denssii?”
*kitarasoolo*
”Hyvaa iltaa”
*rumpusoolo*
”Best boyfriends in da house, jou!”
 
  • Haha
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Siskoni luuli tosiaan Ruisrockissa kun oli kauempana, että se yleisön laulu tuli joltain nauhalta. Tuli lähemmäs ja lopulta seuraamaan keikkaa ja oli ihan hämmentynyt miten hyvin yleisö oli mukana. Piti kyllä musiikista. Mutta eniten hän taisi vaikuttaa yleisöstä.
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Siskoni luuli tosiaan Ruisrockissa kun oli kauempana, että se yleisön laulu tuli joltain nauhalta. Tuli lähemmäs ja lopulta seuraamaan keikkaa ja oli ihan hämmentynyt miten hyvin yleisö oli mukana. Piti kyllä musiikista. Mutta eniten hän taisi vaikuttaa yleisöstä.
Kiva kuulla että siskosi tykkäsi 😊 Ehkä saat hänestä seuraa tulevillekin keikoille. Onhan se aika hieno fiilis ihan yleisössäkin, kun yleisö osaa laulaa niin hyvin ja tunteella vieraskielistä kappaletta.
 
vierailija
Jotenkin sööttiä miten ovat innoissaan Suomesta. Vaan onhan tämä toki aika erikoinen kuvio. Tuntuuhan se varmaan mahtavalta kun suomalaisyleisö elää mukana heidän musiikissa
kaiken kaikkiaan tosiaan melko erikoista tämä, että joku balkanilaisbändi vetää Suomessa ison festarin ison lavan täyteen ja ihmiset laulaa heidän mukanaan kybällä, heidän äidinkielellään. Ja lähes joka haastattelussa Suomi nousee esille ja vielä mahdollisesti jotain erikoisprojektia tiedossa..
 

Yhteistyössä