K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Esitti, mitä? Että tykkää ystävästään? Ennen Ruissia täällä huudettiin että K on nyt unohdettu, sitten kun nähtiin että välitkin lämpimät edelleen on sekin väärin. Yrittäkää nyt tekin muutamat tajuta että K on varattu. Se, jos B on nyt tai myöhemmin suhteessa jonkun kanssa, ei ole K:n pettämistä, vaan ovat samalla tavalla ystäviä kuin ennenkin.
Jotenkin kauhean vaikeaksi meni tuo K n ja B n suhde tai sen julkikuva ihan vaan siksi, että eivät voineet olla vaan kavereita, vaan piti aloittaa jostain syystä tuo poikaystäväesitys. K sen aloitti ja piti ylläkin kuten muistamme. Kiinnostavaa olisi tietää, mitä tapahtui, kun se loppui kuin seinään. Sadie?
 
vierailija
Vähän kyllä outoa että se ei ole edes levinnyt minnekään kun se on ollut tuolla tilillä jo 12 vuotta. Ja voisiko olla että se on joskus ollutkin netissä muuallakin mutta ei enää. Mistä edes lähti tieto että kyseessä olisi S mummo?
Mä löysin tiedon tuosta kanavasta tänään twitteriä selatessa, joku S fani siitä kertoi ns.todisteena miksi itse on uskonut B&Sn seurusteluun jo jonkun aikaa (siinä oli siis muitakin juttuja lueteltu, mutta tää youtube kanava oli mulle uus tieto). En enää muista mikä sen twitteristin nimi oli enkä tietenkään tajunnut sitä tallentaakkaan mihinkään, mutta voin koittaa vielä etsiä sitä, oon vaan selaillut twitteriä tänään sen verran paljon että saattaa olla aika epätoivoinen homma :D
 
vierailija
Näköjään ei hyvin, paitsi Suomessa. Meillä on ollut ainoa viimeaikainen keikka jossa ei ole ollut yllättävän vähän faneja ja kiinnostuneita paikan päällä.
Olihan Exitissä myös tosi paljon porukkaa. Vai tarkoitatko Balkanin ulkopuolella. Mun mielestä sekin on kyllä hyvin että slovenialainen bändi kerää hyvin yleisöä Balkanilla.
 
vierailija
Joku pohti miten homma tuodaan julki. Todennäköisesti tulee jotain paparazzikuvia, mutta voihan he halutessaan laittaa Damonin julkaisemaan jonkin yhteiskuvan postauksella: "my dearest friends have found each other... " Sopisi jotenkin tyyliin.
 
vierailija
Jotenkin kauhean vaikeaksi meni tuo K n ja B n suhde tai sen julkikuva ihan vaan siksi, että eivät voineet olla vaan kavereita, vaan piti aloittaa jostain syystä tuo poikaystäväesitys. K sen aloitti ja piti ylläkin kuten muistamme. Kiinnostavaa olisi tietää, mitä tapahtui, kun se loppui kuin seinään. Sadie?
Sadie-kuvio sopis kyllä hyvin, sillon tammikuussahan K vielä laitteli Bn synttäreiden kunniaksi sitä fire and wateria ja sugardaddya ja sen jälkeen sitten ei ookkaan enää Kn puolelta ollut kuin ne nuuskakosinta-pelleilyt
 
vierailija
Luen ketjua takamatkalta, mutta onpa aika katkeria kommentteja jotkut kirjoittaneet. Se että B on parisuhteessa on ihan luonnollinen juttu eikä kukaan varmaan toivo että hän olisi jäänyt yksin haikailemaan varatun hetskumiehen perään? Ja hetskuhan se Jere on höperön serkkutyttönsä kommenttien perusteella ja perhechatissa viisujen aikaan on selittänyt kuinka koko m/m-juttu on pelkkää esitystä. Sitä vain toivon, että Bn ja Jeren ystävyys säilyisi vaikka B vaikuttaa mielipiteidensä ja juttujensa kanssa vähän liikaa tuuliviiriltä ja varmaan unohtaa helposti vanhat tuttavuudet, kun tulee uusia ja mielenkiintoisempia juttuja eteen.
 
vierailija
Sadie-kuvio sopis kyllä hyvin, sillon tammikuussahan K vielä laitteli Bn synttäreiden kunniaksi sitä fire and wateria ja sugardaddya ja sen jälkeen sitten ei ookkaan enää Kn puolelta ollut kuin ne nuuskakosinta-pelleilyt
Siis onhan K koko ajan ollut itse varattu kun on heittänyt sitä BF-läppää. En usko että Bojania tuommoiset haittaisi myöskään vaikka seurustelee.
 
vierailija
Esitti, mitä? Että tykkää ystävästään? Ennen Ruissia täällä huudettiin että K on nyt unohdettu, sitten kun nähtiin että välitkin lämpimät edelleen on sekin väärin. Yrittäkää nyt tekin muutamat tajuta että K on varattu. Se, jos B on nyt tai myöhemmin suhteessa jonkun kanssa, ei ole K:n pettämistä, vaan ovat samalla tavalla ystäviä kuin ennenkin.
Ymmärrä sinäkin että kaikki ei pidä B:ta niin ihmeellisenä. Kavereita he on minustakin ollut aina ja ei haittaa kenenkään seurustelut yhtään, hyvä vain että kotiasiat kunnossa. B:ssa tökkii kun näkee jo pitkälle että B on K:sta ihan tarkoituksellisesti ottanut kaiken hyödyn irti. Ruissi hyvänä esimerkkinä. Toivottavasti jatkossa ei yhteisjuttuja tule.
 
vierailija
Olihan Exitissä myös tosi paljon porukkaa. Vai tarkoitatko Balkanin ulkopuolella. Mun mielestä sekin on kyllä hyvin että slovenialainen bändi kerää hyvin yleisöä Balkanilla.
Totta kai Balkanilainen bändi pärjää Balkanilla, ymmärtävät toistensa kieliä ihan kuten Norjalaiset ja Ruotsalaiset ymmärtää toisiaan. Täällä puhuttiin siitä että Euroopassa, siellä missä ihmiset ei ymmärrä sloveniaa, niin keikat on olleet koko vuoden ajan pettymyksiä Suomea lukuun ottamatta. Tuskin S auttaa kun hän ei ole eurooppalainen.
 
vierailija
Mä löysin tiedon tuosta kanavasta tänään twitteriä selatessa, joku S fani siitä kertoi ns.todisteena miksi itse on uskonut B&Sn seurusteluun jo jonkun aikaa (siinä oli siis muitakin juttuja lueteltu, mutta tää youtube kanava oli mulle uus tieto). En enää muista mikä sen twitteristin nimi oli enkä tietenkään tajunnut sitä tallentaakkaan mihinkään, mutta voin koittaa vielä etsiä sitä, oon vaan selaillut twitteriä tänään sen verran paljon että saattaa olla aika epätoivoinen homma :D
Tämä on niin tuttua ollut että ei tajua mikä on tärkeätä ja pitäisi tallentaa tai kuvittelee että kyllä minä muistan mistä se löytyy tai äkkiäkös tuon etsii. Niin tuttua. Varsinkin viime kesänä en tallentanut juuri mitään ja siinä olikin sitten etsimistä mistä ne löytyy. Esim. sellaista JO edittiä missä taustalla soi biisi they wanna f u c k ei tullut enää vastaan eikä aikoinaan kukaan vauvallakaan löytänyt sitä. Ei tuo editti tärkeä ollut mutta tulipahan vaan mieleen. Sittemmin olen hivenen viisastunut ja tallennellut asioita mutta aina välillä joutuu silti etsimään.
 
vierailija
Jotenkin kauhean vaikeaksi meni tuo K n ja B n suhde tai sen julkikuva ihan vaan siksi, että eivät voineet olla vaan kavereita, vaan piti aloittaa jostain syystä tuo poikaystäväesitys. K sen aloitti ja piti ylläkin kuten muistamme. Kiinnostavaa olisi tietää, mitä tapahtui, kun se loppui kuin seinään. Sadie?
Veikkaan kyllä että enempi on tullut Kärtsän kotoa palautetta että riittää jo..
 
vierailija
Jotenkin kauhean vaikeaksi meni tuo K n ja B n suhde tai sen julkikuva ihan vaan siksi, että eivät voineet olla vaan kavereita, vaan piti aloittaa jostain syystä tuo poikaystäväesitys. K sen aloitti ja piti ylläkin kuten muistamme. Kiinnostavaa olisi tietää, mitä tapahtui, kun se loppui kuin seinään. Sadie?
No et kovin hyvin muista kun pahin shippari oli Reko joka suurimman osan Viisumateriaalista tuotti. K myös julkaisi noita juttuja mutta esim heti Viisujen jälkeen eniten sitä nosti Joksut itse. Edelleen näkyy noita heidän TikTokissa.
 
vierailija
Esitti, mitä? Että tykkää ystävästään? Ennen Ruissia täällä huudettiin että K on nyt unohdettu, sitten kun nähtiin että välitkin lämpimät edelleen on sekin väärin. Yrittäkää nyt tekin muutamat tajuta että K on varattu. Se, jos B on nyt tai myöhemmin suhteessa jonkun kanssa, ei ole K:n pettämistä, vaan ovat samalla tavalla ystäviä kuin ennenkin.
No daa! Sehän siinä juuri ärsyttääkin, että totaalinen ignooraaminen, kunnes on oman biisipromon aika. Sitten ollaan taas ylintä ystävää.

-eri
 
vierailija
Luen ketjua takamatkalta, mutta onpa aika katkeria kommentteja jotkut kirjoittaneet. Se että B on parisuhteessa on ihan luonnollinen juttu eikä kukaan varmaan toivo että hän olisi jäänyt yksin haikailemaan varatun hetskumiehen perään? Ja hetskuhan se Jere on höperön serkkutyttönsä kommenttien perusteella ja perhechatissa viisujen aikaan on selittänyt kuinka koko m/m-juttu on pelkkää esitystä. Sitä vain toivon, että Bn ja Jeren ystävyys säilyisi vaikka B vaikuttaa mielipiteidensä ja juttujensa kanssa vähän liikaa tuuliviiriltä ja varmaan unohtaa helposti vanhat tuttavuudet, kun tulee uusia ja mielenkiintoisempia juttuja eteen.
No ihan sama kuva mulla on K:sta, uus ystävä löytynyt Joostists niin ei niin paljon kiinnostanut enää hengata jokeripoikien kanssa.
 
vierailija
Eiköhän siellä ole ymmärretty, että kotona on kiltti ja välittävä Jere ja keikoilla ja julkisuudessa Kärtsä, joka voi vähän käpäillä Bojania tai Johannesta lavalla.
No kyllä mutta ei se emäntä varmaan ole voinut olla törmäämättä kaikkeen shippimatskuun niin ehkä tuli kyllästys siihen. En ainakaan itse tossa asemassa ois katellut tollasta.
 
vierailija
Jotenkin kauhean vaikeaksi meni tuo K n ja B n suhde tai sen julkikuva ihan vaan siksi, että eivät voineet olla vaan kavereita, vaan piti aloittaa jostain syystä tuo poikaystäväesitys. K sen aloitti ja piti ylläkin kuten muistamme. Kiinnostavaa olisi tietää, mitä tapahtui, kun se loppui kuin seinään. Sadie?
Kyllästyminen? Huomasivat ettei se heidän välinen juttu tule enää luonnostaan? Ei ole tarvetta sille? Eivät halua? Jne.?
 

Yhteistyössä