K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä mua myös ärsyttää se hänen Ruissikäytöksensä. Esitti, juurikin niin.
Esitti, mitä? Että tykkää ystävästään? Ennen Ruissia täällä huudettiin että K on nyt unohdettu, sitten kun nähtiin että välitkin lämpimät edelleen on sekin väärin. Yrittäkää nyt tekin muutamat tajuta että K on varattu. Se, jos B on nyt tai myöhemmin suhteessa jonkun kanssa, ei ole K:n pettämistä, vaan ovat samalla tavalla ystäviä kuin ennenkin.
 
vierailija
Tätä muuten näkee muidenkin bändien kohdalla. En oo itsekään koskaan ymmärtänyt sitä, kun oma fanitus ei ole siitä kiinni onko keikalla viisi ihmistä vai suuri stadion täynnä. Eikö Kärtsälläkin ollut niitä alkuperäisiä faneja jotka ei tykänneet enää sitten kun kaikki muutkin löysi hänet? Muistelen että joskus oli keskustelua siitä. Ei kaikki tietysti oo olleet sellaisia, onhan niitä alkuperäisiä faneja aina ollut keikoilla, muistan senkin lukeneeni.
Totta kai toivon Joksuille menestystä ja juuri sellaisia keikkoja kuin he haluavat. Pidän vaan itse paljon enemmän pienemmistä keikoista kuin stadionkeikoista, niin bändi ei ole silmissäni enää yhtä kiinnostava kuin ennen. Mutta tämä on vain oma mielipiteeni enkä valita.
 
vierailija
Tätä muuten näkee muidenkin bändien kohdalla. En oo itsekään koskaan ymmärtänyt sitä, kun oma fanitus ei ole siitä kiinni onko keikalla viisi ihmistä vai suuri stadion täynnä. Eikö Kärtsälläkin ollut niitä alkuperäisiä faneja jotka ei tykänneet enää sitten kun kaikki muutkin löysi hänet? Muistelen että joskus oli keskustelua siitä. Ei kaikki tietysti oo olleet sellaisia, onhan niitä alkuperäisiä faneja aina ollut keikoilla, muistan senkin lukeneeni.
Juu, mun poika oli yksi tällainen. Nyky-Kärtsä on kuulemma surkeaa verrattuna aiempaa. Oli kyllä just jossain festareilla sen nähnyt, ja kiitteli sitä, miten on esiintyjänä kehittynyt. On aiemminkin käynyt keikoilla.
 
vierailija
Tietääkö kukaan, että puhuiko Bojan ja Melani koskaan julkisuudessa toisistaan tai ns. julkistiko ne koskaan olevansa pari? Vai tiedettiinkö heidänkin olevan yhdessä vain joidenkin paparazzikuvien kautta? Yhteiskuvia ne tais kyllä toisistaan julkaista, mutta ei ne musta sitä tuonut kauheemmin esille? Ihan julkisesti he kyl varmasti olivat.

Mietin että nyt jos Bojan ei mainitse erikseen haastatteluissa olevansa sinkku, kuten tammikuussa (vai oliko myöhemmin?) siinä yhdessä niin eiköhän tää sit oo aika varma. Nytkin jo aika todennäköinen.
 
vierailija
Kiipijä se on. Käytti Kta niin kauan kuin tarvitsi. Ruississa esitti niin stanasti. Ihan oikein sille että tulee tunnetuksi nyt sinä yhtenä eurooppalaisena joka seurusteli Sadie Sinkin kanssa eikä JO solistina.
Siltä se vähän vaikuttaa. Taitaa myös K ystävyys jäädä kun siitä ei ole enää hyötyä. Ei varmasti K:ta kutsuta kylään (jos edes on aiemminkaan kutsuttu). Ja kyllä, ystävyydet voi kuihtua itsestään, mutta tässä olo niin hyötymistarkoitus että ei siitä ole kyse.
 
vierailija
Mä en ymmärrä sitä että yritetään saada vaikka kuuntelulukuja nousuun tai että ylipäätänsä ollaan kiinnostuneita miten menee esim jossakin muussa maassa. Mulla ei ole koskaan ollut mielenkiintoa seurata eikä minun kiinnostukseeni ole vaikuttanut mitenkään miten bändi tai artisti pärjää yleisesti. Kuuntelen ja seuraan sitä mikä itseäni kiinnostaa. Sinänsä aivan sama pärjäävätkö hyvin vai ei.

Ehkä pienen poikkeuksen tähän tekee K jonka ulkomaan keikkajuttuja ja myyntiä jaksan seurata ihan siitä syystä että on mielenkiintoista nähdä miten suomenkielisenä pärjää. Ja vieläpä viisusta tuttuna artistina.
 
vierailija
Mä en ymmärrä sitä että yritetään saada vaikka kuuntelulukuja nousuun tai että ylipäätänsä ollaan kiinnostuneita miten menee esim jossakin muussa maassa. Mulla ei ole koskaan ollut mielenkiintoa seurata eikä minun kiinnostukseeni ole vaikuttanut mitenkään miten bändi tai artisti pärjää yleisesti. Kuuntelen ja seuraan sitä mikä itseäni kiinnostaa. Sinänsä aivan sama pärjäävätkö hyvin vai ei.

Ehkä pienen poikkeuksen tähän tekee K jonka ulkomaan keikkajuttuja ja myyntiä jaksan seurata ihan siitä syystä että on mielenkiintoista nähdä miten suomenkielisenä pärjää. Ja vieläpä viisusta tuttuna artistina.
Mua lähinnä kiinnostaa miten slovenialainen bändi pärjää Euroopassa omalla kielellään kun kuitenkin eka Slovenialainen bändi kyseessä joka sen pystyi tekemään
 
vierailija
Tietääkö kukaan, että puhuiko Bojan ja Melani koskaan julkisuudessa toisistaan tai ns. julkistiko ne koskaan olevansa pari? Vai tiedettiinkö heidänkin olevan yhdessä vain joidenkin paparazzikuvien kautta? Yhteiskuvia ne tais kyllä toisistaan julkaista, mutta ei ne musta sitä tuonut kauheemmin esille? Ihan julkisesti he kyl varmasti olivat.

Mietin että nyt jos Bojan ei mainitse erikseen haastatteluissa olevansa sinkku, kuten tammikuussa (vai oliko myöhemmin?) siinä yhdessä niin eiköhän tää sit oo aika varma. Nytkin jo aika todennäköinen.
Ne taisivat olla jotain tyyliin 17vee, kun seurustelivat. Eikös ne tavanneet jollain koulun päätösmatkalla. Jompikumpi on tämän kertonut haastattelussa, olisiko ollut Melanie.
 
vierailija
Mua lähinnä kiinnostaa miten slovenialainen bändi pärjää Euroopassa omalla kielellään kun kuitenkin eka Slovenialainen bändi kyseessä joka sen pystyi tekemään
Ok. Mua ei kiinnostanut edes aikoinaan miten Kent pärjäsi (muissa kuin pohjoismaissa) vaan itse vaan kuuntelin musiikkia. Eikä kiinnostanut sittenkään kun kokeilivat vahtaa kieltä. Noin yleisesti sen verran tietty olisi hyvä pärjätä että jatkaa musiikintekoa jne.
 
vierailija
Boitsulla on hyvin voinut olla joku muusa tai vaikkapa kaukorakkaus. Tiedä vaikka olisi treffaillut hetken aikaa jotakin viisuissa 2023 tapaamaansa ihmistä, mutta se ei vain paljastunut yleisölle missään kohtaan.
No ihan varmasti ollut joku jossain vaiheessa. Itse veikkasin koko ajan sitä Sisilian lomaa, että jäänyt laatuaikaa viettämään kumppanin kanssa.
 
vierailija
vierailija
kyllähän se siltä vaikuttaa, että joku sukulainen ainakin on koska mistä tuo Sn pikkusiskon lauluvideo muuten ois kun sitä ei löydy mistään muusta netistä kuin tuolta kanavalta
Vähän kyllä outoa että se ei ole edes levinnyt minnekään kun se on ollut tuolla tilillä jo 12 vuotta. Ja voisiko olla että se on joskus ollutkin netissä muuallakin mutta ei enää. Mistä edes lähti tieto että kyseessä olisi S mummo?
 

Yhteistyössä