K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siis kyllähän koko K:n laajennettu perhe näyttää ystävystyneen Bojanin ja Joksujen kanssa. Järjestävät aina yhteisiä illanviettoja ja olleet jopa K:n kotona yötä/viettämässä iltaa. Joksut osa K:n familiaa, johon ei taatusti mitkään hyväksikäyttäjät kuulu.
 
vierailija
No kyllä mutta ei se emäntä varmaan ole voinut olla törmäämättä kaikkeen shippimatskuun niin ehkä tuli kyllästys siihen. En ainakaan itse tossa asemassa ois katellut tollasta.
Sillä on todennäköisesti bisnesvainua sen verran, että ymmärtää shipin vaikuttavan myös talouteen. Kivahan se on piipahdella Malediiveilla ja missä milloinkin, mihin päiväkotitädin tuloilla ei taida olla mahdollisuutta.
 
vierailija
Niin missä ja milloin K on sanonut että ei ole kuullut B:stä pitkään aikaan?
Ei sanonut noin, vaan euroviisukeiklla oli lyhyt tiktokhaastis slovenialaselta haastattelijalta ja se kysyi Bojanista, ja K sanoo ""Bojan where are you, i miss you, send me something". Tuo oli silloin kun koko JO olivat täysin somepimennossa ja kai levynteossa jonkin aikaa, niin käy järkeen jos he katkaisivat kokonaan yhteydet ulkomaailmaan siksi ajaksi, K mukaanlukien.
 
vierailija
Sain totaalikilahduksen tosta mummo yotubesta ensin K&B shippaajana, nyt oon tajunnut, että voihan se vaan ihan S kaverinkin bändiä seurata, ei tässä nyt mitään ole vieläkään varmistunut
 
vierailija
Sillä on todennäköisesti bisnesvainua sen verran, että ymmärtää shipin vaikuttavan myös talouteen. Kivahan se on piipahdella Malediiveilla ja missä milloinkin, mihin päiväkotitädin tuloilla ei taida olla mahdollisuutta.
Mun mielestä olisi myös aika kutkuttavaa, jos mun mies hiplailisi muita miehiä lavalla. Kyllä se toisi makkarin puolelle säpinää.
 
vierailija
En jaksa lukea noin viittäkymmentä sivua tätä keskustelua, niin kertokaa nyt joku selkeästi, missä ja miten on varmistunut, että B seurustelee S:n kanssa? Yksittäinen twiitti joltain fanilta ei sitten ole varmistus.
 
vierailija
En jaksa lukea noin viittäkymmentä sivua tätä keskustelua, niin kertokaa nyt joku selkeästi, missä ja miten on varmistunut, että B seurustelee S:n kanssa? Yksittäinen twiitti joltain fanilta ei sitten ole varmistus.
Ei mistään, samoja huhupuheita kuin ennenkin, mutta nyt ne on isomman piirin tiedossa kun Deuxmoi julkaisi juorun instassa ja juttu lähti leviämään Twitterissä.
 
vierailija
En jaksa lukea noin viittäkymmentä sivua tätä keskustelua, niin kertokaa nyt joku selkeästi, missä ja miten on varmistunut, että B seurustelee S:n kanssa? Yksittäinen twiitti joltain fanilta ei sitten ole varmistus.
Ei ole mitään 100% varmaa todistetta, mutta paljon pieniä juttuja, joiden vuoksi seurustelu alkaa vaikuttaa erittäin todennäköiseltä.
 
vierailija
Sain totaalikilahduksen tosta mummo yotubesta ensin K&B shippaajana, nyt oon tajunnut, että voihan se vaan ihan S kaverinkin bändiä seurata, ei tässä nyt mitään ole vieläkään varmistunut
Missä vaiheessa B olisi tutustunut jonkun Jenkki tähtösen mummoon ja miksi tämä mummo seuraisi jotakin random Slovenialaista pikku bändiä, jos olisi vaan pelkästä ystävyydestä kyse? Turha vetää K:ta tähän mukaan, koska tilanne on aivan eri.
 
vierailija
Missä vaiheessa B olisi tutustunut jonkun Jenkki tähtösen mummoon ja miksi tämä mummo seuraisi jotakin random Slovenialaista pikku bändiä, jos olisi vaan pelkästä ystävyydestä kyse? Turha vetää K:ta tähän mukaan, koska tilanne on aivan eri.
No jos Sadie on sen verran fanityttö että on puhunut ummet ja lammet uudesta kaverista ja tämän bändistä rakkaalle mummolleen. Turha vetää myöskään mitään unelmahääkuvia tästä.
 
vierailija
Miksi B:n yksityiselämä vaikuttaisi sun shippaukseen? Ei sen pitäisi.
No mulla se ei ainakaan vaikuta mitenkään. Mä tulin tänne hakemaan vain tietoa, jota muista paikoista ei saa, mutta näköjään samat, turhat huhut pyörii yhä ympyrää ja mitään oikeaa tietoa vieläkään ole. Kiitos ja näkemiin, jatkakaa te vaan, itse poistun mulle paremmin sopivammille palstoille.
-eri
 
vierailija
K löytää niitä ihan itse myös. Kyllä se mun silmään enemmän on B ollut joka oli alussa K:n lumoissa. K enemmän leikitteli vaan. Ovat edelleen ystäviä ja kumpikin välittää toisistaan, niin eikö sen pitäis meillekin riittää.
Juuri näin. Kärtsä leikitteli ihastuneen Bojanin kanssa, vaikka ihastunut oli kyllä itsekin. Ehkä se ei kuitenkaan osannut lukea toisen tunteita riittävän hyvin.

Mun päähän ei vieläkään mahdu se, että Bojan ryntäsi pian Liverpoolin jälkeen Suomeen ihan vain Kärtsän takia.
Ihan turha väittää, että jotain keikkajuttuja olisi ollut sopimassa. Kyllä se tuli Kärtsän takia.
 
vierailija
Missä vaiheessa B olisi tutustunut jonkun Jenkki tähtösen mummoon ja miksi tämä mummo seuraisi jotakin random Slovenialaista pikku bändiä, jos olisi vaan pelkästä ystävyydestä kyse? Turha vetää K:ta tähän mukaan, koska tilanne on aivan eri.
Varmaan sillä samalla reissulla, kun Bojanin Filip serkkua alettiin seurata Sadien kavereiden toimesta. Bojan varmaan tavannut Sadien sukua enemmänkin jenkeissä ollessaan.
 
vierailija
Juuri näin. Kärtsä leikitteli ihastuneen Bojanin kanssa, vaikka ihastunut oli kyllä itsekin. Ehkä se ei kuitenkaan osannut lukea toisen tunteita riittävän hyvin.

Mun päähän ei vieläkään mahdu se, että Bojan ryntäsi pian Liverpoolin jälkeen Suomeen ihan vain Kärtsän takia.
Ihan turha väittää, että jotain keikkajuttuja olisi ollut sopimassa. Kyllä se tuli Kärtsän takia.
Täysin Kärtsän pauloissa Bojan oli silloin. Ja on joka ikinen kerta yhtä lailla, kun tapaavat.
 

Yhteistyössä