K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä pidän Joksuista ja musiikistaan. S ja hänen fandom mua ei kiinnosta tippaakaan. En ole ST fani eikä hänessä ole mitään kiinnostavaa. Ja en ole shippaaja enkä edes K fani.
Toivon ettei tällä uudella suhteella ole vaikutusta musiikkiin tai bändin uraan.
Sikäli saattaa tällä suhteella olla vaikutusta, että jos tämä suhde ja sen aiheuttama kohu saa Bn vetäytymään entistä enemmän piiloon, niin ei se ainakaan uraa edistä.
 
vierailija
Mua vaan jotenkin arveluttaa, S on niin nuori ja ensimmäinen kunnon suhde luultavasti. Onko valmis sitten sitoutumaan kuitenkaan siihen ensimmäiseen? Mutta tuskinpa tuo mikään loppuelämän juttu on, tai mistä sen tietää.
Itse olen saman ikäisenä alkanut loppuikäni parisuhteeseen. Ja sitp ennen oli ollut jo 2 vakavaa parisuhdetta. Tuskin tuokaan mikään kokematon Impi on. Kouluttamaton lapsitähti, jolla on aikaa ollut leikkiä parisuhdeleikkejä, sillä aikaa kun muut opiskelee.
 
vierailija
Et näköjään vähällä usko. Kun jo mummokin seuraa lapsenlapsensa sulhon elämää.
Toi juuri onkin aika epäuskottavaa, jos saadaan yhteiskuvia niin uskon, mutta vähentää fanitustani varmaankin minun mieleen, kun ei ole S, eikä fandom ja jos joksujen kotikutoisuus lähtee tuosta vähänemään tjmst. Katsotaan miten vaikuttaa bändiin, jos tämä varmistuu
 
vierailija
Mua vaan jotenkin arveluttaa, S on niin nuori ja ensimmäinen kunnon suhde luultavasti. Onko valmis sitten sitoutumaan kuitenkaan siihen ensimmäiseen? Mutta tuskinpa tuo mikään loppuelämän juttu on, tai mistä sen tietää.
Miksi pitäisi? Voihan suhde olla onnellinen sen aikaa kun kestää ja siitä jää hyviä muistoja kummallekin, vaikkei se nyt liittoon asti johtaisikaan. Vanhanaikainen ajattelutapa tuo, että pitäisi aina sitoutua loppuiäksi. Nyt ovat suhteessa ja varmaan onnellisia, nauttikoon siitä. Huomisesta ei kukaan tiedä.
 
vierailija
vierailija
Miksi pitäisi? Voihan suhde olla onnellinen sen aikaa kun kestää ja siitä jää hyviä muistoja kummallekin, vaikkei se nyt liittoon asti johtaisikaan. Vanhanaikainen ajattelutapa tuo, että pitäisi aina sitoutua loppuiäksi. Nyt ovat suhteessa ja varmaan onnellisia, nauttikoon siitä. Huomisesta ei kukaan tiedä.
Kyllä, mutta siksi olisikin hyvä jos saisivat pidettyä tuon yksityisenä. B revitään kappaleiksi jos ero tulee, se on ihan varma.
 

Yhteistyössä