K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Et oo tosissasi? Ihan kun K olis tarvinnut mitään pienen slaavibändin hypetystä? Ihan liian läpinäkyvää, kun ensin ollaan pari kk ihan hiljaa ja sit yhtäkkiä postataan jotain mihin voi tägätä Kn. Mukavasti saa taas oman nimensä laajempaan tietoisuuteen, kun laajempi someyleisö törmää siihen postaukseen. Ja sitten taas Ruissin jälkeen mykistyi, miten se nyt sattuikin aktivoitumaan just siihen hetkeen?
Eli jos B tai Joksut postaa Ksta niin se on väärin koska K ei tarvi heidän hypeä? Aika monilla julkkisystävillä on sellainen asetelma että toinen on kuuluisampi kuin toinen eikä sille mitään voi.
 
vierailija
Näitä viestejä lukiessa todella toivon, ettei Joksut tulis enää ikinä Suomeen, ei mainitsis Suomea eikä pitäis mitään yhteyttä edes Khon. Te ootte toksisempia kuin twitteristit yhteensä.
 
vierailija
Täälläkin kovasti hehkutettiin, että kyllä ne kuuntelijat tästä nousee kun tulee uusi biisi ja on näitä kesäfestareita. No ei ole nousseet. Hetkellisesti sbj:n myötä nousi n. 208t, mutta se ei kauaa kestänyt. Nyt on taas laskussa, 206,6t.
Se musiikki nyt vaan ei kiinnosta tarpeeksi suurta yleisöä eikä se uuden levyn myötä siitä miksikään muutu.
Joksu-fanit on kyllä hamaan tappiin asti harhoissaan. Olen tallentanut yhden suosikkiviesteistäni helmikuulta:

"Tulekohan nyt se hetki kun JO:n ura lähtee kiitoon ja ponkaisee K;n ohi! Oletettavasti mahtava biisi tulossa jota on ollut tuottamassa maailmankuulu nimi, kun taas K valitsi Erikan B:n yli."

🤣
 
vierailija
Näitä viestejä lukiessa todella toivon, ettei Joksut tulis enää ikinä Suomeen, ei mainitsis Suomea eikä pitäis mitään yhteyttä edes Khon. Te ootte toksisempia kuin twitteristit yhteensä.
Todennäköisesti näin käy joka tapauksessa. Ei julkista yhteydenpitoa ole juuri ollut kevään jälkeen ja jos Joksut koskaan tulee Suomeen enää keikalle niin se on aikaisintaan ensi keväänä.
 
vierailija
Täälläkin kovasti hehkutettiin, että kyllä ne kuuntelijat tästä nousee kun tulee uusi biisi ja on näitä kesäfestareita. No ei ole nousseet. Hetkellisesti sbj:n myötä nousi n. 208t, mutta se ei kauaa kestänyt. Nyt on taas laskussa, 206,6t.
Se musiikki nyt vaan ei kiinnosta tarpeeksi suurta yleisöä eikä se uuden levyn myötä siitä miksikään muutu.
"Kuuntelijat kuukaudessa kertoo, kuinka monta kuuntelijaa sinulla on ollut yhteensä 28 viime päivän aikana. Luku sisältää kuuntelijat, jotka ovat striimanneet sisältöäsi aktiivisista ja ohjelmoiduista lähteistä."

Tuo on se logiikka spotifyssa kuuntelukerroista.
 
vierailija
Mä en usko että joksut haluaa. Se tallinnan soundcheck oli hetken huumaa, mut ei ne taida kuitenkaan olla kiinnostuneita
🤣 Jaa että Joksut ei halua, mutta K haluaisi? Johon nyt vitsin murjaisit. K on aika tarkka brändistään ja hyvä niin, se on tähän asti tuonut menestystä. Ja siihen brändiin ei kyllä mikään pieni slaavilainen iskelmäpumppu sovi.
 
vierailija
Todennäköisesti näin käy joka tapauksessa. Ei julkista yhteydenpitoa ole juuri ollut kevään jälkeen ja jos Joksut koskaan tulee Suomeen enää keikalle niin se on aikaisintaan ensi keväänä.
No kun yhteydenpitoa ei ole tainnut olla juuri edes yksityisesti, nimittäin uskon täysin K:n huhuiluihin siinä sloikkutoimittajan tekemässä viisuviikon haastiksessa.
 
vierailija
Joksu-fanit on kyllä hamaan tappiin asti harhoissaan. Olen tallentanut yhden suosikkiviesteistäni helmikuulta:

"Tulekohan nyt se hetki kun JO:n ura lähtee kiitoon ja ponkaisee K;n ohi! Oletettavasti mahtava biisi tulossa jota on ollut tuottamassa maailmankuulu nimi, kun taas K valitsi Erikan B:n yli."
Apua. 😂 Oon itse piinkova joksufani mutta mulle iso osa heidän viehätysvoimaa on se että heitä pääsee pari kertaa vuodessa katsomaan pienille keikoille ja meininki on kotikutoista.
 
vierailija
Näitä viestejä lukiessa todella toivon, ettei Joksut tulis enää ikinä Suomeen, ei mainitsis Suomea eikä pitäis mitään yhteyttä edes Khon. Te ootte toksisempia kuin twitteristit yhteensä.
Tässä ketjussa on aika paljon Joksu faneja. Se että joku aina välillä käy rummuttamassa näissä ketjuissa hyväksikäyttö juttuja, niin ei se kerro koko totuutta. Mun mielestä sun kommentti on kyllä vähän liioitellun överi. Yksikään artisti ei voisi tuon perusteella sitten esiintyä yhtään missään, koska aina kuuluu soraääniä. Niitä ei kannata jäädä miettimään sen enempää, vaan keskity siihen omaan fanittamiseesi.
 
vierailija
Ne on ystäviä jotka eivät postaa toisiaan vain silloin kun uusi biisi on tulossa.
Niin ssolin kuin sbjn julkaisun aikana JOlla oli keikat Suomessa. Olisihan sitä ihmetelty, jos mitään yhteiskontsaa ei olis tullut. Ja nyt kun tuli, sekin oli väärin. Ei oo julkkiksilla helppoa, kun teki mitä vaan, se on aina jonkun mielestä väärin.

Ja miten säkin nyt aloit Bojania haukkumaan? Etkö enää uskokaan heidän suhteeseensa?🤣
 
vierailija
Joksu-fanit on kyllä hamaan tappiin asti harhoissaan. Olen tallentanut yhden suosikkiviesteistäni helmikuulta:

"Tulekohan nyt se hetki kun JO:n ura lähtee kiitoon ja ponkaisee K;n ohi! Oletettavasti mahtava biisi tulossa jota on ollut tuottamassa maailmankuulu nimi, kun taas K valitsi Erikan B:n yli."
Mun on pakko tehdä tunnistus. Mä olen kirjoittanut tuon kaltaisia viestejä joskus ihan trollaus mielessä. En tuota kyseistä, mutta muita kylläkin.
 
vierailija
No kun yhteydenpitoa ei ole tainnut olla juuri edes yksityisesti, nimittäin uskon täysin K:n huhuiluihin siinä sloikkutoimittajan tekemässä viisuviikon haastiksessa.
no juu ja onhan se ihan luonnollista että yhteydenpito vähenee, kun molemmat kiireisiä ja sellainen ystävyyden alkuhuuma haihtunut. Uskon kyllä että alkuun pitivätkin aika tiiviisti yhteyttä, siis tyyliin viikottain, mutta tottakai se harvenee. Ja kun tosiaan eivät varmaan ole ennen ensi kevättä, jos silloinkaan, näkemässä, niin ei varmaan hirveesti ole edes tarvetta
 

Yhteistyössä