Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Yeah exactly. To me, "Bojke" doesn't sound like something a Slovenian would invent (of course it's *possible*, anything is possible with B ) but the ending -e is usually for not for male gender. So Bojan, Bojči, Bojč, Boki... but I've never heard of "Bojke"... I could imagine "Bojko", but Bojke...

If you look up "Bojan" in Slovenian Wikipedia, it says the variants for the name Bojan are: Bojc, Bojče, Bojči, Bojeslav, Bojimir, Bojin, Bojkan, Bojko, Bojmir.
Most of these sound archaic to me.


And then Cojke... never heard of it
Ok, that confirmed that nickname is "made in Kärtsä" 😂🥰
 
vierailija
Bojan pisti kyllä kaikkensa peliin Ruissin aikana. Voi sitä flirtin määrää, ihan sivusta seurattunakin sydäntä lämmitti. Jerellä olisi ihan kypsä omena poimittavanaan, jos vain tajuaisi tai ehkä pikemminkin, jos vain haluaisi. Ei vain taida haluta, mikä on tietysti ymmärrettävää.

Bojan yllätti Jeren niin moneen otteeseen - esim. Katrin haastattelussa kohta, jossa kysyttiin, mikä on elämän tarkoitus. Yksi toteaa, että tavata Käärijä (ja Joost), ja tuijottaa Käärijää kuin koiranpentu.
Ja ihan tosissaanko kuvittelette, että B tällä tavois ns.nolais itsensä julkisesti? Tää kaikkihan nimenomaan tapahtui julkisesti haastattelussa ja lavalla, B kyllä tietää mikä yleisöön vetoaa ja tottakai sillä on oikeastikkin lämpimiä tunteita Kta kohtaan, mutta todella vaikea uskoa että B toimis noin julkisesti jos ois aidot (anteeksi) rakastumisen tunteet pelissä
 
vierailija
Ja ihan tosissaanko kuvittelette, että B tällä tavois ns.nolais itsensä julkisesti? Tää kaikkihan nimenomaan tapahtui julkisesti haastattelussa ja lavalla, B kyllä tietää mikä yleisöön vetoaa ja tottakai sillä on oikeastikkin lämpimiä tunteita Kta kohtaan, mutta todella vaikea uskoa että B toimis noin julkisesti jos ois aidot (anteeksi) rakastumisen tunteet pelissä
Hyvinkin voisi toimia, kun sinäkin nyt epäilet näitä aitoja tunteita niin eihän siitä mitään varmaa kenellekään silloin paljastu
 
vierailija
Ja ihan tosissaanko kuvittelette, että B tällä tavois ns.nolais itsensä julkisesti? Tää kaikkihan nimenomaan tapahtui julkisesti haastattelussa ja lavalla, B kyllä tietää mikä yleisöön vetoaa ja tottakai sillä on oikeastikkin lämpimiä tunteita Kta kohtaan, mutta todella vaikea uskoa että B toimis noin julkisesti jos ois aidot (anteeksi) rakastumisen tunteet pelissä
En ota kantaa siihen, mikä B:n motiivi oli esimerkiksi siihen yllättävään halaukseen kesken keikan, mutta kokemuksesta tiedän, että saakelin hankala on olla esim puhumatta ihastuksensa kohteesta vaikka kuinka yrittäisi. Ja ihastuneena/rakastuneena väkisinkin tekee joskus noloja ratkaisuja, jotka itse asiassa siinä hetkessä tuntuvat täysin perustelluilta ja välttämättömiltä. Jälkeen päin ne saattavat näyttää omaankin silmään typeriltä, mutta sillehän ei enää mitään mahda.
 
vierailija
En ota kantaa siihen, mikä B:n motiivi oli esimerkiksi siihen yllättävään halaukseen kesken keikan, mutta kokemuksesta tiedän, että saakelin hankala on olla esim puhumatta ihastuksensa kohteesta vaikka kuinka yrittäisi. Ja ihastuneena/rakastuneena väkisinkin tekee joskus noloja ratkaisuja, jotka itse asiassa siinä hetkessä tuntuvat täysin perustelluilta ja välttämättömiltä. Jälkeen päin ne saattavat näyttää omaankin silmään typeriltä, mutta sillehän ei enää mitään mahda.

Ehkä hyvä ja paniikiton olo vain purkautui ja tuli tarve käydä halaamassa.
 
vierailija
En ota kantaa siihen, mikä B:n motiivi oli esimerkiksi siihen yllättävään halaukseen kesken keikan, mutta kokemuksesta tiedän, että saakelin hankala on olla esim puhumatta ihastuksensa kohteesta vaikka kuinka yrittäisi. Ja ihastuneena/rakastuneena väkisinkin tekee joskus noloja ratkaisuja, jotka itse asiassa siinä hetkessä tuntuvat täysin perustelluilta ja välttämättömiltä. Jälkeen päin ne saattavat näyttää omaankin silmään typeriltä, mutta sillehän ei enää mitään mahda.
Ja myös miten kuvittelee ettei muut tajua asiaa.
 
vierailija
Mietin sitä Bojanin instan käyttöä. Että kyllä näillä instatauoilla ja paluilla on jokin yhteys K:hon hänellä. Olen koko ajan sanonut, että B poistui instasta henkisten ongelmien takia, jotka liittyivät sydänsuruihin (K:hon liittyen) ja nyt olen siitä entistä vakuuttuneempi.
Hänelle insta on enää tärkeä rakkauteen K:hon liittyen. Ei muista syistä.
Hän on siellä puolipakolla muinakin aikoina, mutta oikeasti hän ei piittaa ittuakaan siitä kun ei voi postata K:sta.
Mun on pakko nyt ihan rehellisesti myöntää, että en osaa tulkita, onko tämä viesti shippausta vai kirjoitettu tosissaan.
 
vierailija
Ja ihan tosissaanko kuvittelette, että B tällä tavois ns.nolais itsensä julkisesti? Tää kaikkihan nimenomaan tapahtui julkisesti haastattelussa ja lavalla, B kyllä tietää mikä yleisöön vetoaa ja tottakai sillä on oikeastikkin lämpimiä tunteita Kta kohtaan, mutta todella vaikea uskoa että B toimis noin julkisesti jos ois aidot (anteeksi) rakastumisen tunteet pelissä
Niin tai yksi vaihtoehto on, että B:n itsensä näkökulmasta hänen tekemänsä asiat eivät ole itsensä nolaamista. Ja ettei hän mieti, mitä teoista ja sanoista ehkä muille paljastuu. Tällainen samanlainen ajatus mulle on tullut jostain aiemmistakin B & J jutuista. Miksi näin on, sitä en osaa sanoa. Onko se rohkeutta, hullunrohkeutta tai mitä, en tiedä. Tai sitten sitä, että kyse on esim erittäin syvästä ystävyydestä.
 
vierailija
Niin tai yksi vaihtoehto on, että B:n itsensä näkökulmasta hänen tekemänsä asiat eivät ole itsensä nolaamista. Ja ettei hän mieti, mitä teoista ja sanoista ehkä muille paljastuu. Tällainen samanlainen ajatus mulle on tullut jostain aiemmistakin B & J jutuista. Miksi näin on, sitä en osaa sanoa. Onko se rohkeutta, hullunrohkeutta tai mitä, en tiedä. Tai sitten sitä, että kyse on esim erittäin syvästä ystävyydestä.
Hienosti toit esille omatkin ajatukseni 💚💙
 
vierailija
En tiedä onko Tietoimiston keikkalistojen tekijä paikalla, Tiketin sivuilla on uusi Kärtsä keikka 30.11. Lauantai Wanha Työski Hamina. En ainakaan nähnyt sitä Tietotoimiston listassa.
 
vierailija
On siellä Samppalinnan jatkoilla ollu ainakin Joost, jollain tiktokissa yhteiskuva ja ehkä K tanssijat näkyi takana, siitä en ole varma.

Eli Joksut, K ja Joost ainakii ollu. Varmaa ketkä siin karaokebussissa olivat eli Erika ja Matti myös. Muu tiimi meni varmaan kotiin keikkabussilla.
 
vierailija
Ja ihan tosissaanko kuvittelette, että B tällä tavois ns.nolais itsensä julkisesti? Tää kaikkihan nimenomaan tapahtui julkisesti haastattelussa ja lavalla, B kyllä tietää mikä yleisöön vetoaa ja tottakai sillä on oikeastikkin lämpimiä tunteita Kta kohtaan, mutta todella vaikea uskoa että B toimis noin julkisesti jos ois aidot (anteeksi) rakastumisen tunteet pelissä
Jos sitä halausta tarkoitat, niin sitä ei kyllä ollut tarkoitettu yleisön nähtäväksi. Oli pelkkää tuuria, että se tallentui videoihin. Olihan siinä muita lähellä, mutta niihin B ei kyllä näkynyt kiinnittävän minkäänlaista huomiota. Siinä hetkessä ei ollut kuin B ja K.
Ja se haastis, no yrittihän B sanomisiaan lieventää ottamalla vastaukseen mukaan myös Joostin. Epätoivoinen yritys tietenkin, kun samaan aikaan vain tuijotti K:ta, mutta yritys kuitenkin. Jos olisi tosissaan pelkästään yleisöön halunnut vedota, niin ei kai Joostia olis siihen vastaukseen kannattanut sisällyttää.
 
vierailija
Niin tai yksi vaihtoehto on, että B:n itsensä näkökulmasta hänen tekemänsä asiat eivät ole itsensä nolaamista. Ja ettei hän mieti, mitä teoista ja sanoista ehkä muille paljastuu. Tällainen samanlainen ajatus mulle on tullut jostain aiemmistakin B & J jutuista. Miksi näin on, sitä en osaa sanoa. Onko se rohkeutta, hullunrohkeutta tai mitä, en tiedä. Tai sitten sitä, että kyse on esim erittäin syvästä ystävyydestä.
Mä en ymmärrä, että miksi B:n edes pitäisi miettiä mitään tuollaista. Ei hän varmastikaan ajattele, että joillain anonyymeilla keskustelupaltoilla ylitulkitaan kaikkia hänen tekojaan. Spontaani, lämmin, kaverillinen hali, jollaisia myös Joksut harrastavat keskenään. Ihan normaalia heille.
 
vierailija
Mä en ymmärrä, että miksi B:n edes pitäisi miettiä mitään tuollaista. Ei hän varmastikaan ajattele, että joillain anonyymeilla keskustelupaltoilla ylitulkitaan kaikkia hänen tekojaan. Spontaani, lämmin, kaverillinen hali, jollaisia myös Joksut harrastavat keskenään. Ihan normaalia heille.
Mäkin oon ollut tunteikas halista, mutta samaa mieltä ettei kaikelle välttämättä ole aina erikoista selitystä. Sitä emme koskaan saa tietää tai sitten teki mieli mennä antamaan hali.
 
vierailija
Mä en ymmärrä, että miksi B:n edes pitäisi miettiä mitään tuollaista. Ei hän varmastikaan ajattele, että joillain anonyymeilla keskustelupaltoilla ylitulkitaan kaikkia hänen tekojaan. Spontaani, lämmin, kaverillinen hali, jollaisia myös Joksut harrastavat keskenään. Ihan normaalia heille.
Halin konteksti oli tosin hieman epätavallinen ja siksi se on kiinnittänyt meidän huomiomme, mutta ei siihen kyllä mitään nolaamisia tai niiden miettimisiä liity. :)
 
vierailija
Mä en ymmärrä, että miksi B:n edes pitäisi miettiä mitään tuollaista. Ei hän varmastikaan ajattele, että joillain anonyymeilla keskustelupaltoilla ylitulkitaan kaikkia hänen tekojaan. Spontaani, lämmin, kaverillinen hali, jollaisia myös Joksut harrastavat keskenään. Ihan normaalia heille.
No minusta tuota ei voi ihan joksuhaleihin verrata, onhan tuo epätavallista poistua kesken keikan ja kesken biisin lavan reunalle halaamaan
 

Yhteistyössä