K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sen voi tulkita kukin haluamallaan tavalla ja sen tuoda esiin,

eihän shippaajat mitään tulkitse vaan pitävät asioita tosina. Ja tämä johtaa siihen, että kaikista muista ihmisistä puhutaan rumasti ja siitä miten ovat tiellä
Ei ainakaan tuolla toisessa ketjussa näin tehdä, kun mitkään sivuhenkilöt eivät edes keskustelun aiheeseen kuulu
 
vierailija
Ei ainakaan tuolla toisessa ketjussa näin tehdä, kun mitkään sivuhenkilöt eivät edes keskustelun aiheeseen kuulu
MIkä ihmeen jatkuva vänkäys tämä on että toisessa ketjussa ei niin tehtäisi koska ei aiheeseen kuulu? Kyllä tehdään vaikka ne poistuvatkin. Ihmeellistä silmien sulkemista asialta.

Vai onko joku kertonut viettävänsä päivänsä vauvan ketjussa ja nyt sitä pitää siivota kiireen vimmalla että kukaan ei vaan näe että siellä kirjoitellaan mitä halutaan ja miten halutaan. Ja sitten kaikki on taas paatilla hyvin.
 
vierailija
Toivottavasti Ksta on tullut mies, joka esittelee avokkinsa julkisesti. Eikä mitään pellekuvia pinkkilenkkareista ja käsiveskoista. Kyllä K on lyönyt itsensä läpi viihdebisneksessä. Ei tarvitse mitään sinkkua esittää. On vaan tosi lapsellista touhua.
Esitelköön tai olkoon esittelemättä kunhan tekisi sen erillisessä julkaisussa kiitos!
 
vierailija
Luultavasti Turkuun jatkoille. Ainakin Turkulaisen pizzerian tiktokissa on K ja TM samana yönä. On varmaan muitakin, mutta eivät näy. Kn bussi oli lähtenyt heti Joksujen keikan loputtua pois Ruissista ja varmaan ainakin osa crewstä lähti heti Helsinkiin, kun Mikkekin postasi silloin yöllä kun oli saapunut kotiin. Jodelissa oli havaintoja tuosta Kn bussin lähdöstä useampi. Muiden yöllisistä menoista ei mitään tietoa minne menivät ja millä esim. sinne Helsinkiin, kun kukaan ei postannut mitään.
Tuon tiktokin perusteella mukana oli myös H&co ja siitä voi sitten päätellä että K tuskin yksin edusti.
 
vierailija
Mä taas olen ällistynyt kuinka vaikeaa on joillain on ymmärtää lukemaansa. Missään ei väitetty mitään tuollaista vaan selkeästi puhuttiin omasta mielipiteestä ja toiveesta, että lapset tehtäisiin rakastavaan suhteeseen. Lapsen saaminen on aina iso päätös, tai ainakin pitäisi olla.
Olen ollut rakastavassa suhteessa 20 vuotta, ilman lapsia. Yhteisellä päätöksellä. Ei se lapsi takaa yhtään mitään.
 
vierailija
Itsekin shippasin vielä viime syksynä

Miksi luulet että alotit shippauksen? oliko sulla stressaava elämänvaihe tai jotain? miksi lopetit? Kiinnostaa
Vastaan vaikka olen eri. Päädyin ketjuun pian viisujen jälkeen K kuulumisten perässä ja koko shippijuttu oli uutta enkä ollut sen kummemmin edes seurannut esim. B. Sehän olikin fiilistelyketjuksi nimetty, toki se shippinäkökulmakin tuli selväksi suorastaan heti. Sattuma sinne ohjasi ja sattumalta siis löysin samanhenkistä porukkaa ja huumoria. Elämäntilanteellani tuskin sen kummempaa merkitystä asiaan oli.

No siinä sitten palstahuumori vei mukanaan ja tuli tehtyä tiliit sinne ja tänne ja kirjoiteltua myös jos jotain hauskaa tai osuvaa shippinäkökulmasta keksi. Sitten tuli syksy ja jatkuva vääntö ja huumori väheni vähenemistään ja säännöt puolestaan lisääntyivät ja lisääntyivät. Monesti huomasin että olin jo jotain kirjoittanut mutta en sitten lähettänytkään sitä vaan pyyhin pois. Satunnaisesti oli vielä mukavia aikoja palstalla kuten UMK, pipolätkä, viisut jotka sai kirjoittelemaan. Siitä se sitten hiipui. Edelleen tosin saatan lukea ficcejä ja katsella joitain vanhoja hauskoja pätkiä ja edittejä.

Ai niin ja minä en kritisoi shippaajia enkä pidä ketään harhaisena tai muuta sellaista.

t. Eri
 
vierailija
Itsekin shippasin vielä viime syksynä

Miksi luulet että alotit shippauksen? oliko sulla stressaava elämänvaihe tai jotain? miksi lopetit? Kiinnostaa :D :)
Olen ollut koko ajan enemmän ystävyysfiilistelijä ja realiteetit on ollut tiedossa ja siksi en missään vaiheessa ajatellut K:n ja B:n olevan yhdessä. Mutta joku heidän toilailuissaan veti puoleensa ja keskinäinen kemia sai ajattelemaan, että ehkä jotain voisi oikeissa olosuhteissa tapahtua. Alkuvuonna oli kuitenkin jo päivän selvää, että ystävyyttä enempää ei ole tulossa ja omalta osata koko shippi kuivui kasaan kevään kiertueen aikana. Ruisrockissa oli kiva seurata kaveruksia keskenään ilman shippilaseja sekä K:ta kaikkien uusien tyyppien kanssa.
 
vierailija
Vastaan vaikka olen eri. Päädyin ketjuun pian viisujen jälkeen K kuulumisten perässä ja koko shippijuttu oli uutta enkä ollut sen kummemmin edes seurannut esim. B. Sehän olikin fiilistelyketjuksi nimetty, toki se shippinäkökulmakin tuli selväksi suorastaan heti. Sattuma sinne ohjasi ja sattumalta siis löysin samanhenkistä porukkaa ja huumoria. Elämäntilanteellani tuskin sen kummempaa merkitystä asiaan oli.

No siinä sitten palstahuumori vei mukanaan ja tuli tehtyä tiliit sinne ja tänne ja kirjoiteltua myös jos jotain hauskaa tai osuvaa shippinäkökulmasta keksi. Sitten tuli syksy ja jatkuva vääntö ja huumori väheni vähenemistään ja säännöt puolestaan lisääntyivät ja lisääntyivät. Monesti huomasin että olin jo jotain kirjoittanut mutta en sitten lähettänytkään sitä vaan pyyhin pois. Satunnaisesti oli vielä mukavia aikoja palstalla kuten UMK, pipolätkä, viisut jotka sai kirjoittelemaan. Siitä se sitten hiipui. Edelleen tosin saatan lukea ficcejä ja katsella joitain vanhoja hauskoja pätkiä ja edittejä.

Ai niin ja minä en kritisoi shippaajia enkä pidä ketään harhaisena tai muuta sellaista.

t. Eri
Pipolätkä Pekseineen oli karmeinta paskaa mitä voi olla? Silloin itse jätin linkit avaamatta
 
vierailija
Ja selvisi syy myös sille, miksi Joost sanoi pitävänsä Niin hyvää puuta -kappaleesta. Kärtsä lauloi karaokea bussikuvassa, ja hänhän laulaa aina kyseisen kappaleen. Sieltä se sitten tuli Joostinkin tietoisuuteen .
No tuo on kyllä kuvattu sen haastattelun jälkeen yöllä tuo karaoke. Päivällä oli hyvää puuta haastattelu ja yöllä vasta tuo karaoke.
 
vierailija
Sadien uusien kuvien kommenteissa ei kyllä Bstä tiedetä. Siellä vauhkotaan että D on Sadien bf ja ollaan ihan musertuneita. Lol tietäisivätpä mitä me tiedetään.
No eihän B nyt muuta olekaan kuin ystävä ja onhan siinä myös Nacen tykkäys, B tykännyt D:n ottamista kuvista tietty, edellisistä S kuvista ei tainnut edes tulla tykkäystä, se että osa täällä kuvittelee asioita ja jopa matkoja ei tee siitä totta millään tapaa
 
vierailija
No eihän B nyt muuta olekaan kuin ystävä ja onhan siinä myös Nacen tykkäys, B tykännyt D:n ottamista kuvista tietty, edellisistä S kuvista ei tainnut edes tulla tykkäystä, se että osa täällä kuvittelee asioita ja jopa matkoja ei tee siitä totta millään tapaa
Ei tullut edelliseen kuvaan, kun ei ollut somessa eikä tykännyt kenenkään kuvista.
 
vierailija
No eihän B nyt muuta olekaan kuin ystävä ja onhan siinä myös Nacen tykkäys, B tykännyt D:n ottamista kuvista tietty, edellisistä S kuvista ei tainnut edes tulla tykkäystä, se että osa täällä kuvittelee asioita ja jopa matkoja ei tee siitä totta millään tapaa
Eiköhän siinä käynyt niin, että Bojan kävi Nykissä kokeilemassa kepillä jäätä, eikä jää murtunut. Odotukset olivat korkealla, mutta joutui pettymään.
 

Yhteistyössä