K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No eihän B nyt muuta olekaan kuin ystävä ja onhan siinä myös Nacen tykkäys, B tykännyt D:n ottamista kuvista tietty, edellisistä S kuvista ei tainnut edes tulla tykkäystä, se että osa täällä kuvittelee asioita ja jopa matkoja ei tee siitä totta millään tapaa
Ei myöskään K&Bn "rakkaussuhde" tee siitä totta, että jotkut harhaiset shipparit tai ennustajat niin kuvittelee
 
vierailija
Siis, ensinnäkin Bojanin ig-seuraukset on niin randomeita, että alan kyllä epäillä tota S-juttua suuresti. Niiden perusteella on päätelty jotain ihan kummallisia juttuja, mm. Sadie. Ja näiden viimeisempien mukaan Bojan olis rakastunut Härtsään, kun alkanu seurata Härtsän setää. :D Ja jotain muuta Härtsän tuttua.
 
vierailija
Siis, ensinnäkin Bojanin ig-seuraukset on niin randomeita, että alan kyllä epäillä tota S-juttua suuresti. Niiden perusteella on päätelty jotain ihan kummallisia juttuja, mm. Sadie. Ja näiden viimeisempien mukaan Bojan olis rakastunut Härtsään, kun alkanu seurata Härtsän setää. Ja jotain muuta Härtsän tuttua.
No ehkäpä se onkin sitten jo vaihtunut Härtsään, Boitsu on niin nopea liikkeissään ;)
 
vierailija
Vastaan vaikka olen eri. Päädyin ketjuun pian viisujen jälkeen K kuulumisten perässä ja koko shippijuttu oli uutta enkä ollut sen kummemmin edes seurannut esim. B. Sehän olikin fiilistelyketjuksi nimetty, toki se shippinäkökulmakin tuli selväksi suorastaan heti. Sattuma sinne ohjasi ja sattumalta siis löysin samanhenkistä porukkaa ja huumoria. Elämäntilanteellani tuskin sen kummempaa merkitystä asiaan oli.

No siinä sitten palstahuumori vei mukanaan ja tuli tehtyä tiliit sinne ja tänne ja kirjoiteltua myös jos jotain hauskaa tai osuvaa shippinäkökulmasta keksi. Sitten tuli syksy ja jatkuva vääntö ja huumori väheni vähenemistään ja säännöt puolestaan lisääntyivät ja lisääntyivät. Monesti huomasin että olin jo jotain kirjoittanut mutta en sitten lähettänytkään sitä vaan pyyhin pois. Satunnaisesti oli vielä mukavia aikoja palstalla kuten UMK, pipolätkä, viisut jotka sai kirjoittelemaan. Siitä se sitten hiipui. Edelleen tosin saatan lukea ficcejä ja katsella joitain vanhoja hauskoja pätkiä ja edittejä.

Ai niin ja minä en kritisoi shippaajia enkä pidä ketään harhaisena tai muuta sellaista.

t. Eri
Tämä kirjoitus voisi olla mun näppäimistöstä. Aika pitkälti samat ajatukset ja kokemukset kuin sulla. Oletan että se elämäntilanne kysely juontaa juurensa Puutarhaan, jossa ihmiset aikoinaan avautuivat mm. vaikeista suhteistaan, työstään, kokemastaan masennuksesta? Niitä oli mielestäni kiva lukea ja näin kommentoijat ehkä saivat shippauksen ohella myös vertaistukea reaali elämäänsä. Mä en kyllä saa siitä ajatuksesta kiinni, että miksi esim. stressaava tai haastava elämäntilanne johtaisi shippaamiseen? Voisiko joku tarkentaa? Mulle se oli kevyttä hupia, johon päädyin Kärtsän takia sekä siksi, että mxm teema kiehtoo mua. Se ketjun yhteinen outo huumori vei sitten myös mennessään. Mua taas kiehtoo shippi eettisestä näkökannasta ja se, että saako kahta oikeaa ihmistä käyttää välineenä sun omien mieltymysten takia julkisella keskustelupalstalla?
 
vierailija
Eiköhän siinä käynyt niin, että Bojan kävi Nykissä kokeilemassa kepillä jäätä, eikä jää murtunut. Odotukset olivat korkealla, mutta joutui pettymään.
Katsotaan pari viikkoa eteenpäin ja veikkaan, että tämä kommentti ei vanhentunut kovin hyvin. Bojan oli taatusti Kroatiassa Sadien ja Damonin kanssa, joten seuraava tapaaminen on varmaan taas pian.
 
vierailija
Pipolätkä Pekseineen oli karmeinta paskaa mitä voi olla? Silloin itse jätin linkit avaamatta
Mä taas rakastin Pipolätkää ja Peksiä. Hyvin hyvin moni muukin tuntui tykkäävän siitä. Sulla saa toki olla toinen kanta asiaan. Miksi multa loppui K&B shippaus on se, että kaipaan molempien näiden rinnalle vahvempaa mieshenkilöä, jotta mun shippi nälkä tyydyttyisi. Nämä kaksi yhdessä on liian softeja täyttämään mun ruokahalua. Näiden kahden pehmeys ja söpöys riitti monelle (varsinkin keski-ikäiset naiset tuntuivat hullaantuivat heistä erityisesti), mutta mä tarviin jotain tujumpaa.
 
vierailija
Katsotaan pari viikkoa eteenpäin ja veikkaan, että tämä kommentti ei vanhentunut kovin hyvin. Bojan oli taatusti Kroatiassa Sadien ja Damonin kanssa, joten seuraava tapaaminen on varmaan taas pian.
Koska? vaikuttaa siltä, että boitsulla on vahvempi suhde tuohon kaksikkoon kuin K:hon. Tai siis, saakin olla, mutta onhan se hieman haikeaa sen viime kesän valossa. Muistot meillä sentään on
 
vierailija
Siis, ensinnäkin Bojanin ig-seuraukset on niin randomeita, että alan kyllä epäillä tota S-juttua suuresti. Niiden perusteella on päätelty jotain ihan kummallisia juttuja, mm. Sadie. Ja näiden viimeisempien mukaan Bojan olis rakastunut Härtsään, kun alkanu seurata Härtsän setää. Ja jotain muuta Härtsän tuttua.
Ehkä B on rakastunut Härtsän setään. Siinäpä mies B:lle.🙂🙃
 
vierailija
Minulle tässä Joksut ja D+S -kuviossa on ehkä omituisinta se, että Kris ja D pystyvät näyttämään ystävyytensä julki. Sen sijaan B ja D eivät jaa mitään julkisesti edes ystävinä. Eli D olisi siis esiliina B:n ja S:n suhteelle? Vai onko B tavannut S:ää ilman D:tä? Luulisi jo, että jos jokin suhde on, siitä haluaisi kolmannen pyörän jo pois.
 
vierailija
Pipolätkä Pekseineen oli karmeinta paskaa mitä voi olla? Silloin itse jätin linkit avaamatta
Mielipiteitä on monia ja itse tykkäsin koko pipolätkästä olipa K kenen seurassa tahansa kun silloin tapahtui ja oli paljon seurattavaa. Olihan vauvalla paljon itsellenikin ohiteltavaa mutta silloin meno oli moninaisempaa ja nyt kovin kapeaa. Muun muassa ne JO kokkausjutut Lontoossa ei olisi voinut vähempää kiinnostaa. Tai no siihen asti olivat täysin yhdentekeviä kunnes tuli se "hyvin maistaa".
 
vierailija
Katsotaan pari viikkoa eteenpäin ja veikkaan, että tämä kommentti ei vanhentunut kovin hyvin. Bojan oli taatusti Kroatiassa Sadien ja Damonin kanssa, joten seuraava tapaaminen on varmaan taas pian.
Minäkin olen sitä mieltä että B oli myös Kroatiassa. D potkaisivat sitten Slovenian puolella vähäksi aikaa. Mutta odotellaan vielä enempiä todisteita..
 

Yhteistyössä