K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei näyttänyt pelkästään kaverilliselta kyllä, ja oletteko muilla keikoills nähneet kenenkään artistin käyvän halailemassa jotakuta kesken keikan ja kesken biisin
Eikö tällainen ole aika tavallistakin?

Mulla itselläni on yksi tuttu joka laulaa suhteellisen suositussa bändissä ja kerran Tavastialla se halasi mua kesken tosi haikean biisin, kun olin siinä eturivissä ja multa oli just vastikään kuollut läheinen. Se sanoi mun korvaan että se biisi oli omistettu mun läheiselle, mutta ei se muulle yleisölle mitään siitä sanonut eikä kukaan mitenkään kummastellut koko tilannetta.
 
vierailija
No nimenomaan! Tyttöystävän ei ole mikään pakko olla julkisuudessa tippaakaan, ja päätös siitä voi olla täysin hänen omansa. Se voi myös olla k:n päätös, ja kumpikin vaihtoehto on aivan yhtä ok. Se ei silti tarkoita sitä etteikö hän voisi käydä keikoilla ja olla ylipäänsä olemassa ja näkyvissä. Aika moni on hänet varmasti merchpöydässä tavannut eikä kellään ole ollut niistä tilanteista mitään ikävää sanottavaa. Kaikki tämä ilkeä paskapuhe perustuu vain johonkin keksittyihin luonteenpiirteisiin tai kuvitelmiin suhteen tilasta.
👍
 
vierailija
No nimenomaan! Tyttöystävän ei ole mikään pakko olla julkisuudessa tippaakaan, ja päätös siitä voi olla täysin hänen omansa. Se voi myös olla k:n päätös, ja kumpikin vaihtoehto on aivan yhtä ok. Se ei silti tarkoita sitä etteikö hän voisi käydä keikoilla ja olla ylipäänsä olemassa ja näkyvissä. Aika moni on hänet varmasti merchpöydässä tavannut eikä kellään ole ollut niistä tilanteista mitään ikävää sanottavaa. Kaikki tämä ilkeä paskapuhe perustuu vain johonkin keksittyihin luonteenpiirteisiin tai kuvitelmiin suhteen tilasta.
Kuinka moni Kn 512 tuhannesta seuraajasta on käynyt Kn keikoilla. Ja käynyt merchpöydässä katsastamassa avokin. Ei hänellä ole julkista instaa. Kn tietävät lähes kaikki. Ei se voi olla outoa, että halutaan nähdä Kn valitusta kuva. Ihminen on utelias. Kun jotain salataan, niin tulee ajatus että miksi näin tehdään?
 
vierailija
Kuinka moni Kn 512 tuhannesta seuraajasta on käynyt Kn keikoilla. Ja käynyt merchpöydässä katsastamassa avokin. Ei hänellä ole julkista instaa. Kn tietävät lähes kaikki. Ei se voi olla outoa, että halutaan nähdä Kn valitusta kuva. Ihminen on utelias. Kun jotain salataan, niin tulee ajatus että miksi näin tehdään?
Tää on sit jo eri kysymys. Ei mustakaan tuo täydellisen kieltämisen periaate ole ollut ehkä kaikkein paras strategia. Mutta saattaa se heille toimia just hyvin.
 

Yhteistyössä