K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Shippari täällä mutta kiinnostunut spekuloimaan Kn välejä tai suhde-elämää ja miten B on vaikuttanut siihen, jos on.

Tuo oli aika hyvä pointti, että pikkuveli vitsailisi niin, käsieleet yms tukevat tarinaa. Huomiona siitä, että NM ilme näyttää aika nyrpeältä Bn pistäytymisen jälkeen, kun kasvot näkyy hetken aikaa sampitaren videossa. Esim. Jessen ja muiden kasvoilla on leveä hymy, NM näyttää enemmän myrtsiltä.

Oliko vitsi K/NM osalta vähän liian osuva, vaikkei mitään tapahtuisikaan?

Shippaan enkä täällä paljoa kirjoittele, mutta mun teoria on kyllä, että jokin siinä jarruttaa Kta menemästä Sloveniaan, ja se joku liittyy ko hlöön, joka kiertää muutenkin mukana huomattavasti tavallista enemmän. Espanjankin H+mahamies reissu järjestyi, mutta jostain syystä Slovenia jarraa.
Tietää, että K:lla tunteita myös B:hen asema horjumassa
 
vierailija
Onneksi vauvalle on sentään jäänyt suurin osa noista joita kiinnostaa jatkuvasti miettiä mikä viesti on kenenkin kirjoittama. Takamatkalta taas luen ja sama s aakelin veivaus taas kerran.
 
vierailija
En vaan ymmärrä miksi täältä pakkomielle tuoda aiheita, jotka ei sinne kuulu, kyllä tämän paikan pitäisi riittää, kun on sitä varten perustettu
Ne olikin vastauksia siihen että tännekö ne kaikki NM kiinnostuneet on tulleet. No ei vaan ollaan myös muualla. Ja vauvalla keskustellaan päivittäin aiheista jotka ei ketjuun kuulu ja sitä minä en ymmärrä mutta en jää jankkaamaankaan. Miksi sinä muuten olet täällä?
 
vierailija
Ei näyttänyt pelkästään kaverilliselta kyllä, ja oletteko muilla keikoills nähneet kenenkään artistin käyvän halailemassa jotakuta kesken keikan ja kesken biisin
Mä jäin itse asiassa miettimään tätä kun joku kommentoi vauvalla samaa. Itselläni ei vaan ole tietoa kun en ole kauheasti keikoilla käynyt jne saati että olisi edes kiinnostanut jos joku noin olisi tehnyt. Ettei tästä nyt tule taas sellainen "totuus" mitä toistellaan että kukaan muu ei ole koskaan toiminut noin. Harvinaista sen luulisi kyllä olevan. Tämä kommentti koskee siis pelkästään tuota halaamista kesken biisin eikä sitä näyttikö kaverilliselta vai millaiselta.
 
vierailija
Ei näyttänyt pelkästään kaverilliselta kyllä, ja oletteko muilla keikoills nähneet kenenkään artistin käyvän halailemassa jotakuta kesken keikan ja kesken biisin
Vaikka kuinka haluaisin, että kyseessä olisi muutakin, niin eihän siinä ollut. Ja vielä K n avokki lähistöllä. Siis B menisi halailemaan muulla tavalla kuin kaverillisesti tuossa tilanteessa?
 
vierailija
K:n gf:n perusilme on vakava. Saattaa olla silti iloinen, vaikka se ei näy ulospäin. Mm. Janne Ahonen ja Heli Koivula ovat tästä aiheesta puhunut. Kumpikin heistä on saanut urheilu-uransa aikana ihmisiltä viestejä siitä, kun he näyttävät tylyiltä, happamilta jne. vaikka he eivät sitä ole.
 
vierailija
Shippari täällä mutta kiinnostunut spekuloimaan Kn välejä tai suhde-elämää ja miten B on vaikuttanut siihen, jos on.

Tuo oli aika hyvä pointti, että pikkuveli vitsailisi niin, käsieleet yms tukevat tarinaa. Huomiona siitä, että NM ilme näyttää aika nyrpeältä Bn pistäytymisen jälkeen, kun kasvot näkyy hetken aikaa sampitaren videossa. Esim. Jessen ja muiden kasvoilla on leveä hymy, NM näyttää enemmän myrtsiltä.

Oliko vitsi K/NM osalta vähän liian osuva, vaikkei mitään tapahtuisikaan?

Shippaan enkä täällä paljoa kirjoittele, mutta mun teoria on kyllä, että jokin siinä jarruttaa Kta menemästä Sloveniaan, ja se joku liittyy ko hlöön, joka kiertää muutenkin mukana huomattavasti tavallista enemmän. Espanjankin H+mahamies reissu järjestyi, mutta jostain syystä Slovenia jarraa.
Sulla on selvästi edelleen todella tiukasti shippilasit silmillä tai sitten olet heitä, joilla menee shippi ja todellisuus pahasti sekaisin. Vauvalla ollaan saatu joku outo päähänpinttymä siitä, että K:n pitäisi mennä Sloveniaan ja se on nyt iskostunut joidenkin päähän vähän liian syvälle, niin että on unohtunut se shippi elementti siitä. Tämän siitä saa kun joidenkin päässä se shippi muuttuu todellisuudeksi.
 
vierailija
Mä jäin itse asiassa miettimään tätä kun joku kommentoi vauvalla samaa. Itselläni ei vaan ole tietoa kun en ole kauheasti keikoilla käynyt jne saati että olisi edes kiinnostanut jos joku noin olisi tehnyt. Ettei tästä nyt tule taas sellainen "totuus" mitä toistellaan että kukaan muu ei ole koskaan toiminut noin. Harvinaista sen luulisi kyllä olevan. Tämä kommentti koskee siis pelkästään tuota halaamista kesken biisin eikä sitä näyttikö kaverilliselta vai millaiselta.
Tämä on musta pahinta tässä shippauksessa, kun jotkut herkimmät ihmiset ottavat shippaukseksi tarkoitetut viestit totena. Sitten ne alkaa elää omaa elämää ja muuttuvat todeksi jonkun päässä.
 
vierailija
Kyllä se "asema" ois horjunut jo sillon viisujen aikaan jos ois horjuakseen. Kohta on syyskuu ja Kärtsällä lähes koko kuukausi vapaata joten lemmenloma Thaikuissa gf:n kanssa odottaa, onhan nää jo nähty
Ja heille tulee jo syyskuussa kaks vuotta seurustelua täyteen. Miksi gfää haittais kaverin halaus, näkevät vielä niin harvoin. Eiköhän K halaile suomen kavereitaan useemmin.
 

Yhteistyössä