K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jessen gf on ihan eri näköinen ja ruumiinrakenne eri. Pikkuveljen kainalossa on ihan selvästi nm. Miksi aina sama kiista kun vilahtaa jossain?
NM oli kyllä ruississa, mutta ei hän tuossa sinipuseroisen kainalossa mun mielestä ole. Onko tuo siniseen pukeutunut edes K n pikkuveli? Enkä tiedä mitä väliä sillä on, onko NM juuri tässä vai ei.
 
vierailija
NM oli kyllä ruississa, mutta ei hän tuossa sinipuseroisen kainalossa mun mielestä ole. Onko tuo siniseen pukeutunut edes K n pikkuveli? Enkä tiedä mitä väliä sillä on, onko NM juuri tässä vai ei.
Kyllä se se nyt vaan on. Teidän tunnistuskyky on kyllä avuton. Samat housut on tosiaan jalassakin kuin Jessen gf:n stoorissa. Pikkuveli vaan heittää huulta siinä veljelleen, että tää jäikin nähtävästi hälle sitten.
 
vierailija
Kyllä se se nyt vaan on. Teidän tunnistuskyky on kyllä avuton. Samat housut on tosiaan jalassakin kuin Jessen gf:n stoorissa. Pikkuveli vaan heittää huulta siinä veljelleen, että tää jäikin nähtävästi hälle sitten.
Mulle on ihan sama onko vai ei. Pystytte varmaan sitten paremmin hahmottamaan tuosta kuvasta NM n. Ehkä sitten tosiaan on hän.
 
vierailija
Ai tännekö ne kaikki NM-pakkomielteiset on siirtyneet..
En vaan ymmärrä miksi siitä pitää jankata ja tutkia suurennuslasin kanssa kaikki kuvat ja videot, onhan se nyt selvää, että se kulkee mukana kun kuitenkin yhdessä ovat.
 
vierailija
Shippari täällä mutta kiinnostunut spekuloimaan Kn välejä tai suhde-elämää ja miten B on vaikuttanut siihen, jos on.

Tuo oli aika hyvä pointti, että pikkuveli vitsailisi niin, käsieleet yms tukevat tarinaa. Huomiona siitä, että NM ilme näyttää aika nyrpeältä Bn pistäytymisen jälkeen, kun kasvot näkyy hetken aikaa sampitaren videossa. Esim. Jessen ja muiden kasvoilla on leveä hymy, NM näyttää enemmän myrtsiltä.

Oliko vitsi K/NM osalta vähän liian osuva, vaikkei mitään tapahtuisikaan?

Shippaan enkä täällä paljoa kirjoittele, mutta mun teoria on kyllä, että jokin siinä jarruttaa Kta menemästä Sloveniaan, ja se joku liittyy ko hlöön, joka kiertää muutenkin mukana huomattavasti tavallista enemmän. Espanjankin H+mahamies reissu järjestyi, mutta jostain syystä Slovenia jarraa.
 

Yhteistyössä