Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
"jokerit samppalinnassa" + jokin hymiö tai hymiöt jotka mulla ei näy
Ja sit 1. kommentti oli "Poista tää ja anna niiden olla rauhas."

Johon OP vastasi: "Miks kaikki pitää nykyään kääntää aina negatiiviseen? tän idea oli että ihanaa kun viettää siellä yötä ja viihtyy täällä - jos joku saa siitä idean lähtee stalkkaamaan nii sit viiraa jotain päässä."

- kello on paljon....
 
vierailija
Laitan varmaan vauvallekin myöhemmin, mutta mulla on ollut tänäänkin koko ajan niin turvallinen ja tuttu tunne kuin olisin elänyt nämä hetket joskus aikaisemminkin. Ehkä jossain edellisessä universumissa. Tuli mieleen se vanha taulukin joka muistutti heitä :D
 
vierailija
Ja sit 1. kommentti oli "Poista tää ja anna niiden olla rauhas."

Johon OP vastasi: "Miks kaikki pitää nykyään kääntää aina negatiiviseen? tän idea oli että ihanaa kun viettää siellä yötä ja viihtyy täällä - jos joku saa siitä idean lähtee stalkkaamaan nii sit viiraa jotain päässä."

- kello on paljon....
Tämän jälkimmäisen kommentin perusteella vois olla ihan uskottava havainto. En jotenki usko, että trolli noin keksis runoilla. MRS
 
vierailija
Hitaampi biisi, ehkä ei kuvattu niin paljon ja yllättävä tilanne. Ei välttämättä ollut ennakko-oletuksia, et Bojan menee yhtäkkiä lavan sivuun. Joku Jodelissa sanoi että on. Katsotaan nyt jos päivällä tulis.
Sen Vse kar vemin aikaisen halauksen näin minäkin, siitä en taas tiedä kun joku sanoi että keikan jälkeen B juoksi K:n halaukseen.
 
vierailija
Lavan sivussa tais olla portaat. Siinä missä Joost jammaili. Et kyllä siitä pääsee ylös. Itsekin olen tietoinen lähinnä siitä kesken biisin tapahtuneesta halista. Keikan jälkeisestä en tiedä.
 
vierailija
Siis miten voi olla että siitä halauksesta ei oo videota missään??
Muakin harmittaa kun näin kyllä sen tilanteen, mutta en ihan tarkkaan mitä siinä kävi. Kun yks kaks B lähti tosi määrätietoisesti kävelemään pois lavalta. Tai ensin ajattelin että se menee vain sivuun ja sitten että ehkä sillä on jokin kysymys crewlle.
Mut sit se vaan jatkoi sinne uppeluksiin syvemmälle sivuun ja mun edessä olleet teinit alkoivat reagoimaan niin tajusin, että siellä oli K. Siinä vaiheessa B jo tuli naureskellen ja iloisena pois sieltä.
En nähnyt kaikkea, kun paljon oli käsiä edessä ja kyllä myös kännyköitä (yleisesti, enpä muista oliko just tuossa. Yksi syy etten kuvannut oli kun se oli niin vaikeaa niiden puhelimien takia 🙈. AINA mä missaan jotain tosi key-momentteja joka konsertissa! 😁
Mut eiks Sirpan livestä näy millä hetkellä biisiä B sinne meni? Tai siis mun mielestä siinä oli just lauluton kohta, mutta en vanno sitäkään.
 
vierailija
Keikkabussi tosiaan lähti, mutta voi olla että vain tekniikan porukkaa lähti ja ne ketkä halusivat. Muutenkin festarit loppuivat siihen. Kyllähän K varmasti pääsee tarvittaessa Joksujen kyydillä takaisin päin. Vaikea uskoa että olisi jättänyt muut juhlimaan ja häippässyt paikalta. Mikäli ei ole mitään muuta työasiaa tulossa heti maanantaina. Emmehän me tiedä onko Joksut lähdössä heti aamulla vai jäävätkö täksi päiväksi. Kyllähän niitä lentoja menee joka päivä. Suoria tai suoria, joilla pääsee kotiin.
 
vierailija
Mun päässä B meni sinne sen jonkun twitteristin sanoman kohdan kohdalla, jossa on:
”When your embrace covers me
I'm not burdened by what's right”
Ja tämä oli hänen vastauksensa bromance-jutun spekuloijille.
Enempää vihjeitä ei sit tipu. Siitä, oliko hän rakastunut Käärijään vaiko ei.

Ehkä ensi vuonna seuraava moovi.
 
vierailija
Eihän tässä ole enää kuin muutama tunti suoraan lentoon. Eivät kovin pitkään voineet juhlia jos sattuisiva tuolla lennolla menemään. Tietysti menee myöhemmin iltapäivällä myös. Pelkkää spekulointia vaan. Eihän kukaan tiedä heidän suunnitelmista mitään :D
 
vierailija
Eiköhän joksut poistu nopeasti. Nyt saatiin jo enemmän kuin uskoin. K on nukkumassa jo gf n kainalossa. Jotkut vaan haluaisi kääntää aikaa taaksepäin viime vuoden tapahtumiin.
Mä oon fiilistellyt tässä ystävyyttä. Ihan sama vaikka Kärtsällä ois 100 naista sängyssään. Näiden kommenttien takia joskus toivoisin että ne yllättäisi ja jäisi, koska tuntuu että pakosti yritetään koko ajan saada jokin negatiivinen kulma tähän.
 

Yhteistyössä