Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei moni muukaan Janne-fani tunnu ymmärtävän oli sitten Kiinasta, Venäjältä tai sitten ihan Suomesta sillä ei oo yhtään mitään väliä.
Se että jos Jannelle joku ihan ystävällisesti ehdottaisi että menisi johonkin Homobaariin etsimään seuraa(Helsingissäkin on niitä paikkoja) niin varmasti Janne ehdotuksesta loukkaantuisi ja järkyttyisi kun miten joku kehtaakin jannelle ehdottaa sellaista...
Ei muuta kuin rikosilmoitusta tekemään...
Ootko ehdottanut? Et voi sanoa mitään, jollet ole tehnyt sitä. Ja tuo rikosilmoituksen hokeminen on super tylsää. Milloin kirjoitat jotain uutta?
 
vierailija
Katsotaan mitä täällä kirjoitetaan: makaronilaatikko, sormi, hernekeitto, rikosilmoitus, hiv, homo, hähähähähääää, 😂😂😂😂😂, mummoooo, huulirasva… ja siinä se taitaa ollakin. Miten te jaksatte?
 
vierailija
Katsotaan mitä täällä kirjoitetaan: makaronilaatikko, sormi, hernekeitto, rikosilmoitus, hiv, homo, hähähähähääää, , mummoooo, huulirasva… ja siinä se taitaa ollakin. Miten te jaksatte?
Tuli tosta mummo pakkomielle tyypistä mieleen että eikö Jannella ole yhtään mummo vihaajaa? Onko kaikki nuoria naisia? Tai ehkä vain miehiä? Kun tuo yks huutelija koko ajan kirjoittaa sanan mummo herjana. Erikoinen tyyppi.
 
vierailija
Ootko ehdottanut? Et voi sanoa mitään, jollet ole tehnyt sitä. Ja tuo rikosilmoituksen hokeminen on super tylsää. Milloin kirjoitat jotain uutta?
Sori vaan mutta tuo sinun suuresti palvomasi Janne vetoaa todella usein rikosilmoituksen tekemiseen! Ei kai me muuten v*ttuiltaisi rikosilmoituksella, mutta kun Janne ja aivopestyt fanit on tehneet siitä jo ihan legendaarisen asian. Joku kirjoittaa Jannelle vaikka "Älä anna koiriesi hyppiä tuolla tavalla, voivat satuttaa itsensä." Niin taas on joko Janne itse tekemässä jo rikosilmoitusta tai sitten fanit kirkuu kuorossa että Janne, ilmoita tuo ilkeä kommentti poliisille! 😂😂😂😂😂😂😂
 
vierailija
Sori vaan mutta tuo sinun suuresti palvomasi Janne vetoaa todella usein rikosilmoituksen tekemiseen! Ei kai me muuten v*ttuiltaisi rikosilmoituksella, mutta kun Janne ja aivopestyt fanit on tehneet siitä jo ihan legendaarisen asian. Joku kirjoittaa Jannelle vaikka "Älä anna koiriesi hyppiä tuolla tavalla, voivat satuttaa itsensä." Niin taas on joko Janne itse tekemässä jo rikosilmoitusta tai sitten fanit kirkuu kuorossa että Janne, ilmoita tuo ilkeä kommentti poliisille!
Tääkin on kirjoitettu täällä hyvin monta kertaa. Eiköhän me kaikki olla tuta nyt tän kanssa.
 
vierailija
Sori vaan mutta tuo sinun suuresti palvomasi Janne vetoaa todella usein rikosilmoituksen tekemiseen! Ei kai me muuten v*ttuiltaisi rikosilmoituksella, mutta kun Janne ja aivopestyt fanit on tehneet siitä jo ihan legendaarisen asian. Joku kirjoittaa Jannelle vaikka "Älä anna koiriesi hyppiä tuolla tavalla, voivat satuttaa itsensä." Niin taas on joko Janne itse tekemässä jo rikosilmoitusta tai sitten fanit kirkuu kuorossa että Janne, ilmoita tuo ilkeä kommentti poliisille!
Olen aina välillä käynyt lukemassa Jannen facesivua ja en ole nähnyt mitään, että fanit kirkuu tee rikosilmoitus. Tän jutun on oltava todella vanha asia. Miksi siitä jankataan koko aika täällä? Tää on just se, että vihaajat kirjoittaa samat asiat niin monta kertaa, että ketjussa on oikeasti vain neljä tai viisi muuta kommenttia heiltä.
 
vierailija
Ootko ehdottanut? Et voi sanoa mitään, jollet ole tehnyt sitä. Ja tuo rikosilmoituksen hokeminen on super tylsää. Milloin kirjoitat jotain uutta?
En aikaisemmin ole kirjoittanutkaan rikosilmoituksesta mitään mutta Janne niitä aktiivisesti tuntuu tekevän... Ja ei ,en ole ehdottanut homobaareja koska tiedän kysymättäkin ettei Janne baareissa käy.
 
vierailija
En aikaisemmin ole kirjoittanutkaan rikosilmoituksesta mitään mutta Janne niitä aktiivisesti tuntuu tekevän... Ja ei ,en ole ehdottanut homobaareja koska tiedän kysymättäkin ettei Janne baareissa käy.
Ok noh sä et ole kirjoittanut aiemmin rikosilmoituksesta, mutta muut ovat monta kertaa. Kuten sanoin, pakko olla joku vanha juttu koska en ole itse nähnyt mitään tämmöistä sivullaan.
 
vierailija
Janne jo talvella kun asui vielä vantaalla oli tekemässä fanikirjeen lähettäjästä / toimittajasta rikosilmoitusta kun oli käynyt postilaatikolla 😂 mutta se tekikö/ tekeekö oikeasti vai onko pelkkää Jannen puhetta( huomion ja säälin kerjäämistä) niin sitä ei kukaan tiedä.

Ainakin poliiseilla olisi hauskaa jos rikosilmoitukset olisivat tälläisiä:

" Facebookissa seuraajani kysyi mitä Mimmi-kissalleni kuuluu"

" Facebookissa kiellettiin antamasta koiralle kissanruokaa / kurkkua"
Tiedän kyllä itse paremmin annanko koiran syödä kissanruokaa ja vaikka kokonaisen kurkun jos niin tahdon "

" sain fanipostia mutta en tiedä keneltä ja teen rikosilmoituksen jos lähettäjä ei kerro kuka on"
" joku käynyt postilaatikollani viemässä postia "
 
vierailija
Mutta
Janne jo talvella kun asui vielä vantaalla oli tekemässä fanikirjeen lähettäjästä / toimittajasta rikosilmoitusta kun oli käynyt postilaatikolla mutta se tekikö/ tekeekö oikeasti vai onko pelkkää Jannen puhetta( huomion ja säälin kerjäämistä) niin sitä ei kukaan tiedä.

Ainakin poliiseilla olisi hauskaa jos rikosilmoitukset olisivat tälläisiä:

" Facebookissa seuraajani kysyi mitä Mimmi-kissalleni kuuluu"

" Facebookissa kiellettiin antamasta koiralle kissanruokaa / kurkkua"
Tiedän kyllä itse paremmin annanko koiran syödä kissanruokaa ja vaikka kokonaisen kurkun jos niin tahdon "

" sain fanipostia mutta en tiedä keneltä ja teen rikosilmoituksen jos lähettäjä ei kerro kuka on"
" joku käynyt postilaatikollani viemässä postia "
Postin varastaminen onkin rikos.
 
vierailija
Janne jo talvella kun asui vielä vantaalla oli tekemässä fanikirjeen lähettäjästä / toimittajasta rikosilmoitusta kun oli käynyt postilaatikolla mutta se tekikö/ tekeekö oikeasti vai onko pelkkää Jannen puhetta( huomion ja säälin kerjäämistä) niin sitä ei kukaan tiedä.

Ainakin poliiseilla olisi hauskaa jos rikosilmoitukset olisivat tälläisiä:

" Facebookissa seuraajani kysyi mitä Mimmi-kissalleni kuuluu"

" Facebookissa kiellettiin antamasta koiralle kissanruokaa / kurkkua"
Tiedän kyllä itse paremmin annanko koiran syödä kissanruokaa ja vaikka kokonaisen kurkun jos niin tahdon "

" sain fanipostia mutta en tiedä keneltä ja teen rikosilmoituksen jos lähettäjä ei kerro kuka on"
" joku käynyt postilaatikollani viemässä postia "
Tää postilaatikkokeissi oli kyllä paras! 😂 Joku kävi tipauttamassa Jannen postilaatikkoon kirjeen, jossa sanottiin jotenkin että "Lopeta se kiusaaminen. Olet itse ilkeä lihapulla joka kiusaa muita." No Jannepa sitten väitti että hänellä muka on videovalvonta taloyhtiön postilaatikoilla. Joko tuo kirjeen kirjoittaja käy henkilökohtaisesti pyytämässä Jannelta anteeksi, tai sitten hän toimittaa videotallenteen poliisille 😂 Olisi ihan mielenkiintoista kuulla Jannelta itseltään miten tässä keississä kävi... 🤣🤣🤣🤣🤣 Ei tullut anteeksipyyntöä, mutta ei myöskään "videotallenne" lähtenyt poliisille.
 
vierailija
Janne jo talvella kun asui vielä vantaalla oli tekemässä fanikirjeen lähettäjästä / toimittajasta rikosilmoitusta kun oli käynyt postilaatikolla mutta se tekikö/ tekeekö oikeasti vai onko pelkkää Jannen puhetta( huomion ja säälin kerjäämistä) niin sitä ei kukaan tiedä.

Ainakin poliiseilla olisi hauskaa jos rikosilmoitukset olisivat tälläisiä:

" Facebookissa seuraajani kysyi mitä Mimmi-kissalleni kuuluu"

" Facebookissa kiellettiin antamasta koiralle kissanruokaa / kurkkua"
Tiedän kyllä itse paremmin annanko koiran syödä kissanruokaa ja vaikka kokonaisen kurkun jos niin tahdon "

" sain fanipostia mutta en tiedä keneltä ja teen rikosilmoituksen jos lähettäjä ei kerro kuka on"
" joku käynyt postilaatikollani viemässä postia "
Itse keksit nuo, joten en ymmärrä pointtiasi.
 
vierailija
Tää postilaatikkokeissi oli kyllä paras! Joku kävi tipauttamassa Jannen postilaatikkoon kirjeen, jossa sanottiin jotenkin että "Lopeta se kiusaaminen. Olet itse ilkeä lihapulla joka kiusaa muita." No Jannepa sitten väitti että hänellä muka on videovalvonta taloyhtiön postilaatikoilla. Joko tuo kirjeen kirjoittaja käy henkilökohtaisesti pyytämässä Jannelta anteeksi, tai sitten hän toimittaa videotallenteen poliisille Olisi ihan mielenkiintoista kuulla Jannelta itseltään miten tässä keississä kävi... Ei tullut anteeksipyyntöä, mutta ei myöskään "videotallenne" lähtenyt poliisille.
Mistä tiedät se ei lähtenyt poliisille? En usko, että Janne ilmoittaa sulle kaikki asiat.
 
vierailija
Mistä tiedät se ei lähtenyt poliisille? En usko, että Janne ilmoittaa sulle kaikki asiat.
Käytäpäs nyt aivojasi jos sulla sellaisia edes on. Oma kamera taloyhtiön postilaatikoilla? LAITONTA! Jos näin olisi ollut, Janne itse olisi syyllistynyt rikokseen! Ja jos nyt leikitään että Janne olisi toimittanut tuon oletetun videotallenteen poliisille. Niin mitäpä luulet, onko poliisilla isompiakin rikoksia tutkittavana? Kuin ruveta selvittelemään että kuka on tuo videolla näkyvä hahmo, joka tipauttaa kirjeen Jannen postilaatikkoon. Sori nyt vaan, mutta tässä henkirikosten luvatussa maassa on HIEMAN tärkeämpiäkin rikoksia tutkittavana kuin joku muka tärkeä pikkujulkkis, jota sanottiin lihapullaksi!
 
vierailija
Tää postilaatikkokeissi oli kyllä paras! Joku kävi tipauttamassa Jannen postilaatikkoon kirjeen, jossa sanottiin jotenkin että "Lopeta se kiusaaminen. Olet itse ilkeä lihapulla joka kiusaa muita." No Jannepa sitten väitti että hänellä muka on videovalvonta taloyhtiön postilaatikoilla. Joko tuo kirjeen kirjoittaja käy henkilökohtaisesti pyytämässä Jannelta anteeksi, tai sitten hän toimittaa videotallenteen poliisille Olisi ihan mielenkiintoista kuulla Jannelta itseltään miten tässä keississä kävi... Ei tullut anteeksipyyntöä, mutta ei myöskään "videotallenne" lähtenyt poliisille.
.

Kyllä ja tämä on samatapaus missä Janne ensin puriko nyt kieleensä vaiko huuleensa ja siitä puremisesta sai huuleensa herpeksen 😂😂 mutta kaikkihan sen tietävät ( paitsi luultavasti Janne-fanit ) ettei Huuliherpes niin tule 😂😂
 
vierailija
Jaaha, Tapanilassa ei syödäkään tänään makaronilaatikkoa vaan köyhiä ritareita. Ai jai jai jai jai. Täytyy todeta että erittäin "terveellinen" ruokavalio tällä lihavuusleikatulla Jannella.
 
vierailija
Käytäpäs nyt aivojasi jos sulla sellaisia edes on. Oma kamera taloyhtiön postilaatikoilla? LAITONTA! Jos näin olisi ollut, Janne itse olisi syyllistynyt rikokseen! Ja jos nyt leikitään että Janne olisi toimittanut tuon oletetun videotallenteen poliisille. Niin mitäpä luulet, onko poliisilla isompiakin rikoksia tutkittavana? Kuin ruveta selvittelemään että kuka on tuo videolla näkyvä hahmo, joka tipauttaa kirjeen Jannen postilaatikkoon. Sori nyt vaan, mutta tässä henkirikosten luvatussa maassa on HIEMAN tärkeämpiäkin rikoksia tutkittavana kuin joku muka tärkeä pikkujulkkis, jota sanottiin lihapullaksi!

😂😂 Janne kuvaamassa omalla postilaatikollaan videokameralla kun postinkantajat tuovat päivänpostit jannelle että minkäsnäköinen henkilö tälläkertaa työvuorossa onko mies vai nainen 😂😂😂
 

Yhteistyössä