Wau, ihan bold text nyt. Mutta kysymykseesi, tuossa joku Jannen fani kehotti tekemään ilmoituksen. Sanoiko Janne, että hän tekee? En lue hänen sivujaan hullun lailla, niin en tiedä hänen vastaustaan, mutta ei Jannea voi syyttää että joku fani antaa oman mielipiteen.
Janne ei vastannut tuolle kommentoijalle mitään, mutta peukutti kyllä tuon kommentin. Tällaisella lässyttämisellä Janne pohjusti koko homman ennenkuin julkaisi tuon "ilkeän" kommentin:
(PS. Jos luet oikein tarkasti, löydät kyllä rikosilmoituksella uhkailun
):
"Miten ihminen onkin niin nolo ja raukkamainen ettei edes omalla nimellään kirjoita minulle? Just tällaiset raukkamaiset tyypit ovat niin säälittäviä kun anonyymisti pitää huudella ja valittaa. Tekisi edes omalla nimellä, mutta ei taida olla "munaa" siihen.
Ehkä olen jo estänyt tämän henkilön täältä Face sivuiltani niin hänellä ei muuta tapaa lähettää minulle viestiä kuin näin. Nämä tällaiset menevät minulla suoraan roskikseen niin ovat aivan turhia minulle lähettää. Tämä olkoon esimerkkinä kaikille. Mikäli näitä alkaa tulla enemmän laitan virkavallalle tutkittavaksi, nykypäivänä kun saa selville mistä tällaista on lähetetty.
Jokainen fiksu ihminen varmaan tajuaa että tuo video on huumoria eikä mollaamista, mutta näin aina joku haluaa päästä MINUA mollaamaan että olisin tehnyt väärin. Voi voi, kun ihmisillä olisi sitä omaa elämää eikä tarttis elää sitä minun tekemisteni tai minun elämäni kautta. Hankkisi oman elämän!"
Yst. Janne