Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
.

Kyllä ja tämä on samatapaus missä Janne ensin puriko nyt kieleensä vaiko huuleensa ja siitä puremisesta sai huuleensa herpeksen mutta kaikkihan sen tietävät ( paitsi luultavasti Janne-fanit ) ettei Huuliherpes niin tule
Sitten piti vielä ottaa töistä vapaata, kun homovastainen taloyhtiö ei suostunut tekemään homon lumitöitä. Heteroiden lumityöt taloyhtiö kyllä teki 😂
 
vierailija
Sitten piti vielä ottaa töistä vapaata, kun homovastainen taloyhtiö ei suostunut tekemään homon lumitöitä. Heteroiden lumityöt taloyhtiö kyllä teki

Janne ei koskaan ymmärtänyt että työpäivän jälkeen ja viikonloppunakin asuntojen asukkaat itse tekevät lumityöt eikä pyytele naapureita/ taloyhtiötä tekemään.
Janne ei oppinut että jos asuu talossa mihin kuuluu oma piha niin kyllä lumityöt kuuluu asukkaalle ja jos Jannen auto on parkkipaikalla kun aura tulee niin ei aura tietenkään voi parkkipaikkaa puhdistaa.Jos Jannen oven edusta on liukas ettei koirat voi kulkea nii. Hiekoittaa ihan itse eikä pyydä muita sitä tekemään.
 
vierailija
Käytäpäs nyt aivojasi jos sulla sellaisia edes on. Oma kamera taloyhtiön postilaatikoilla? LAITONTA! Jos näin olisi ollut, Janne itse olisi syyllistynyt rikokseen! Ja jos nyt leikitään että Janne olisi toimittanut tuon oletetun videotallenteen poliisille. Niin mitäpä luulet, onko poliisilla isompiakin rikoksia tutkittavana? Kuin ruveta selvittelemään että kuka on tuo videolla näkyvä hahmo, joka tipauttaa kirjeen Jannen postilaatikkoon. Sori nyt vaan, mutta tässä henkirikosten luvatussa maassa on HIEMAN tärkeämpiäkin rikoksia tutkittavana kuin joku muka tärkeä pikkujulkkis, jota sanottiin lihapullaksi!
Ai joo tää on Suomi. Unohdin.
 
vierailija
Janne ei koskaan ymmärtänyt että työpäivän jälkeen ja viikonloppunakin asuntojen asukkaat itse tekevät lumityöt eikä pyytele naapureita/ taloyhtiötä tekemään.
Janne ei oppinut että jos asuu talossa mihin kuuluu oma piha niin kyllä lumityöt kuuluu asukkaalle ja jos Jannen auto on parkkipaikalla kun aura tulee niin ei aura tietenkään voi parkkipaikkaa puhdistaa.Jos Jannen oven edusta on liukas ettei koirat voi kulkea nii. Hiekoittaa ihan itse eikä pyydä muita sitä tekemään.
Olisin käynyt Jannen facesta lueskelemassa uudestaan nämä hulvattomat postilaatikkokeissit ja lumityöt huuliherpeksineen. Mutta Janne on poistanut facesta KAIKEN Hiekkaharjun aikaisen sisällön 🤔 Orimattilan ja Tapanilan sisällöt kyllä löytyy.. No, kenties Janne itsekin tajusi kuinka surkeaa hänen elämänsä oli Hiekkaharjussa. Ja halusi siis poistaa tämän ajanjakson elämästään....
 
vierailija
.

Kyllä ja tämä on samatapaus missä Janne ensin puriko nyt kieleensä vaiko huuleensa ja siitä puremisesta sai huuleensa herpeksen mutta kaikkihan sen tietävät ( paitsi luultavasti Janne-fanit ) ettei Huuliherpes niin tule
Vähän vetelet herjaa joka kommentissasi. Eiköhän meissä Janne faneissa ole myös lääkäreitä ja muita jotka tietää esim herpeksen salaisuudet.
 
vierailija
Käytäpäs nyt aivojasi jos sulla sellaisia edes on. Oma kamera taloyhtiön postilaatikoilla? LAITONTA! Jos näin olisi ollut, Janne itse olisi syyllistynyt rikokseen! Ja jos nyt leikitään että Janne olisi toimittanut tuon oletetun videotallenteen poliisille. Niin mitäpä luulet, onko poliisilla isompiakin rikoksia tutkittavana? Kuin ruveta selvittelemään että kuka on tuo videolla näkyvä hahmo, joka tipauttaa kirjeen Jannen postilaatikkoon. Sori nyt vaan, mutta tässä henkirikosten luvatussa maassa on HIEMAN tärkeämpiäkin rikoksia tutkittavana kuin joku muka tärkeä pikkujulkkis, jota sanottiin lihapullaksi!
Kovasti sua kuitenkin kiinnostaa pikkujulkkiksen joka käänne. Jos sulla on niitä aivoja, voisit käyttää aikasi vaikka maailman parantamiseen.
 
vierailija
4.6.2024 Janne irvaili facessa Ruokaviraston irtisanomisilla, kun Ruokavirasto irtisanoi 93 työntekijää ja lomautti kaikki:

"Ei vissiin saatu tarpeeksi lisätuloja keksitystä koirarekisteristä että voisi pitää kaikkia työllistettyinä... 😉"

Joku fiksu ihminen oli sitten kommentoinut että hänen mielestään irtisanomissa ei ole kyllä mitään hauskaa. No arvatkaapas poistiko Janne tuon kommentin?? Kyllä poisti!!!!!!! Ai niin mutta Jannehan ei kiusaa ketään ja sillee.. On niiiiiiin hyväsydäminen mies.... Eiku......
 
vierailija
Sitten piti vielä ottaa töistä vapaata, kun homovastainen taloyhtiö ei suostunut tekemään homon lumitöitä. Heteroiden lumityöt taloyhtiö kyllä teki
TämäKIN on kirjoitettu täällä vaikka kuinka usein. Alkaa näyttämään, että teillä ei ole enää mitään uutta haukuttavaa, niin vanhat asiat toistetaan, koska teidän on kuitenkin saatava kirjoittaa tänne jotain 😂
 
vierailija
Janne ei koskaan ymmärtänyt että työpäivän jälkeen ja viikonloppunakin asuntojen asukkaat itse tekevät lumityöt eikä pyytele naapureita/ taloyhtiötä tekemään.
Janne ei oppinut että jos asuu talossa mihin kuuluu oma piha niin kyllä lumityöt kuuluu asukkaalle ja jos Jannen auto on parkkipaikalla kun aura tulee niin ei aura tietenkään voi parkkipaikkaa puhdistaa.Jos Jannen oven edusta on liukas ettei koirat voi kulkea nii. Hiekoittaa ihan itse eikä pyydä muita sitä tekemään.
Jaa minä olen pyytänyt naapureita auttamaan lumitöissä jne. Että kyllä semmosta ihan tapahtuu. Mikäs siinä jos Jannekin kysyi.
 
vierailija
Jaaha, Tapanilassa ei syödäkään tänään makaronilaatikkoa vaan köyhiä ritareita. Ai jai jai jai jai. Täytyy todeta että erittäin "terveellinen" ruokavalio tällä lihavuusleikatulla Jannella.
Mitä se sulle kuuluu mitä toiset syö?? Miten se rasittaa sun elämää? Varmaan ite syöt ainoastaan terveellistä ruokaa kun sulla on varaa kommentoida toisten ruokavaliota.
 
vierailija
4.6.2024 Janne irvaili facessa Ruokaviraston irtisanomisilla, kun Ruokavirasto irtisanoi 93 työntekijää ja lomautti kaikki:

"Ei vissiin saatu tarpeeksi lisätuloja keksitystä koirarekisteristä että voisi pitää kaikkia työllistettyinä... "

Joku fiksu ihminen oli sitten kommentoinut että hänen mielestään irtisanomissa ei ole kyllä mitään hauskaa. No arvatkaapas poistiko Janne tuon kommentin?? Kyllä poisti!!!!!!! Ai niin mutta Jannehan ei kiusaa ketään ja sillee.. On niiiiiiin hyväsydäminen mies.... Eiku......
Ja niin kiusaat itekkin. Ei kantsis sun paljon leukojasi availla.
 
vierailija
Jaa minä olen pyytänyt naapureita auttamaan lumitöissä jne. Että kyllä semmosta ihan tapahtuu. Mikäs siinä jos Jannekin kysyi.

Tietenkin kysyä saa apua mutta: jos ei saa apua naapureilta tai taloyhtiöltä niin ei silloin myöskään pidä suuttua naapureille eikä taloyhtiölle eikä alkaa nimittelemään eikä haukkumaan muita homovastaisiksi eikä muutenkaan mitä Janne teki jos muilla ei ole aikaa auttaa / ei kuulu taloyhtiön tehtäviin.
 
vierailija
Jannen saama "ilkeä" palaute:
Sanot vastustavasi kiusaamista ja samalla teet mollaavia videoita väärin vastaavista Onnenarpa-soittajista. Miten aikuinen ihminen on noin kakara?

Janne-fanin kehotus tehdä rikosilmoitus:
"Ei voi olla taas totta! En tiedä sinua inhimillisempää ja mukavaa juontajaa. Mikä näitä idiootteja vaivaa, eikö heillä tosiaan ole mitään omaa elämää? Mutta onneksi näissä ei ole mitään perää ja tee ihmeessä rikosilmoitus, josko se näitä foliohattuja yhtään hillitsisi. Kateus on paha tauti."

No Janne-fanit, mielipiteitä?? Onko tuossa palautteessa oikeasti aihetta rikosilmoitukseen?????
 
vierailija
Jannen saama "ilkeä" palaute:
Sanot vastustavasi kiusaamista ja samalla teet mollaavia videoita väärin vastaavista Onnenarpa-soittajista. Miten aikuinen ihminen on noin kakara?

Janne-fanin kehotus tehdä rikosilmoitus:
"Ei voi olla taas totta! En tiedä sinua inhimillisempää ja mukavaa juontajaa. Mikä näitä idiootteja vaivaa, eikö heillä tosiaan ole mitään omaa elämää? Mutta onneksi näissä ei ole mitään perää ja tee ihmeessä rikosilmoitus, josko se näitä foliohattuja yhtään hillitsisi. Kateus on paha tauti."

No Janne-fanit, mielipiteitä?? Onko tuossa palautteessa oikeasti aihetta rikosilmoitukseen?????
Wau, ihan bold text nyt. Mutta kysymykseesi, tuossa joku Jannen fani kehotti tekemään ilmoituksen. Sanoiko Janne, että hän tekee? En lue hänen sivujaan hullun lailla, niin en tiedä hänen vastaustaan, mutta ei Jannea voi syyttää että joku fani antaa oman mielipiteen.
 
vierailija
Miten
Jannen saama "ilkeä" palaute:
Sanot vastustavasi kiusaamista ja samalla teet mollaavia videoita väärin vastaavista Onnenarpa-soittajista. Miten aikuinen ihminen on noin kakara?

Janne-fanin kehotus tehdä rikosilmoitus:
"Ei voi olla taas totta! En tiedä sinua inhimillisempää ja mukavaa juontajaa. Mikä näitä idiootteja vaivaa, eikö heillä tosiaan ole mitään omaa elämää? Mutta onneksi näissä ei ole mitään perää ja tee ihmeessä rikosilmoitus, josko se näitä foliohattuja yhtään hillitsisi. Kateus on paha tauti."

No Janne-fanit, mielipiteitä?? Onko tuossa palautteessa oikeasti aihetta rikosilmoitukseen?????
Miten viittit mennä etsimään tätä? Vei varmaan aikaa. Vai onko nää sulla jossain tallessa?
 
vierailija
Mikä siinä Jannessa teitä vihastuttaa näin paljon? En miekään tykkää esim Alatalon Mikosta, mutta en myöskään kirjoittele hänestä mihinkään tai aloita 10 eri keskustelua, joissa kaikissa mollaan Mikkoa.
 
vierailija
Orimattilan case on vähän outo. Talo on myynnissä, mutta samalla sinne haetaan lemmikihotellin vetäjää. Eläinhoitoalan yrittäjää. Mulla on muistikuva, että jossain olisi lukenut et jotain pieneläinhoitajan koulutus ainakin toisella, jos siis pariskunta. Ei taida olla edes hänellä itsellään 🤔

Oliko se niin, että energiatodistus on voimassa 10 vuotta ja sitten uusittava? Kiinteistön omistajan vastuulla huolehtia tämä. Myyntiä vartenhan se on hankittava ennen kauppoja, mikäli sellaista ei ole ollut. Kohdetiedot kertoo menneen vanhaksi 3/23.

Tää meediohan veikkasi et saa myytyä tässä alkusyksyllä/loppukesästä.
 
vierailija
Tää on kyllä sama asia kuin hakkaisi päätään seinään, kun yrittää Janne-faneille perustella miksen pidä tuosta tyypistä. Täällä on nyt lueteltu useita esimerkkejä kuinka Janne sanoo yhtä mutta tekee toista.

-Vittuilee Ruokaviraston irtisanomisille. Joo eh heh hee kun olikin "hauska" juttu. Eikö Janne tajunnut että ei niillä irtisanotuilla ihmisillä ollut osaa eikä arpaa "keksittyyn" koirarekisteriin?! Kyllä sekin on kiusaamista kun naureskelee irtisanotuille!

-Ei suostu tajuamaan että rivitalossa asukas/osakas tekee HÄNELLE kuuluvat lumityöt. Taloyhtiö hoitaa yleiset piha-alueet, mutta asukas/osakas hoitaa oman parkkiruutunsa ja takapihansa! Janne ei tätä suostunut hyväksymään, vaan väitti että hänen homoutensa takia taloyhtiö ei hoitanut hänen takapihaansa! Onhan se nyt kurja kun takapiha on umpihankea eikä pikkurakit pääse juoksentelemaan! Ja tämä vain Jannen homouden takia!

-Janne julistaa että ei saa kiusata! Silti tekee "hauskoja" vittuiluvideoita väärin vastanneista Onnenarpa-soittajista. Hän julkisesti itse halveksii Onlyfansia tekeviä naiskollegoitaan, ja sallii Katrien mollaamisen omalla facesivullaan.

Tässä nyt muutama esimerkki miksi minä inhoan tuota tekopyhää lihapullaa.
 
vierailija
Wau, ihan bold text nyt. Mutta kysymykseesi, tuossa joku Jannen fani kehotti tekemään ilmoituksen. Sanoiko Janne, että hän tekee? En lue hänen sivujaan hullun lailla, niin en tiedä hänen vastaustaan, mutta ei Jannea voi syyttää että joku fani antaa oman mielipiteen.
Janne ei vastannut tuolle kommentoijalle mitään, mutta peukutti kyllä tuon kommentin. Tällaisella lässyttämisellä Janne pohjusti koko homman ennenkuin julkaisi tuon "ilkeän" kommentin:
(PS. Jos luet oikein tarkasti, löydät kyllä rikosilmoituksella uhkailun 😉):

"Miten ihminen onkin niin nolo ja raukkamainen ettei edes omalla nimellään kirjoita minulle? Just tällaiset raukkamaiset tyypit ovat niin säälittäviä kun anonyymisti pitää huudella ja valittaa. Tekisi edes omalla nimellä, mutta ei taida olla "munaa" siihen. :D Ehkä olen jo estänyt tämän henkilön täältä Face sivuiltani niin hänellä ei muuta tapaa lähettää minulle viestiä kuin näin. Nämä tällaiset menevät minulla suoraan roskikseen niin ovat aivan turhia minulle lähettää. Tämä olkoon esimerkkinä kaikille. Mikäli näitä alkaa tulla enemmän laitan virkavallalle tutkittavaksi, nykypäivänä kun saa selville mistä tällaista on lähetetty. ;)

Jokainen fiksu ihminen varmaan tajuaa että tuo video on huumoria eikä mollaamista, mutta näin aina joku haluaa päästä MINUA mollaamaan että olisin tehnyt väärin. Voi voi, kun ihmisillä olisi sitä omaa elämää eikä tarttis elää sitä minun tekemisteni tai minun elämäni kautta. Hankkisi oman elämän!"

Yst. Janne :)
 

Yhteistyössä