Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos joku kirjoittaa Jannen facessa että Katrien äänestä tulee päänsärky! Ei pysty kuuntelemaan! Ei kestä kuunnella sitä monotonista juontamista. Niin eikös tuo ole kiusaamista????? Ja Janne ei hyväksynyt kiusaamista vai miten se nyt meni? HÄ?????????
 
vierailija
Jos joku kirjoittaa Jannen facessa että Katrien äänestä tulee päänsärky! Ei pysty kuuntelemaan! Ei kestä kuunnella sitä monotonista juontamista. Niin eikös tuo ole kiusaamista????? Ja Janne ei hyväksynyt kiusaamista vai miten se nyt meni? HÄ?????????
Vieläkö jankutat tästä? Mene kirjoittamaan Katrien sivulle että ei tule päänsärkyä.
 
vierailija
Antaa olla, minä luovutan! Ei teissä Janne-faneissa ole munaa myöntää, että Janne todellakin on kaksinaamainen. Saarnaa kiusaamista vastaan, sitten kuitenkin sallii MUIDEN kiusaamisen. Joo, sitä Janne on. Kaksinaamainen. Mutta Janne-fanit ei tätä koskaan pysty myöntämään. Antaa olla, minä tiedän totuuden ja se riittää!
 
vierailija
Voisiko nyt joku lopultakin kertoa mulle miksi Katrieta saa arvostella ja haukkua Jannen facessa, ja Janne hyväksyy tämän!!! Jos nuo samat kritiikit kohdistuisi Janneen, niin johan olisi taas narinat ja uhriutumiset päällä! Unohtamatta kommenttien poistoa ja kirjoittajan estämistä! Vastatkaa nyt joku??!!!?? Janne-fanit????!!!!
En ole Janne-fani, päinvastoin. Jannessa on narsistisia piirteitä, kuten hänen facejulkaisut selvästi osoittaa. HÄNTÄ ei saa arvostella, mutta hän saa arvostella muita. Lisäksi tekee rikosilmoituksia kunnianloukkauksista, ja ne eivät johda mihinkään. Mun kaveristakin teki, kun arvosteli sen hoitolasääntöjä facesivuilla.
Voin vain sääliä tuollaista höpöhöpöjuontajaa, jonka elämä on täysin julkisuuden varassa.
 
vierailija
Antaa olla, minä luovutan! Ei teissä Janne-faneissa ole munaa myöntää, että Janne todellakin on kaksinaamainen. Saarnaa kiusaamista vastaan, sitten kuitenkin sallii MUIDEN kiusaamisen. Joo, sitä Janne on. Kaksinaamainen. Mutta Janne-fanit ei tätä koskaan pysty myöntämään. Antaa olla, minä tiedän totuuden ja se riittää!
Thank you!! Vihdoinkin. Ja nyt sun tai teidän muiden Jannen vihaajien ei tartte kirjoittaa tänne enää mitään. Eiks je?
 
vierailija
Antaa olla, minä luovutan! Ei teissä Janne-faneissa ole munaa myöntää, että Janne todellakin on kaksinaamainen. Saarnaa kiusaamista vastaan, sitten kuitenkin sallii MUIDEN kiusaamisen. Joo, sitä Janne on. Kaksinaamainen. Mutta Janne-fanit ei tätä koskaan pysty myöntämään. Antaa olla, minä tiedän totuuden ja se riittää!
Aikamoista saarnaamista teet ite 😆
 
vierailija
En ole Janne-fani, päinvastoin. Jannessa on narsistisia piirteitä, kuten hänen facejulkaisut selvästi osoittaa. HÄNTÄ ei saa arvostella, mutta hän saa arvostella muita. Lisäksi tekee rikosilmoituksia kunnianloukkauksista, ja ne eivät johda mihinkään. Mun kaveristakin teki, kun arvosteli sen hoitolasääntöjä facesivuilla.
Voin vain sääliä tuollaista höpöhöpöjuontajaa, jonka elämä on täysin julkisuuden varassa.
Suomessa narsismi sanaa heitellään ympäriinsä kuin rantapalloa. Ootko lukenut mitä narsismi oikeasti on? En usko.
 
vierailija
Thank you!! Vihdoinkin. Ja nyt sun tai teidän muiden Jannen vihaajien ei tartte kirjoittaa tänne enää mitään. Eiks je?
Voi sinua ressukkaa! TAAS meni pointti ohi! 😂 Minä luovutin tuon kiusaamisjutun suhteen, totesin että ei teissä reppanoissa ole munaa myöntää että jumalanne Janne on kiusaaja! Mutta ehei, en minä lakkaa mielipiteitäni esittämästä! 🤣 Edelleen kerron teille totuuksia Jannesta, vaikka ne eivät teitä miellytäkään. Mutta tuo kiusaamisjuttu ja teidän kantanne kävi päivänselväksi, kun ette kyenneet antamaan mulle kunnon vastausta. Pelkkää kiertelyä, kaartelua, asiasta poikkeamista. Se kyllä kertoo että minä olin oikeassa. Janne kiusaa muita, vaikka esittääkin laupiasta.....
 
vierailija
Voi sinua ressukkaa! TAAS meni pointti ohi! Minä luovutin tuon kiusaamisjutun suhteen, totesin että ei teissä reppanoissa ole munaa myöntää että jumalanne Janne on kiusaaja! Mutta ehei, en minä lakkaa mielipiteitäni esittämästä! Edelleen kerron teille totuuksia Jannesta, vaikka ne eivät teitä miellytäkään. Mutta tuo kiusaamisjuttu ja teidän kantanne kävi päivänselväksi, kun ette kyenneet antamaan mulle kunnon vastausta. Pelkkää kiertelyä, kaartelua, asiasta poikkeamista. Se kyllä kertoo että minä olin oikeassa. Janne kiusaa muita, vaikka esittääkin laupiasta.....
Miksi vastaat mulle? En ymmärrä.
 
vierailija
En ole Janne-fani, päinvastoin. Jannessa on narsistisia piirteitä, kuten hänen facejulkaisut selvästi osoittaa. HÄNTÄ ei saa arvostella, mutta hän saa arvostella muita. Lisäksi tekee rikosilmoituksia kunnianloukkauksista, ja ne eivät johda mihinkään. Mun kaveristakin teki, kun arvosteli sen hoitolasääntöjä facesivuilla.
Voin vain sääliä tuollaista höpöhöpöjuontajaa, jonka elämä on täysin julkisuuden varassa.
Hienoa kuulla välillä JÄRJEN ÄÄNTÄKIN täällä omani lisäksi! 👍👍👍👍👍👍👍
 
vierailija
Voi sinua ressukkaa! TAAS meni pointti ohi! Minä luovutin tuon kiusaamisjutun suhteen, totesin että ei teissä reppanoissa ole munaa myöntää että jumalanne Janne on kiusaaja! Mutta ehei, en minä lakkaa mielipiteitäni esittämästä! Edelleen kerron teille totuuksia Jannesta, vaikka ne eivät teitä miellytäkään. Mutta tuo kiusaamisjuttu ja teidän kantanne kävi päivänselväksi, kun ette kyenneet antamaan mulle kunnon vastausta. Pelkkää kiertelyä, kaartelua, asiasta poikkeamista. Se kyllä kertoo että minä olin oikeassa. Janne kiusaa muita, vaikka esittääkin laupiasta.....
Tiedän mitä ajat takaa. Että joku, edes yksi ihminen on sun kanssa samaa mieltä. Koska sun oma itsetunto on niin surkea. Tarttet jonkun nurkkaasi. Oon tavannut teitä aiemmin. Sääliksi on aina käynyt että haluatte että joku myöntyy teidän kanssa. Elämä ei aina mene niin.
 

Yhteistyössä