K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En yhtään ihmettele, että Bokris fandom on niin suuri (tai pieni, mistä näkökulmasta näitä haluaakin tarkastella). Jos en tietäisi heidän yhteistä historiaa, niin voisin kuvitella, että heillä on romanttisia viritelmiä menossa. Jotain siinä kuviossa on sellaista, että jos olisin nuorempi (asia ehkä olisi kiinnostunut mua silloin), niin shippaisin heitä. Bojan ja Jan taas. Noh nuorten eka kännikokeilu, joka saattaa muuttua muunkinlaiseksi kokeiluksi.
Mä tykkään lukea bokris ficcejä, mutta suurin syy saattaa olla siinä että muutama tosi hyvä kirjoittaja on keskittynyt vahvasti heihin. En siis ole muuten mitenkään erityisen bokris-orientoitunut. Mutta niitten ficcien kautta on tullut hyvin tutuksi se millaista dynamiikkaa heidän välillään on helppo nähdä. Kumpikin on myös sellaisia että kehonkielestä ja ilmeistä saa paljon irti, jolloin monenlaiset kuvakaappaukset keikoilta ja haastatteluista antaa mukavasti ainesta shippiin.

Janin osalta mäkin voisin veikata nuoruuden kokeiluja 😁
 
vierailija
Mistä tää sun mielestä muodostuu tai miten se näkyy? En osaa itse tulkita siitä mitään tällaista mutta voisin kuvitella että näin on, siitäkin huolimatta se itse puhui bändin tulevaisuudesta ja tavoitteista jossain kevään haastattelussa.
Minäkään en millään näe tämän vuoden seikkailujen perusteella että Bllä olisi valtava draivi valokeilaan. Päinvastoin julkinen B on vaan enemmän sulkeutunut ja pysyttelee piilossa. Mun mielestä B vaikuttaa siltä että innostuu uusista ihmisistä ja seikkailuista ja sillä tavoin minä nuo Nykin matkat ja muutkin viime ja tämän vuoden tuttavuudet näen.
 
vierailija
Taitaa omakin Joksu innostus olla laantunut, kun aion mieluummin katsoa futispeliä kuin mahdollista liveä.
Mä olen livessä mutta jotenkin ei nappaa enää. Tuossahan tuo taustalla pyörii. Eikä ne vauvan jotkut balkanin itkuvirsikommentit ihan täysin tyhjästä tempaistuja ole. Itse huomasin kun jossain vaiheessa oli pelkkiä JO keikkoja ja K tauolla että JO biisit ei nosta mun mielialaa vaan ennemminkin laskee kun taas K on päinvastainen vaikutus. JO siis meni K keikkojen seassa mutta ei pelkästään. Ja tämä on täysin henkilökohtainen mielipide mitä itse olen vaan miettinyt että miksi näin ja koskaan en ole vauvalle mitään ankeutuskommentteja JO musiikista kirjoitellut.
 
vierailija
Sä kuulostat siltä, että voisin hyvin lähteä sun kanssa keikalle.🤣 Mäkin oisin varmaan tiirailut verkkosukkia ja minihameita. Ei mut jos ihan tosissani kirjoitan, niin musta Luke on vaan niin ihana kaikin tavoin. Se on liikkuva taideteos, joka sisältää paljon erilaisia suuria ja pieniä yksityiskohtia sekä kaikki mahdolliset tunnetilat. Mä hukun sen silmiin.
Olisitpa ollutkin seurana, nyt olin ihan yksin ja himmailin siksi siellä nuorempien ihmisten seassa vaikka olisin voinut vaan antaa palaa. Mutta Luke oli todellakin taideteos!
 
vierailija
Minäkään en millään näe tämän vuoden seikkailujen perusteella että Bllä olisi valtava draivi valokeilaan. Päinvastoin julkinen B on vaan enemmän sulkeutunut ja pysyttelee piilossa. Mun mielestä B vaikuttaa siltä että innostuu uusista ihmisistä ja seikkailuista ja sillä tavoin minä nuo Nykin matkat ja muutkin viime ja tämän vuoden tuttavuudet näen.
Musta se on vaikuttanut hyvin sitoutuneelta bändiin. Eihän sen vapaa-ajan seikkailut tarkoita sitä että se niiden perusteella suunnittelisi jotain muutoksia työhönsä.
 
vierailija
Luke vaikuttaa kyllä kiinnostavalta ja hyvältä esiintyjältä ihan jo noiden instan videoiden perusteella. Viisubiisi oli yksi suosikeistani mutta pitääpä näköjään tutustua myös muuhun tuotantoon.
 
vierailija
Luke vaikuttaa kyllä kiinnostavalta ja hyvältä esiintyjältä ihan jo noiden instan videoiden perusteella. Viisubiisi oli yksi suosikeistani mutta pitääpä näköjään tutustua myös muuhun tuotantoon.
Se verkkosukkatyyppi on vissiin tehnyt ainakin just viisubiisin Luken kanssa ja vissiin ton uuden levyn biisejäkin. Vaikutti tosi kiinnostavalta sekin.
 
vierailija
Luke vaikuttaa kyllä kiinnostavalta ja hyvältä esiintyjältä ihan jo noiden instan videoiden perusteella. Viisubiisi oli yksi suosikeistani mutta pitääpä näköjään tutustua myös muuhun tuotantoon.
Luken suhtautuminen faneihinsa on myös uskomaton, todella arvostava, ei koe rasitteeksi kuten eräät... Tokihan hänen fandominsa on merkittävästi pienempi, mutta mutta...
 
vierailija
Mä olen livessä mutta jotenkin ei nappaa enää. Tuossahan tuo taustalla pyörii. Eikä ne vauvan jotkut balkanin itkuvirsikommentit ihan täysin tyhjästä tempaistuja ole. Itse huomasin kun jossain vaiheessa oli pelkkiä JO keikkoja ja K tauolla että JO biisit ei nosta mun mielialaa vaan ennemminkin laskee kun taas K on päinvastainen vaikutus. JO siis meni K keikkojen seassa mutta ei pelkästään. Ja tämä on täysin henkilökohtainen mielipide mitä itse olen vaan miettinyt että miksi näin ja koskaan en ole vauvalle mitään ankeutuskommentteja JO musiikista kirjoitellut.
Tosi hyvä että on tämä komposti olemassa. Täällä saa rauhassa avautua myös tälläisistä tuntemuksista. Mua taas harmittaa, kun se viime kesäinen vauvalla vallinnut tunnelma ja fiilis on ohi (mun osalta). Vähän haikea olo mutta en osaa silti lopettaa täällä roikkumista kokonaan.
 
vierailija
No esimerkiksi JO:lle. Jos niille ei jakseta tuottaa kuin hädin tuskin keikat ja niiden huomiosta ahdistustaan.
Aika hiton kyyninen näkemys. Luitko esim. sitä Käärijän pitkää seurantahaastattelua Kuukausiliitteestä? Avasi aika hyvin, mitä haittapuolia tuollainen huomio tuo mukanaan. Vähemmästäkin ahdistuu, vaikka kuinka työtä olisikin.
 

Yhteistyössä