K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tänäänkin oli sellainen kommentti, jossa käskettiin painua kompostiin. Kommentissa paljastui, että kirjoittaja oli perillä täällä tänään kirjoitetuista asioista. En myöskään pidä siitä, että väitetään täällä haukuttavan Kärtsää. Olen ollut sairaslomalla tämän viikon ja siksi olen todella hyvin perillä asioista. Onneksi tuli EM-kilpailut ja Netflix on olemassa, joten olen muutakin katsellut kuin vain näitä palstoja.
Onhan täällä todella usein K:ta haukuttu, se kyllä pitää paikkansa
 
vierailija
En tiedä ootko aina sama tyyppi joka vastaa pelkällä emojilla mutta oot ihana. Joskus alan nauraa sille alkuperäiselle viestille vasta kun näen sun reaktion.
On meitä kyseistä hymiötä käyttäviä ainakin kaksi. Toi toinen on kyl mun hengenheimolainen, koska joskus hän ehtii laittamaan kyseisen hymiön johonkin tiettyyn viestiin ennen mua. Sama huumori selvästi.🤣
 
vierailija
Hukkasin viestin mihin halusin vastata 🥺 Siinä siis pohdittiin että Sadie esittelee Bojanin tärkeille ihmisille, siis sellaisille jotka ovat tärkeitä kontakteja nimenomaan Bojanille eikä Jokereille. Mitä tässä ajateltiin? Jotain soolouraa vai näyttelijän työtä? Ketä ne ihmiset olisi?
 
vierailija
Ne samat haukkumis kommentit ovat usein myös vauvalla. Sieltä ne saa poistettua, niin ei osu välttämättä aina silmille.
Joo, täällä on välillä samanlaista Kn haukkumista kuin vauvalla mutta sitten myös paljon asiallista, pohdiskelevaa kritiikkiä Ksta minkä osa ilmeisesti tulkitsee haukkumiseksi. Tai ainakaan vauvalla ei saa sellaisia keskustella.
 
vierailija
Nyt meen rohkeasti ohi aiheen, mutta jäi harmittamaan kun en eilen uskaltanut 😟 Immu, olitko eilen Luke Blackin keikalla (oon 99,9% varma että se olit sinä, sulla oli ne samat korviksetkin ku joksujen Latvian keikalla 🤓)? Katselin kauempaa ja olisin halunnut tulla juttelemaan tai jopa joraamaan sun kanssa mutta ei sitten rohkeus riittänyt.
 
vierailija
Joo, täällä on välillä samanlaista Kn haukkumista kuin vauvalla mutta sitten myös paljon asiallista, pohdiskelevaa kritiikkiä Ksta minkä osa ilmeisesti tulkitsee haukkumiseksi. Tai ainakaan vauvalla ei saa sellaisia keskustella.
Mä oon tällä linjalla myös. Oon itse vahvasti K:n fani mutta olen silti osallistunut niihinkin juttuihin, joissa on ihmetelty jotain sen ratkaisuja tai kerrottu mistä ei itse niin pidä tms. Ne on usein kuitattu haukkumiseksi, vaikka itse koen ihan vaan keskustelevani seuraamani artistin työstä.

Ne haukkumiset on mun mielestä ihan muunlaisia viestejä, ja niihin ei täällä onneksi juuri tartutakaan, koska tarkoituksena on varmaan vain provosoida.
 
vierailija
Hukkasin viestin mihin halusin vastata Siinä siis pohdittiin että Sadie esittelee Bojanin tärkeille ihmisille, siis sellaisille jotka ovat tärkeitä kontakteja nimenomaan Bojanille eikä Jokereille. Mitä tässä ajateltiin? Jotain soolouraa vai näyttelijän työtä? Ketä ne ihmiset olisi?
Mä oon eri, mut mä en oikeasti pysty näkemään JO:n olevan viiden vuoden päästä kasassa. B:llä vaikuttaisi olevan henkilökohtaisella tasolla niin kova draivi valokeilaan.
 
vierailija
Nyt meen rohkeasti ohi aiheen, mutta jäi harmittamaan kun en eilen uskaltanut Immu, olitko eilen Luke Blackin keikalla (oon 99,9% varma että se olit sinä, sulla oli ne samat korviksetkin ku joksujen Latvian keikalla )? Katselin kauempaa ja olisin halunnut tulla juttelemaan tai jopa joraamaan sun kanssa mutta ei sitten rohkeus riittänyt.
Ihanaa jos ootte löytäneet keikka ja etkoseuraa jne. näistä ketjuista.💛 Toki moni käy välillä varmaan perheensä ja/tai ystäviensä kanssa. Minkälainen Luken keikka oli? Tykkään hänestä kovasti, mut ei ollut mahdollisuutta mennä tällä kertaa.
 
vierailija
Joo, täällä on välillä samanlaista Kn haukkumista kuin vauvalla mutta sitten myös paljon asiallista, pohdiskelevaa kritiikkiä Ksta minkä osa ilmeisesti tulkitsee haukkumiseksi. Tai ainakaan vauvalla ei saa sellaisia keskustella.
Vauvalla menee paljon ihan asiallista juttua poistoon. Osa kärtsää koskevista jutuista varmaan ajatellaan heti haukkumiseksi, vaikka aiheesta voisi varmaan keskustella ihan hyvässä hengessäkin. Muistan tässä joku aika sitten jonkun pari yritystä kysellä mielipiteitä sen esiintymisvaatteista (siinä ihan suoraan sanottiin että kirjoittaja itse tykkäisi jostain muutoksesta). Tuli nopeasti alapekkujen vyöryä ja sitten koko kysymys vaan katosi.

Sama koskee joksuja, mutta ehkä vähän eri aiheista. Esim niitten vaatteista on mun mielestä vauvallakin keskusteltu ihan riitelemättä. Mutta tosi rajusti reagoidaan, jos joku erehtyy pohdiskelemaan bojanin lämpimiä välejä etenkin Martiniin, Krisiin tai Janiin. Tähän tietysti aina vastataan, että kyse on shippauksesta, ja jos ei olekaan heti, niin ainakin tarkoituksena on lietsoa muita shippaamaan, tai joku ainakin aikoo tehdä siitä shippausta.
 
vierailija
Mä oon eri, mut mä en oikeasti pysty näkemään JO:n olevan viiden vuoden päästä kasassa. B:llä vaikuttaisi olevan henkilökohtaisella tasolla niin kova draivi valokeilaan.
Mistä tää sun mielestä muodostuu tai miten se näkyy? En osaa itse tulkita siitä mitään tällaista mutta voisin kuvitella että näin on, siitäkin huolimatta se itse puhui bändin tulevaisuudesta ja tavoitteista jossain kevään haastattelussa.
 
vierailija
Ihanaa jos ootte löytäneet keikka ja etkoseuraa jne. näistä ketjuista. Toki moni käy välillä varmaan perheensä ja/tai ystäviensä kanssa. Minkälainen Luken keikka oli? Tykkään hänestä kovasti, mut ei ollut mahdollisuutta mennä tällä kertaa.
Luke oli mielettömän hyvä! Sillä oli ihanan dramaattinen tarina koko keikan läpi, mutta silti sieltä tuli läpi itseironista hassuttelua. Ja sillä oli upea kitaristi mukana, mielettömän seksikkäissä verkkosukissa ja minimekossa 🥵
 
vierailija
Vauvalla menee paljon ihan asiallista juttua poistoon. Osa kärtsää koskevista jutuista varmaan ajatellaan heti haukkumiseksi, vaikka aiheesta voisi varmaan keskustella ihan hyvässä hengessäkin. Muistan tässä joku aika sitten jonkun pari yritystä kysellä mielipiteitä sen esiintymisvaatteista (siinä ihan suoraan sanottiin että kirjoittaja itse tykkäisi jostain muutoksesta). Tuli nopeasti alapekkujen vyöryä ja sitten koko kysymys vaan katosi.

Sama koskee joksuja, mutta ehkä vähän eri aiheista. Esim niitten vaatteista on mun mielestä vauvallakin keskusteltu ihan riitelemättä. Mutta tosi rajusti reagoidaan, jos joku erehtyy pohdiskelemaan bojanin lämpimiä välejä etenkin Martiniin, Krisiin tai Janiin. Tähän tietysti aina vastataan, että kyse on shippauksesta, ja jos ei olekaan heti, niin ainakin tarkoituksena on lietsoa muita shippaamaan, tai joku ainakin aikoo tehdä siitä shippausta.
En yhtään ihmettele, että Bokris fandom on niin suuri (tai pieni, mistä näkökulmasta näitä haluaakin tarkastella). Jos en tietäisi heidän yhteistä historiaa, niin voisin kuvitella, että heillä on romanttisia viritelmiä menossa. Jotain siinä kuviossa on sellaista, että jos olisin nuorempi (asia ehkä olisi kiinnostunut mua silloin), niin shippaisin heitä. Bojan ja Jan taas. Noh nuorten eka kännikokeilu, joka saattaa muuttua muunkinlaiseksi kokeiluksi.
 
vierailija
En yhtään ihmettele, että Bokris fandom on niin suuri (tai pieni, mistä näkökulmasta näitä haluaakin tarkastella). Jos en tietäisi heidän yhteistä historiaa, niin voisin kuvitella, että heillä on romanttisia viritelmiä menossa. Jotain siinä kuviossa on sellaista, että jos olisin nuorempi (asia ehkä olisi kiinnostunut mua silloin), niin shippaisin heitä. Bojan ja Jan taas. Noh nuorten eka kännikokeilu, joka saattaa muuttua muunkinlaiseksi kokeiluksi.
Bokris ei kyllä mitenkään erityisen suuri ole. Toki JO-fandomissa isohko, mutta ei nyt erityinen kun muita bandomeja katselee. Mulle ei ole Bokris ikinä iskenyt, en näe yhtään mitään muuta kuin veljellistä vittuilua heidän välillään, mutta aika moni taitaa tykätä siitä ja haluaa sellaista pitää romanttisena.
 
vierailija
Luke oli mielettömän hyvä! Sillä oli ihanan dramaattinen tarina koko keikan läpi, mutta silti sieltä tuli läpi itseironista hassuttelua. Ja sillä oli upea kitaristi mukana, mielettömän seksikkäissä verkkosukissa ja minimekossa
Sä kuulostat siltä, että voisin hyvin lähteä sun kanssa keikalle.🤣 Mäkin oisin varmaan tiirailut verkkosukkia ja minihameita. Ei mut jos ihan tosissani kirjoitan, niin musta Luke on vaan niin ihana kaikin tavoin. Se on liikkuva taideteos, joka sisältää paljon erilaisia suuria ja pieniä yksityiskohtia sekä kaikki mahdolliset tunnetilat. Mä hukun sen silmiin.
 
vierailija
Taitaa olla Boitsun vähänkään seksikkäämpien esiintymisasujen aika historiaa, kun nytkin se esiintyy tuolla kaksi paitaa päällekkäin. Taitaa olla se Kultsallakin ollut lyhyt musta paita ja valkoinen pitkähihainen alla. Tai sitten on niin paljon fritsuja kropassa että täytyy peittää. 😆
 

Yhteistyössä