vierailija
En usko että paljoakaan vaikutti. Jokerit olivat ihania ihan omilla avuillaan.Eihän kyse edes ollut tuosta, vaan siitä et kuinka paljon K vaikutti äänestäjien käyttäytymiseen Jokereiden kohdalla.
En usko että paljoakaan vaikutti. Jokerit olivat ihania ihan omilla avuillaan.Eihän kyse edes ollut tuosta, vaan siitä et kuinka paljon K vaikutti äänestäjien käyttäytymiseen Jokereiden kohdalla.
Siksi kirjoitin uuden tarkentavan kommentin, koska kyseinen kommentoija selvästi ymmärsi asian väärin.Eihän kyse edes ollut tuosta, vaan siitä et kuinka paljon K vaikutti äänestäjien käyttäytymiseen Jokereiden kohdalla.
Samaa mieltä. Ehkä Suomessa Joksujen saamaan äänipottiin vaikutti Kärtsän suosio, mutta Balkanilla saivat ne äänet itsensä takia. Siihen en ole perehtynyt, että kuinka paljon siellä äänestetään naapurimaita.En usko että paljoakaan vaikutti. Jokerit olivat ihania ihan omilla avuillaan.
Bromancesta ulkomailla tiesivät vaan ne jotka seuraavat viisuartistien someja eli aktiiviset viisufanit. Heitä on ihan murto-osa äänestäjistä. Valtaosa viisuissa äänestävistä näkee ja kuulee artisteista ekan kerran kun avaavat telkkarista viisulähetyksen.Samaa mieltä. Ehkä Suomessa Joksujen saamaan äänipottiin vaikutti Kärtsän suosio, mutta Balkanilla saivat ne äänet itsensä takia. Siihen en ole perehtynyt, että kuinka paljon siellä äänestetään naapurimaita.
Mä en ois koskaan kuullutkaan mistään bromancesta ilman vauvaa.Bromancesta ulkomailla tiesivät vaan ne jotka seuraavat viisuartistien someja eli aktiiviset viisufanit. Heitä on ihan murto-osa äänestäjistä. Valtaosa viisuissa äänestävistä näkee ja kuulee artisteista ekan kerran kun avaavat telkkarista viisulähetyksen.
Ficcejä taas tehtailee ehkä 0,000001 % viisujen katsojista.
Semifinaalien aikaan bromancesta tietoisten määrä oli vielä paljon pienempi. Shippaaminen alkoi suuremmassa määrin vasta finaalin jälkeen.Bromancesta ulkomailla tiesivät vaan ne jotka seuraavat viisuartistien someja eli aktiiviset viisufanit. Heitä on ihan murto-osa äänestäjistä. Valtaosa viisuissa äänestävistä näkee ja kuulee artisteista ekan kerran kun avaavat telkkarista viisulähetyksen.
En ole enää shippaaja, mutta kiinnostaisi kuulla, että paljonko K&B fandomissa on vielä pöhinää? Onko pysynyt tumpussa, Ao3:ssa ym. samana?Semifinaalien aikaan bromancesta tietoisten määrä oli vielä paljon pienempi. Shippaaminen alkoi suuremmassa määrin vasta finaalin jälkeen.
Samana verrattuna mihin?En ole enää shippaaja, mutta kiinnostaisi kuulla, että paljonko K&B fandomissa on vielä pöhinää? Onko pysynyt tumpussa, Ao3:ssa ym. samana?
Mä oon aktiivinen viisufani mutta en yleensä seuraile artistien someja. Seuraan kyllä erilaisia fanialustoja paljon, katselen heidän tekemiä haastatteluja jne. Kärtsän instaa katselin kyllä mutta en tainnut nähdä mitään sellaista josta olisin nähnyt bojania. K oli muutenkin poikkeuksellinen mulle, olin niin vaikuttunut siitä että en oikein huomannut tutustua muihin ehdokkaisiin (totta kai loreenit jne tiesin). Finaalissakin katsoin kaikkia vain sillä silmällä että kuka saattaisi hätyytellä kärkisijoja. Kuitenkin Slovenian kohdalla sanoin seurueelleni että tästähän mä ihan tykkään. Yksi kommentoi että se nyt olikin just sellaista mun musiikkia En siis siinä vaiheessa tiennyt mitään k:n ja b:n menoista, eivätkä tienneet 14-20-vuotiaat lapsenikaan. Koko juttu avautui meille oikeastaan vasta seuraavan viikon haastatteluista ja siinä vaiheessa olin toki ennättänyt nähdä somessa vaikka mitä heistä.Bromancesta ulkomailla tiesivät vaan ne jotka seuraavat viisuartistien someja eli aktiiviset viisufanit. Heitä on ihan murto-osa äänestäjistä. Valtaosa viisuissa äänestävistä näkee ja kuulee artisteista ekan kerran kun avaavat telkkarista viisulähetyksen.
Joo toi on totta että niitä aktiivisia viisufanejakin on erilaisia. Tarkoitin siis sellaisia faneja jotka joka kevät alkaa seurata somessa viisuartisteja ja seuraa heidän välistä vuorovaikutustaan.Mä oon aktiivinen viisufani mutta en yleensä seuraile artistien someja. Seuraan kyllä erilaisia fanialustoja paljon, katselen heidän tekemiä haastatteluja jne. Kärtsän instaa katselin kyllä mutta en tainnut nähdä mitään sellaista josta olisin nähnyt bojania. K oli muutenkin poikkeuksellinen mulle, olin niin vaikuttunut siitä että en oikein huomannut tutustua muihin ehdokkaisiin (totta kai loreenit jne tiesin). Finaalissakin katsoin kaikkia vain sillä silmällä että kuka saattaisi hätyytellä kärkisijoja. Kuitenkin Slovenian kohdalla sanoin seurueelleni että tästähän mä ihan tykkään. Yksi kommentoi että se nyt olikin just sellaista mun musiikkia En siis siinä vaiheessa tiennyt mitään k:n ja b:n menoista, eivätkä tienneet 14-20-vuotiaat lapsenikaan. Koko juttu avautui meille oikeastaan vasta seuraavan viikon haastatteluista ja siinä vaiheessa olin toki ennättänyt nähdä somessa vaikka mitä heistä.
Luulen että edustan sitä valtavirtaa joka kyllä innokkaasti odottaa viisuja, äänestää, ja on jossain määrin kartalla kilpailijoista. Ja varmaan ikänikin puolesta olen enemmistöä. Vaikuttaa nuorisolaisten keskuudessa viisut olevan vähän vähemmän suosittu konsepti. Mutta totta kai aina joskus tulee huikeita nostoja (esim muistan kuinka silloin seiskaluokkalainen lapseni ja kaverinsa innostuivat valtavasti blind channelista ja tietty måneskinista, kun taas Rasmusta he pitivät äärimmäisen nolona ).
Tää on nyt ihan vaan muistelupohdintaa, en siis tiedä yhtään miten eri maiden fanit lopulta äänestävät. Mutta voisin kuvitella että loppujen lopuksi aika pieni osa edes stooreja aktiivisesti katselleista on päätynyt äänestämään joksuja, jos ovat kärtsää fanittaneet.
En mäkään usko että paljon vaikutti. Heillä oli niin hyvä semisijoitus että olivat selkeitä läpipääsijöitä. Finaalissa K ja Loreen puolestaan söivät muiden ääniä, kun katsojat keskittyi äänestämään heitä.En usko että paljoakaan vaikutti. Jokerit olivat ihania ihan omilla avuillaan.
No jaa. Sopisi hyvin tuohon mun sohvalle röhnöttämään. Ja vähän muuallekin...Käärijää ei voi kyllä enää kuvailla seksikkääksi. Pöhöttynyt ukontursas
En mäkään ymmärrä mikä saa ihmisen kirjoittelemaan ton tyyppisiä juttuja jostakin toisesta.Ei ketään saa noin arvostella. Tuo osoittaa huonoa käytöstä. Ja peilaa kirjoittajan omaa pahaa oloa.
Miksi ei tulisi?Onks vauvan ketju lukossa vai miksi tänne on yhtäkkiä tullut niin paljon joksubojanisteja
Ainahan täällä on niitä ollut.Onks vauvan ketju lukossa vai miksi tänne on yhtäkkiä tullut niin paljon joksubojanisteja
Ainahan täällä on, sehän on ketjun ihan ydintä.Onks vauvan ketju lukossa vai miksi tänne on yhtäkkiä tullut niin paljon joksubojanisteja
Ei ole lukossa, onhan täällä aina kai ollut?Onks vauvan ketju lukossa vai miksi tänne on yhtäkkiä tullut niin paljon joksubojanisteja
***Nyt seuraa yleistä euroviisuränttäystä, hyppää yli jos oot jo kypsä tähän aiheeseen***Joo toi on totta että niitä aktiivisia viisufanejakin on erilaisia. Tarkoitin siis sellaisia faneja jotka joka kevät alkaa seurata somessa viisuartisteja ja seuraa heidän välistä vuorovaikutustaan.
Muistan että twitterissä nousi heti pöhinä kun Carpe Diem julkaistiin ja Joksuista tuli monelle kevään suosikki. Sitten twitterissä alkoi pyöriä esim Demonin musavideo ja Joksujen haastatteluita ym. Se bändin ydinfandom alkoi siis muodostua jo tosi varhain ja ihan ilman Käärijää. Myöhemmin tuli toki bojere-hehkutukset mutta moni Joksufani ei koskaan hypännyt shippiin mukaan.
Ja siis edelleen tuo ylläoleva oli viisujen mittakaavassa hyvin pieni porukka, näkihän sen Joksujen sijoittumisesta viisuissa että äänestäjiä ei ollut paljoa.
Mua niin ottaa päähän etten pääse pitsifestateille! Oon menossa Sloveniaan vasta reilun viikon päästä ja tän olisin ehdottomasti halunnut kokea.Päivän sisältörikkain tapahtuma tällä saralla on kai seurata, innostuuko B. reagoimaan Damonin lanseeraukseen ja tutkia onko joksut paikalla fyysisesti jossain pitsitapahtumassa. Juu, parasta lähteä lenkille.
No ei oo, ne voisi ihan hyvin olla myös puutarhassa tai vauvalla.Ainahan täällä on, sehän on ketjun ihan ydintä.
Ei mitenkään voi olla siellä, jos ei shippaa K&B.No ei oo, ne voisi ihan hyvin olla myös puutarhassa tai vauvalla.
Siellä just ei muuta tehdäkään shippauksen lisäksi kuin herutetaan joksujaEi mitenkään voi olla siellä, jos ei shippaa K&B.
Eihän tämä mikään pelkkä haukkumisketju ole? Tosi kivasti analyyttisella otteella on täällä Joksuja käsitelty.Siellä just ei muuta tehdäkään shippauksen lisäksi kuin herutetaan joksuja