vierailija
Täällä myös yksi 40-vuotias odottaja, mutta meidän alueella ei mitään ylimääräistä ikäperusteista ultraa järjestetä. Eilen olin raskaustodistus ym. neuvolassa viikoilla 24 ja tulikin sitten lähetettä sairaalatutkimuksiin monenlaisen epäselvyyden takia. Eli varmaan tässä nyt sitten ylimääräistä seurantaa on luvassa, mutta ahdistavista syistä. Tähän asti kaikki ollut hyvin ja rakenneultrassa myös kaikki näytti olevan hienosti. Ei auta kuin odotella, päivystyslähetettä en tarvinnut kuitenkaan onneksi, joten nyt ei mitään tietoa kauanko joutuu lisätutkimuksia odottamaan.Meilläkin oli tänään (20+4) rakenneultra. Kaikki vaikutti olevan kunnossa ja painoarvio oli 380 g. Minua vain nolotti sen koko ultrauksen ajan, koska en siedä ollenkaan napaani koskemista ja tietysti hoitaja pyöritteli anturia juuri sillä seudulla. Säpsähtelin jatkuvasti ja jännitin vatsalihaksiani sen koko tunnin ajan, jonka tutkimus kesti. Oli tosi epämukavaa, vaikka yritin keskittyä katsomaan kuvaa ruudulta. Emme kysyneet sukupuolta (riittävän ajoissa), koska olin vain helpottunut ja nousin ylös heti, kun homma oli ohi, joten se jäi yllätykseksi. Tosin minulla on ikäni takia (40 v) vielä ylimääräinen ultra loppuraskaudesta, joten saattaa se sukupuoli kuitenkin paljastua ennen syntymää.