K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Muuten kuinka paljon tällaisia leviää eri alustoilla? Marginaalista vai enemmänkin? Kyllähän nämä alkaa jossain vaiheessa saavuttaa juorulehdistöä tai -mediaa, jolloin sielläpuolen aletaan kyselemään perään tai julkaisemaan pelkästään laajemmin ilman totuusarvoakin. 🤔
En tiedä onko tällaisiin kuitenkaan kauheasti kiinnostusta. Eiköhän ne todennäköisemmin bongata jostain kaupungilta kahdestaan ja joku paparazzi nappaa kuvan. Sellaisia otoksia sadien poikaystäväepäillyistä on aiemminkin julkaistu ja ne on usein olleet käsittääkseni paljon isompia julkkiksia.

Enemmän mua ihmetytti ettei Sloveniassa tartuttu niihin damonin julkaisemiin sohva- ja nojatuolikuviin, tai myöskään krisin teippauksiin tms. Mutta vissiin joksut ok siellä käytännössä vain bojan, ja siitä ei sit kuitenkaan sanota mitään oikeasti häkellyttävää (olettaen että homoviittaukset on Sloveniassa sellaisia).
 
vierailija
Muuten kuinka paljon tällaisia leviää eri alustoilla? Marginaalista vai enemmänkin? Kyllähän nämä alkaa jossain vaiheessa saavuttaa juorulehdistöä tai -mediaa, jolloin sielläpuolen aletaan kyselemään perään tai julkaisemaan pelkästään laajemmin ilman totuusarvoakin.
En minä kyllä ainakaan edes tajunnut koko twiitistä mitään, mutta enpä usko, että kovin äkkiä B ja S osattaisiin yhdistää (itsehän edes usko, että mitään on) ei ole tullut x:ssä tälläistä vastaan kyllä
 
vierailija
Uskon silti, että aika helposti voi olla Käärijä-fani ja olla tietämättä hänen puolisostaan.
Esim. Fb Käärijä ryhmässä on yli 5000 jäsentä, ja jossain vaiheessa siellä kiellettiin keskustelu gf:stä. Joten kyllä ne 5000 fania ainakin tietävät ja heidän läheisensä ja ystävänsä, jos K parisuhteesta heidän kanssaan puhetta tulee. Muistaakseni myös tumpussa, joku jo aikaa sitten kertoi jollekin ulkkikselle, että K:llä on gf.
 
vierailija
Esim. Fb Käärijä ryhmässä on yli 5000 jäsentä, ja jossain vaiheessa siellä kiellettiin keskustelu gf:stä. Joten kyllä ne 5000 fania ainakin tietävät ja heidän läheisensä ja ystävänsä, jos K parisuhteesta heidän kanssaan puhetta tulee. Muistaakseni myös tumpussa, joku jo aikaa sitten kertoi jollekin ulkkikselle, että K:llä on gf.
Tarkoitin itse että vain marginaalisen vähän faneja tietää hänet nimeltä ja naamalta tai huomaa mitään laukkuja videoiden taustalla.
 
vierailija
Mut Sadie tunnistetaan ja jos se bongataan jonkun miehen seurassa niin varmasti leviää. Varmaan siitäkin sais paljon semmosia arkibongauksia, menee itsekseen jonnekin, mutta ei ne ketään kiinnosta. Sit kun kerrankin olis joku mies ja vielä joku tuntematon mies, niin kyllä se leviäis.
 
vierailija
Tarkoitin itse että vain marginaalisen vähän faneja tietää hänet nimeltä ja naamalta tai huomaa mitään laukkuja videoiden taustalla.
Mäkään en huomaa kyllä mitään laukkuja taustalla enkä todellakaan pidä niitä tarkoituksellisina näkymisinä. En usko hetkeäkään että k itsekään katselisi että vilahtaako jossain käsilaukku.

Mutta siitä yllätyin kun twitterissä oli kultsan keikkojen aikana puhetta tyttiksestä ja siitä puhuttiin tuttavallisesti etunimellä. Siis ulkkisfanit. Kaksi keskieurooppalaista tumppukaverianikin olivat yöllä keikan jälkeen nähneet k:n ja hänet siinä kultsan lähellä, eikä heillä ollut aavistustakaan mistään piilotteluista. Gf oli jopa avuliaasti kuvannut heidät kärtsän kanssa.
 
vierailija
Mut Sadie tunnistetaan ja jos se bongataan jonkun miehen seurassa niin varmasti leviää. Varmaan siitäkin sais paljon semmosia arkibongauksia, menee itsekseen jonnekin, mutta ei ne ketään kiinnosta. Sit kun kerrankin olis joku mies ja vielä joku tuntematon mies, niin kyllä se leviäis.
Nyt kun oon oikein yrittänyt kaivella siitä aiempia seurustelujuttuja, niin ei niitä kuvia kyllä ihan hirveästi kuitenkaan ole. Oletan että se liikkuu kuitenkin miesten kanssa muulloinkin, kun näyttää viettävän aika tavallista parikymppisen elämää kaveriporukoissaan. Siis se antaa itsensä näkyä ystävien instoissa eikä mitenkään vaikuta poseeraavan tai muuten yrittävän hillitä tai hallita niitä postauksia. Ne sellaset julkkismiehet on raportoitu kyllä, mutta ei siitä hirveästi ole mitään sellasia tavisten kanssa hengailuja lehtiin painettu. Ja sellaista sillä kuitenkin somen perusteella tuntuu olevan.
 
vierailija
En tiedä onko tällaisiin kuitenkaan kauheasti kiinnostusta. Eiköhän ne todennäköisemmin bongata jostain kaupungilta kahdestaan ja joku paparazzi nappaa kuvan. Sellaisia otoksia sadien poikaystäväepäillyistä on aiemminkin julkaistu ja ne on usein olleet käsittääkseni paljon isompia julkkiksia.

Enemmän mua ihmetytti ettei Sloveniassa tartuttu niihin damonin julkaisemiin sohva- ja nojatuolikuviin, tai myöskään krisin teippauksiin tms. Mutta vissiin joksut ok siellä käytännössä vain bojan, ja siitä ei sit kuitenkaan sanota mitään oikeasti häkellyttävää (olettaen että homoviittaukset on Sloveniassa sellaisia).
Mä jotenkin ajattelisin, että Slovenialaiset toimittajat pitää noiden touhua pelleilynä eivätkä siksi tartu siihen. Mulla ei ole myöskään mitään käsitystä siitä, että minkälainen julkkisarvo Damonilla on Euroopan eri maissa, tunnetaanko häntä sen enempää henkilönä tai työn kautta? Oletan myös että Sloveniassa Jokereita pidetään heteroina, eikä sitä ajatusta lähdetä mitenkään kyseenalaistamaan siellä, eikä siihen kai koeta tarvettakaan kulttuurissa vallitsevien normien takia?
 
vierailija
Mä jotenkin ajattelisin, että Slovenialaiset toimittajat pitää noiden touhua pelleilynä eivätkä siksi tartu siihen. Mulla ei ole myöskään mitään käsitystä siitä, että minkälainen julkkisarvo Damonilla on Euroopan eri maissa, tunnetaanko häntä sen enempää henkilönä tai työn kautta? Oletan myös että Sloveniassa Jokereita pidetään heteroina, eikä sitä ajatusta lähdetä mitenkään kyseenalaistamaan siellä, eikä siihen kai koeta tarvettakaan kulttuurissa vallitsevien normien takia?
Mä luulen myös että sitä heteroutta ei kyseenalaisteta. Se yksi juorulehti, joka raportoi bojanin tupakoinnista (ei voi polttaa! 😆) tekee kyllä jänniä otsikoita tyyliin "bojan taas miehen kanssa sängyssä" ja sit siellä on joku kuva siitä rekon kanssa hotellissa. Mutta arvelen että ne pitäisi ylilyöntinä jos julkaisisivat esim sen sohvavideon bäkkäriltä. Siis että homoseksuaalisuuteen ihan oikeasti vihjaaminen olisikin lehdelle liian riskialtista. Damonin Slovenian reissusta siellä kuitenkin kirjoitettiin ja joksujen kuvistakin oli juttua. Tai ainakin bojanin kuvista.
 
vierailija
Mä luulen myös että sitä heteroutta ei kyseenalaisteta. Se yksi juorulehti, joka raportoi bojanin tupakoinnista (ei voi polttaa! ) tekee kyllä jänniä otsikoita tyyliin "bojan taas miehen kanssa sängyssä" ja sit siellä on joku kuva siitä rekon kanssa hotellissa. Mutta arvelen että ne pitäisi ylilyöntinä jos julkaisisivat esim sen sohvavideon bäkkäriltä. Siis että homoseksuaalisuuteen ihan oikeasti vihjaaminen olisikin lehdelle liian riskialtista. Damonin Slovenian reissusta siellä kuitenkin kirjoitettiin ja joksujen kuvistakin oli juttua. Tai ainakin bojanin kuvista.
Yksi asia näistä D kuvista näki, että ne on pelleilyä ja niissä on muitakin henkilöitä ja nauretaan taustalla
 
vierailija
Mäkään en huomaa kyllä mitään laukkuja taustalla enkä todellakaan pidä niitä tarkoituksellisina näkymisinä. En usko hetkeäkään että k itsekään katselisi että vilahtaako jossain käsilaukku.

Mutta siitä yllätyin kun twitterissä oli kultsan keikkojen aikana puhetta tyttiksestä ja siitä puhuttiin tuttavallisesti etunimellä. Siis ulkkisfanit. Kaksi keskieurooppalaista tumppukaverianikin olivat yöllä keikan jälkeen nähneet k:n ja hänet siinä kultsan lähellä, eikä heillä ollut aavistustakaan mistään piilotteluista. Gf oli jopa avuliaasti kuvannut heidät kärtsän kanssa.
Tuota samaa tarinaa on kerrottu ennenkin. Sillä erotuksella, että oltiin Tavan lähellä. Joku kertoo jollekin. Ei mitään kuvia.
 
vierailija
Yksi asia näistä D kuvista näki, että ne on pelleilyä ja niissä on muitakin henkilöitä ja nauretaan taustalla
Tämä on jännä ilmiö. Kun B ja K oli yhdessä viisuissa, niin heidän kanssaan oli kokoajan muitakin henkilöitä, jotka nauroivat taustalla K:n ja B:n pelleilylle. Porukalla he viettivät aikaa pääsääntöisesti ja hauskaa näytti olevan. Silti jotkut haluaa nähdä tässä poikien välisessä pelleilystä jotakin suurempaa.
 
vierailija
Eihän Käärijän ja Bojaninkaan tekemisiin lehdet kiinnittäneet sen enempää huomiota. Leikkimielisesti nimittivät viisupoikaystäväksi jne. Siitä poikarakkaudesta puuttui uskottavuus ja siksi lehdistö ei lähtenyt spekuloimaan asialla sen enempää.
 
vierailija
Tämä on jännä ilmiö. Kun B ja K oli yhdessä viisuissa, niin heidän kanssaan oli kokoajan muitakin henkilöitä, jotka nauroivat taustalla K:n ja B:n pelleilylle. Porukalla he viettivät aikaa pääsääntöisesti ja hauskaa näytti olevan. Silti jotkut haluaa nähdä tässä poikien välisessä pelleilystä jotakin suurempaa.
Sitä oli kiva seurata. Molemmista kamera tykkää. He osaavat luontevasti olla tilanteessa kun tilanteessa. En kyllä ajatellut missään vaiheessa heidän välilleen muuta kuin kaveruutta.
 
vierailija
Eihän Käärijän ja Bojaninkaan tekemisiin lehdet kiinnittäneet sen enempää huomiota. Leikkimielisesti nimittivät viisupoikaystäväksi jne. Siitä poikarakkaudesta puuttui uskottavuus ja siksi lehdistö ei lähtenyt spekuloimaan asialla sen enempää.
Lehdistöporukka näki paikan päällä vähän enemmän, kun me väläyksiä mistä milloinkin. Molemmilla oli omat ystäväpiirinsä mukana.
 
vierailija
Tämä on jännä ilmiö. Kun B ja K oli yhdessä viisuissa, niin heidän kanssaan oli kokoajan muitakin henkilöitä, jotka nauroivat taustalla K:n ja B:n pelleilylle. Porukalla he viettivät aikaa pääsääntöisesti ja hauskaa näytti olevan. Silti jotkut haluaa nähdä tässä poikien välisessä pelleilystä jotakin suurempaa.
No just tämän vuoksi itse en ainakaan oo koskaan ajatellutkaan heidän välillään olevan muuta kuin ystävyyttä (toki myös tieto siitä, että K on varattu vaikutti asiaan). Oon toki ihmetellyt että onko jotkut ihan tosissaan sitä mieltä että niiden välillä ois muutakin, mutta en oo kuitenkaan jaksanut rueta tappelemaan asiasta :D
 
vierailija
Esim. Fb Käärijä ryhmässä on yli 5000 jäsentä, ja jossain vaiheessa siellä kiellettiin keskustelu gf:stä. Joten kyllä ne 5000 fania ainakin tietävät ja heidän läheisensä ja ystävänsä, jos K parisuhteesta heidän kanssaan puhetta tulee. Muistaakseni myös tumpussa, joku jo aikaa sitten kertoi jollekin ulkkikselle, että K:llä on gf.
Samoin twitterissä oli joskus kuva gf ja K kun molemmat oli paitoja myymässä jollain keikalla. Siitä sitten oli joitakin kommentteja tyylin että ehkä emme keskustele tästä koska ei ole julkista tietoa. Tavallaan monella on se tieto ja se miltä henkilö näyttää ja että kulkee mukana mutta julkisesti siitä ei keskustella.

Ja jossain tiktokissakin oli vastattu kysymykseen kuka on K vieressä (olikohan se JO bäkkkärivideo) että K gf.
 
vierailija
Samoin twitterissä oli joskus kuva gf ja K kun molemmat oli paitoja myymässä jollain keikalla. Siitä sitten oli joitakin kommentteja tyylin että ehkä emme keskustele tästä koska ei ole julkista tietoa. Tavallaan monella on se tieto ja se miltä henkilö näyttää ja että kulkee mukana mutta julkisesti siitä ei keskustella.

Ja jossain tiktokissakin oli vastattu kysymykseen kuka on K vieressä (olikohan se JO bäkkkärivideo) että K gf.
Suurin osa ihmisistä on oikeasti perus kohteliaita laumasieluja. Jos yhteisössä päätetään, että K:n tyttöystävästä ei ole soveliasta puhua, niin yleensä ihmiset sopeutuvat siihen, koska he haluavat pysyä sen jäsenenä.
 

Yhteistyössä