K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Aito näytti todellisen karvansa sillon housukuvan yhteydessä, romutti laivaa kun pahimman luokan merimiina ja koko ketju joutuu moden hampaisiin, helvetti mikä hullu oli! Aidoista tunteista jauhoi! Minä, Minä, Minä!
Se housukuva oli kyllä todella epämiellyttävä. Sitä on vaikea analysoida, miksi jotkut otti sen huumorilla ja piti hauskana, jotkut taas ei.
T. Yksi epäaito
 
vierailija
Google kertoo jos ei jotain tiedä. Niin kuin nyt vaikka jotain lehteä.
Eiköhän pointti ollut se että joku random julkaisu jossain Gekkosessa tuskin tavoittaa Käärijä-faneja. Sivustolla on 1500 seuraajaa IG:ssä mikä on kärpäsen paskan verran.

En ollut kuullutkaan koko sivustosta ennen kuin törmäsin täällä palstalla oleviin kommentteihin. Ja luulin ettei melkein kukaan lue Seiskaa. Itse en ainakaan ole ikinä lukenut enkä usko että kukaan parikymppisistä kavereistani lukisi.

-eri
 
vierailija
Eiköhän pointti ollut se että joku random julkaisu jossain Gekkosessa tuskin tavoittaa Käärijä-faneja. Sivustolla on 1500 seuraajaa IG:ssä mikä on kärpäsen paskan verran.

En ollut kuullutkaan koko sivustosta ennen kuin törmäsin täällä palstalla oleviin kommentteihin. Ja luulin ettei melkein kukaan lue Seiskaa. Itse en ainakaan ole ikinä lukenut enkä usko että kukaan parikymppisistä kavereistani lukisi.

-eri
No tokihan se oli mutta hölmöä väittää että mitään en näe koska en halua. En minäkään ollut gekkosesta kuullut (enkä seuraa julakisua instassa) mutta joskus kesällä se linkki oli jo palstalla ja halukkaat kyllä saavat asian selville jos on pienintäkään kiinnostusta. Ne kiinnostuneet lienevät faneja koska muita asia ei luultaavasti kiinnosta sitäkään vähää. Ja mitä tulee Seiskan lukemiseen niin kaipa sillä ihan kelpo määrä tilaajiakin on kun edelleen ilmestyy.
 
vierailija
No tokihan se oli mutta hölmöä väittää että mitään en näe koska en halua. En minäkään ollut gekkosesta kuullut (enkä seuraa julakisua instassa) mutta joskus kesällä se linkki oli jo palstalla ja halukkaat kyllä saavat asian selville jos on pienintäkään kiinnostusta. Ne kiinnostuneet lienevät faneja koska muita asia ei luultaavasti kiinnosta sitäkään vähää. Ja mitä tulee Seiskan lukemiseen niin kaipa sillä ihan kelpo määrä tilaajiakin on kun edelleen ilmestyy.
Uskon silti, että aika helposti voi olla Käärijä-fani ja olla tietämättä hänen puolisostaan.
 
vierailija
Olen kuullut monen keski-ikäisen sanovan, että Kn poikaystävä on Bojan. Ihan luullen näin. Tai jotkut sanoivat emma-gn jälkeen, että Behm on Kn naisystävä.
Ihan vain oletukset tvtä katsomalla. Tämä porukka ei lue seiskaa.
 
vierailija
Olen kuullut monen keski-ikäisen sanovan, että Kn poikaystävä on Bojan. Ihan luullen näin. Tai jotkut sanoivat emma-gn jälkeen, että Behm on Kn naisystävä.
Ihan vain oletukset tvtä katsomalla. Tämä porukka ei lue seiskaa.
Mun tutuista ei kukaan ole kiinnotunut vähäänkään koko K. Ei sanallakaan mistään B tai gf eikä edes H tiedetä. Tai saattavat sen nykyisin tietää kun olen muutaman kerran maininnut.
 
vierailija
Mä oon monen bändin ja laulajan fani mutta ei ole mitään hajua heidän parisuhteistaan. Yleensä mulla on aina yksi hyperfiksaatio josta sitten tiedän kaiken. Mutta se ei olekaan ihan tyypillistä fanitusta.
Mä muistan että olen googletellut aina ennenkin että seurusteleeko joku tai onko perhettä jne. Laulajia, soittajia ja näyttelijöitäkin. Ei sillä mtään väliä ole mutta jostain syystä sekin kiinnostaa. K taitaa tosin olla ensimmäinen suomalainen jota fanitan isommin ja ensimmäinen josta keskustelen palstoilla.
 
vierailija
Siihähän oli housut jalassa, mitä niin kamalaa siinä oli? Näki heti, että tää on vitsi
Eikö ne housut olleet jotenkin auki. En muista ihan tarkkaan. Ainakin asettelu oli vihjaava. Sille ei varmaan voi mitään, että kuva kertoi eri ihmisille eri asioita. Voi olla pienestä kiinni, mitä kenellekin tulee mieleen ja missä sävyssä. Jokin K n ilmeessä tai jotain muuta. Vitsi se varmastikin oli.
 
vierailija
Eikö ne housut olleet jotenkin auki. En muista ihan tarkkaan. Ainakin asettelu oli vihjaava. Sille ei varmaan voi mitään, että kuva kertoi eri ihmisille eri asioita. Voi olla pienestä kiinni, mitä kenellekin tulee mieleen ja missä sävyssä. Jokin K n ilmeessä tai jotain muuta. Vitsi se varmastikin oli.
Ihan sama tykkäsikö joku siitä housukuvasta vai ei. Silti ei ole normaalia terrorisoida keskustelupalstoja sen takia usean päivän ajan.
 
vierailija
Muuten kuinka paljon tällaisia leviää eri alustoilla? Marginaalista vai enemmänkin? Kyllähän nämä alkaa jossain vaiheessa saavuttaa juorulehdistöä tai -mediaa, jolloin sielläpuolen aletaan kyselemään perään tai julkaisemaan pelkästään laajemmin ilman totuusarvoakin. 🤔
Ei varmaan paljon kun ei ole tullut vastaan. Meinasitko että nimenomaan sadien takia aletaan kysellä, siellä yhdysvalloissa?
 

Yhteistyössä