K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No on mullakin omistusasunto enkä mikään rikas ole. Aika tavallista omistaa asunto nykyään. Ihme kateellista nillitystä taas.
Esititkö sitten köyhää jne? Itseäni ei kiinnosta tässä muu kuin se mitä K on itse kertonut (eli voi voi ei ole rahaa), muuten asukoon vaikka palatsissa.

Ja kun muutenkin kun on paljastunut että K vähävaraisuus tarkoittaa aika lailla eri asiaa kuin miten itse ajattelen. Toki parin viime vuoden tulot on olleet pienet mutta mitä väiä sillä on jos rahaa mitä ilmeisemmin tulee muualta ja kaikenlaista on kustannettu hänelle muiden puolesta. Tulee vähän sellainen kuva että joo vuosituloni ovat alle 20 000e mutta pankkitili pullistelee ja rahaa on kiinni omaisuuksissa.
 
vierailija
Taitaapa B olla tullut entistä varovaisemmaksi sen hullun instatägääjän jälkeen... Ei varmaan halua laittaa enää vähäistäkään vinkkiä someen ettei pystytä yhdistämään kenenkään toiseen henkilöön
Voi mitä luuloja nyt taas. Sen suosio on noussut, ihan sen takia uskon, ettei ole enää somessa niin avoin kuin ennencpäästyään viisuvuodesta yli.
 
vierailija
Mä luulen ettei sillä ole koko tilistä mitään tietoa. Ei ne mitenkään katso joka ikistä tägäystä eikä varmaan ilmoituksetkaan ole päällä, kun muutenhan kilahtelisi jatkuvasti. Ja sitten taas jos olisikin niin tuskin sekään hirveästi hetkauttaisi. Hän ei ole pyrkinyt piilottelemaan mitään tai ketään, vaan sellaiset puheet ovat syntyneet ihan fanien mielikuvituksen pohjalta. Se, että ei erikseen kerro kenen kanssa käy bilettämässä tai missä yöpyy, ei ole vielä varsinaisesti salailua tai piilottelua.
Mä oon vähän samoilla linjoilla. Ja mitäpä sillä tilillä olisi ollut paljastettavaakaan? Kai se olisi sen jossain sen huutanut jos asiaa oli.

Sadielle on omistettu varmaan satoja seurantatilejä. Todennäköisemmin sitä kautta näkyisi joku yhteiskuva kuin bojanilta itseltään.
 
vierailija
Esititkö sitten köyhää jne? Itseäni ei kiinnosta tässä muu kuin se mitä K on itse kertonut (eli voi voi ei ole rahaa), muuten asukoon vaikka palatsissa.

Ja kun muutenkin kun on paljastunut että K vähävaraisuus tarkoittaa aika lailla eri asiaa kuin miten itse ajattelen. Toki parin viime vuoden tulot on olleet pienet mutta mitä väiä sillä on jos rahaa mitä ilmeisemmin tulee muualta ja kaikenlaista on kustannettu hänelle muiden puolesta. Tulee vähän sellainen kuva että joo vuosituloni ovat alle 20 000e mutta pankkitili pullistelee ja rahaa on kiinni omaisuuksissa.
Sinä sen kirjoitit. Viiksiäkin myytiin rahapulassa, säästöt hupenivat mm vedonlyöntiin Kn puheet ovat erittäin ristiriitaisia ja uskomattomia. Hän joutui asumaan koirankopissa ja nukkumaan lattialla. Säälipisteiden keruu alkoi jo ennen viisuvoittoa. Hyvin rakennettu brändi. Mummot tykkää.
 
vierailija
Esititkö sitten köyhää jne? Itseäni ei kiinnosta tässä muu kuin se mitä K on itse kertonut (eli voi voi ei ole rahaa), muuten asukoon vaikka palatsissa.

Ja kun muutenkin kun on paljastunut että K vähävaraisuus tarkoittaa aika lailla eri asiaa kuin miten itse ajattelen. Toki parin viime vuoden tulot on olleet pienet mutta mitä väiä sillä on jos rahaa mitä ilmeisemmin tulee muualta ja kaikenlaista on kustannettu hänelle muiden puolesta. Tulee vähän sellainen kuva että joo vuosituloni ovat alle 20 000e mutta pankkitili pullistelee ja rahaa on kiinni omaisuuksissa.
En tajua miten jaksat jankuttaa tästä 🙄. Kyllä alle 20k vuosituloilla on persaukinen, mutta ei se tarkoita että hänen tulee olla lisäksi tyhmä kuten muiden persaukisten. Jos on ollut jossain vaiheessa mahdollisuus ostaa asunto yhdessä tai yksin nin totta vitussa kannattaa ostaa ja miettiä omaa tulevaisuutta pidemmälle. Nythän näkee että K on toiminut fiksusti, kun ura lähti viimein lentoon ja pääsee toteuttaminen unelmiaan. Mitä sä olet tehnyt sen eteen että et olisi enää persaukinen ja pystyisit elättämään itsesi mukavasti?
 
vierailija
Mä oon vähän samoilla linjoilla. Ja mitäpä sillä tilillä olisi ollut paljastettavaakaan? Kai se olisi sen jossain sen huutanut jos asiaa oli.

Sadielle on omistettu varmaan satoja seurantatilejä. Todennäköisemmin sitä kautta näkyisi joku yhteiskuva kuin bojanilta itseltään.
Niinhän se alkuperäinenkin kuva levisi, nimenomaan sadien takia eikä bojanin. Bojan ei nyt ollut siinä mitenkään sadien kainalossa, mutta takista tunnistettavissa kuitenkin. Jos ne yhdessä ovat, kyllä ne jossain kuvataan. Sadie on ennekin kävellyt oletettujen poikkistensa kanssa ihan avoimesti, vaikka ei olekaan julkisuudessa suhteistaan puhunut. Ei siis ole syytä uskoa mihinkään ankariin piilotteluihin.
 
vierailija
Ihanko tosissaan oot sitä mieltä, että sillä ei oo mitään merkitystä että B matkusti keikkatauolla Nykiin ja tapasi siellä Sn perhettä ja läheisiä?
Mä oon eri mutta mun mielestä toi ei vielä ole suhteen merkki. Bojan matkustelee paljon, tutustuu ihmisiin helposti ja on ihan varmasti mennyt sinne nimenomaan sadien takia. Mutta sen voi yhtä hyvin tehdä kaveripohjaltakin. Ihan samaan tapaan kuin arvellaan pöyhösten pistäneen joksuille siskonpetiä Vantaalle, on sadie voinut tarjota yösijaa new yorkissa. Siinä on säästynyt pitkä penni, kun ei se boitsu mikään miljonääri kuitenkaan ole.
 
vierailija
Niinhän se alkuperäinenkin kuva levisi, nimenomaan sadien takia eikä bojanin. Bojan ei nyt ollut siinä mitenkään sadien kainalossa, mutta takista tunnistettavissa kuitenkin. Jos ne yhdessä ovat, kyllä ne jossain kuvataan. Sadie on ennekin kävellyt oletettujen poikkistensa kanssa ihan avoimesti, vaikka ei olekaan julkisuudessa suhteistaan puhunut. Ei siis ole syytä uskoa mihinkään ankariin piilotteluihin.
Kuvassa saattoi olla myös Damon. Toki Bojanin takissa.
 
vierailija
Taloudellinen riippumattomuus, vakavaraisuus ja järkevä rahankäyttö on seksikästä ja fiksua, paljon parempaa toimia noin kuin hassata rahat johonkin turhaan. Nostan Kärpälle hattua, että pääsee toteuttamaan unelmiaan omalla työllään ansaitsemilla rahoilla ja yhteistyöillä. Toivottavasti taloudellinen tilanne pysyy hänellä hyvänä jatkossakin.
Aktia-pankin mainoskasvona K saa sieltä tärkeitä neuvoja.
 
vierailija
Kukaan seuraamani artisti ei tee niin paljon ja erilaisia kaupallisia yhteistöitä kuin K. Mutta he ovatkin kunnianhimoisia muusikoita ja tekevät sitä rakkaudesta lajiin eikä rikastuakseen. K haluaa vain pikarikastua ja jäädä eläkkeelle. Biisitkin yhtä yhtä huhhihchachakotkotia.
Tuo Pirkka-mainosyhteistyö on kyllä riman alitus. Ennen se oli Anttilan kuvastoon joutuminen.
 
vierailija
En tajua miten jaksat jankuttaa tästä . Kyllä alle 20k vuosituloilla on persaukinen, mutta ei se tarkoita että hänen tulee olla lisäksi tyhmä kuten muiden persaukisten. Jos on ollut jossain vaiheessa mahdollisuus ostaa asunto yhdessä tai yksin nin totta vitussa kannattaa ostaa ja miettiä omaa tulevaisuutta pidemmälle. Nythän näkee että K on toiminut fiksusti, kun ura lähti viimein lentoon ja pääsee toteuttaminen unelmiaan. Mitä sä olet tehnyt sen eteen että et olisi enää persaukinen ja pystyisit elättämään itsesi mukavasti?
En ole jankuttanut vaan oli ensimmäinen kommenttini (tänään) asiaan. Noin yleisesti vuosituloilla ei ole niin väliä jos on jo omistusasuntoa ja varoja muutenkin. Olet silloin voinut esim. valita tehdä vähemmän töitä koska et tarvitse palkkatuloja niin paljon. Silloin minusta ei ole vähävarainen vaikka tulot on pienet.

Omista tuloistani tai varallisuudestani en puhunut mitään vaan siitä miten itse näen persaukisuuden. Itse jätit vastaamatta että esititkö samantyylisesti köyhää kuin K (oletan että olet tuo edellinen). En myöskään puhunut nykyhetken tilanteesta jossa K ei enää edes feikkaa persaukista.
 
vierailija
En tajua miten jaksat jankuttaa tästä . Kyllä alle 20k vuosituloilla on persaukinen, mutta ei se tarkoita että hänen tulee olla lisäksi tyhmä kuten muiden persaukisten. Jos on ollut jossain vaiheessa mahdollisuus ostaa asunto yhdessä tai yksin nin totta vitussa kannattaa ostaa ja miettiä omaa tulevaisuutta pidemmälle. Nythän näkee että K on toiminut fiksusti, kun ura lähti viimein lentoon ja pääsee toteuttaminen unelmiaan. Mitä sä olet tehnyt sen eteen että et olisi enää persaukinen ja pystyisit elättämään itsesi mukavasti?
Ymmärrät nyt jotain väärin. Kysymys oli K kitinästä alkuun kuinka rahaton hän on. Vantaa antoi ilmaisen vuokra-asunnon vuodeksi. K ilmoitti jonkin ajan kuluttua, että hän on asuntosijoittaja. Se herätti närää. Kn puheilta putosi pohja. Hän ei ollutkaan niin peeaa kun antoi ymmärtää. K puhuu lööperiä.
 

Yhteistyössä