K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Samaa mieltä, se menee jo vähän liiallisuuksiin. Joksut on samalta alueelta, kyllähän ne ihan jo kohteliaisuudesta tukee BL:ää kun ovat siellä hänen kotimaassaan. Ja onhan BL voinut vaikuttaa ihan mukavalta kun B on prepartyilla tavannut sen.
Toisaalta parempi pitää ärsyyntyminen vain vauvalla kuin viedä sitä BL postauksiin tai B:n yksityisviesteihin (joita hänelle ei onneksi enää voi lähettää, mutta voin vain kuvitella, millaista settiä B on saanut ennen kuin on estänyt viestit Instassa). B on tavannut BL:n ja varmaan pitää tätä pintapuolisesti kiinnostavana eikä ole niin syvällä fandomissa, että olisi tietoinen joka ikisestä pienestä draamasta, joita faneilla on aikaa somessa pyörittää. Ainakin itse ajattelen, että ei omalla ärsyyntymiselläni ole mitään tekemistä B:n toiminnan kanssa ja parempi pitää se nurinana vauvalla kuin siirtää ärsytystä B:n tekemisiin tai henkilöihin.
 
vierailija
Miksi ihmeessä tykkäisin tuosta kopio kappaleesta, joka onneksi ei voittanut? Eihän hän ylipäätään kuulu vauvan K ja B ketjuun, häntä varten on oma fanitusketju ja euroviisuketju, ja olihan se mahanaureskelujuttu aika outo, enkä pidä edes ulkonäöllisesti hänestä otsa aina rypyssä, vaikka nuorehko
Ei kuulu KB ketjuun ei mutta silti häntä siellä joka päivä vähätellään sillä perusteella että häntä verrataan K:hon niin että liittyisi muka ketjun aihepiiriin.
 
vierailija
Må tykkään Ksta ja Joostista, mutta suoraan sanottuna vtuttaa kun niitäkin shipataan. En oo koskaan shipannut ketään ja kyllä sen toisille sallin, mutta miksi joka ikistä pitää parittaa? Ei kai K ja Joost ole antaneet siihen edes mitään aihetta? En kyllä ymmärrä yhtään jos joku näkee niiden välillä jotain romanttista, vai olenko jotenkin outo kun en vaan käsitä tätä?
Kaikkea shipataan. Ihan kaikkea. Riippumatta siitä, onko sille mitään perustetta vai ei. En jaksanut vääntää tästä vauvalla, mutta joku päivä oli kova väittely siitä, että ei se shippinimi Jeest kerro mitään ja ihan vain kaverillisessa mielessä heistä kuvia ja tarinoita tehdään. Totta kai heitä shipataan myös seksuaalisessa ja romanttisessa mielessä, sitä tapahtuu käytännössä kaikkien kiinnostavien (kiihottavien) hahmojen yhteydessä. Jos suhdetta ei ole, se keksitään. Sen sijaan en itse näe mitään kiinnostavaa Jeestissä ja lähinnä pyörittelen silmiäni tälle ilmiölle.
 
vierailija
Ei kuulu KB ketjuun ei mutta silti häntä siellä joka päivä vähätellään sillä perusteella että häntä verrataan K:hon niin että liittyisi muka ketjun aihepiiriin.
Just mietin samaa että nimenomaan k-fanit siellä sitä nostaa esiin jatkuvasti. Tai pikemminkin polkee maahan. Harvoin mitään fanitusta tao edes kyseisestä henkilöstä puhumista näkyy.
 
vierailija
Just mietin samaa että nimenomaan k-fanit siellä sitä nostaa esiin jatkuvasti. Tai pikemminkin polkee maahan. Harvoin mitään fanitusta tao edes kyseisestä henkilöstä puhumista näkyy.
No esim. tänäänkään ei puhuttu, että ei nyt päivittäin ja tähän on kyllä yleensä puututtu ei missään vertailussa ole järkeä eri artisteilla on eri tavoitteet
 
vierailija
Ei varmaan tän vuoden viisuilijoista kyllä kenestäkään, ihan heistä itsestään riippumatta. Mutta ei sitä kyllä vielä voi sanoa tuleeko ikonia vai ei. Sillä on paljon kannatusta ja suosiota, sellaistakin joka saattaa lopulta ohittaa voittobiisin suosion.
Ikonin asemaa ei voi valita, siihen päädytään. Ja mun mielestä kukaan ei tänä vuonna saavuttanut ikonin statusta, paitsi ehkä Joost, mutta ei esityksensä, karismansa tai edes kappaleensa takia, vaan sen välikohtauksen ja diskauksen takia. Hänet tullaan näistä viisuista muistamaan, tosin ei ehkä ihan niin positiivisessa mielessä kuin Joost itse haluaisi.
 
vierailija
Må tykkään Ksta ja Joostista, mutta suoraan sanottuna vtuttaa kun niitäkin shipataan. En oo koskaan shipannut ketään ja kyllä sen toisille sallin, mutta miksi joka ikistä pitää parittaa? Ei kai K ja Joost ole antaneet siihen edes mitään aihetta? En kyllä ymmärrä yhtään jos joku näkee niiden välillä jotain romanttista, vai olenko jotenkin outo kun en vaan käsitä tätä?
Mua ei vituta, koska jokainen saa shipata mitä tykkää. Mutta ei mua toi shippi myöskään kiinnosta, koska en toistaiseksi ole nähnyt K:n ja Joostin välillä minkäänlaista kemiaa. Jos sellaista ilmenee muutan ilomielin mieleni 😅.
 
vierailija
Miksi ihmeessä tykkäisin tuosta kopio kappaleesta, joka onneksi ei voittanut? Eihän hän ylipäätään kuulu vauvan K ja B ketjuun, häntä varten on oma fanitusketju ja euroviisuketju, ja olihan se mahanaureskelujuttu aika outo, enkä pidä edes ulkonäöllisesti hänestä otsa aina rypyssä, vaikka nuorehko
Olen eri, mutta tuo jyrkkyys on se, mikä muakin vähän häiritsee. Oon samaa mieltä siitä mahajutusta, se oli outo. Nemo oli mulle mieleinen voittaja, eikä BL ollut oma suosikki muutenkaan. Kappale oli ihan kiva, mutta jotain vähän liian Käärijämäistä siinä itse esityksessä oli mun makuun. Olin tyytyväinen että ei voittanut. Sit toisaalta BL lahjoitti palkkiorahojaan oliko nyt kahdelle eri sairaalalle. Musta se oli tekona tosi kiva. En siis oo sitä mieltä että kenenkään tarttis hänestä tykätä, eikä kuulu isommin sinne ketjuunkaan, mutta jos aletaan paheksumaan sitä että osa Joksuista saattaa tykätä BL:stä, menee se suhtautuminen musta jo aika jyrkäksi.
 

Yhteistyössä