K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Täällä on joku tai jotkut jaksanut tosi pitkään jauhaa tuosta aiheesta miten JO:lla ei ole tarpeeksi hyviä biisejä jne. Ehkä vaan harmittaa kun ne ei jää pelkiksi heitoiksi vaan toiset oikeasti jaksaa vastata.
Mulla on asberger ja rakastan väittelyitä. Voin jatkaa vaikka viikon putkeen tarpeen vaatiessa. Olen mukana politiikassa ja usein voitan kaikki väittelyt väsyttämällä muut. Mua ei voi voittaa, jos vaan olen tarpeeksi v-mäisellä päällä. Aidon kanssa en väittele, koska arvostan hänen sitkeyttään. Haluan antaa tilaa hänelle, enkä tyrmätä häntä.
 
vierailija
Käärijällä on hiton sensuelli ylähuuli
Tuo ylähuuli ja mies. Herrajumala 🔥
 
vierailija
Rakastan väittelyä ja ihana nähdä kun Joksu ja Kärtsä fanit kiemurtelee tuli perseen alla.
Musta se on toisinpäin, kun arvostelijoilla omat argumentit loppuu niin alkaa tuo törkeä haukkuminen. Pitkään se keskustelu oli ihan hyvää kyllä. Ei sillä, mulle on ainakin ok vaikka ollaankin eri mieltä, mutta jos noita väitteitä esittää niin tottakai vastaan ja onneksi myös muut.
 
vierailija
Mä kyllä uskon et varmasti voivat faneja pannakin tai ovat panneet. Niin ne kaikki tekee jos on tilaisuus.
Mua ei kiinnosta mitä Joksut puuhaa. Tapailevat faneja tai ei, niin silti naiivia ajatella, että he eläisivät jossakin selibaatissa. Vakikumppanit ehkä heillä tai jokin muu kyseisen kaltainen ratkaisu. Fanien kanssa on vaarallista sählätä, ei kai he niin tyhmiä olisi.
 
vierailija
Mulla on asberger ja rakastan väittelyitä. Voin jatkaa vaikka viikon putkeen tarpeen vaatiessa. Olen mukana politiikassa ja usein voitan kaikki väittelyt väsyttämällä muut. Mua ei voi voittaa, jos vaan olen tarpeeksi v-mäisellä päällä. Aidon kanssa en väittele, koska arvostan hänen sitkeyttään. Haluan antaa tilaa hänelle, enkä tyrmätä häntä.
Voittaja ei ole se, joka jaksaa vääntää pisimpään, vaan se, jolla on paremmat argumentit tai jolla on esittää faktoja väitteidensä tueksi. Aidon kanssa et pärjää väsytystaistelussa, se on varmaa. Ja jotta voisit olla uskottava diagnoosisi kanssa, opettele nyt hyvä ihminen edes kirjoittamaan sen nimi oikein.
 
vierailija
Musta se on toisinpäin, kun arvostelijoilla omat argumentit loppuu niin alkaa tuo törkeä haukkuminen. Pitkään se keskustelu oli ihan hyvää kyllä. Ei sillä, mulle on ainakin ok vaikka ollaankin eri mieltä, mutta jos noita väitteitä esittää niin tottakai vastaan ja onneksi myös muut.
Ihan sama mitä väittelijät kirjoittavat, koska myyntitilastoja ym. ei voi huijata. Niissä se fakta on.
 
vierailija
Voittaja ei ole se, joka jaksaa vääntää pisimpään, vaan se, jolla on paremmat argumentit tai jolla on esittää faktoja väitteidensä tueksi. Aidon kanssa et pärjää väsytystaistelussa, se on varmaa. Ja jotta voisit olla uskottava diagnoosisi kanssa, opettele nyt hyvä ihminen edes kirjoittamaan sen nimi oikein.
Missä ne sun faktat on? Tänne on tuotu faktoja Joksujen kuuntelija määristä ja silti jaksat väitellä näitä faktoja vastaan.
 
vierailija
Voittaja ei ole se, joka jaksaa vääntää pisimpään, vaan se, jolla on paremmat argumentit tai jolla on esittää faktoja väitteidensä tueksi. Aidon kanssa et pärjää väsytystaistelussa, se on varmaa. Ja jotta voisit olla uskottava diagnoosisi kanssa, opettele nyt hyvä ihminen edes kirjoittamaan sen nimi oikein.
Miksi vastaat viestiin, joka on selvää trollausta?🤣
 
vierailija
Voittaja ei ole se, joka jaksaa vääntää pisimpään, vaan se, jolla on paremmat argumentit tai jolla on esittää faktoja väitteidensä tueksi. Aidon kanssa et pärjää väsytystaistelussa, se on varmaa. Ja jotta voisit olla uskottava diagnoosisi kanssa, opettele nyt hyvä ihminen edes kirjoittamaan sen nimi oikein.
Ööö, jos jostakusta jollakin on kapea ylähuuli ja toisesta taas ei, niin ei siihen paljon argumentit ja faktat auta. Kai jostakin löytyy määritelmä ohuille huulille, mut enemmän ne on makuasioita, joista ei voi kiistellä.
 
vierailija
Tuo ylähuuli ja mies. Herrajumala
Ihanaa että tämän kaiken keskeltä löytyy tämä linkki. Jumalaiset huulet ja niin on jumalainen koko mieskin.
 
vierailija
Tuo ylähuuli ja mies. Herrajumala
Uuuhhhh 😋 t.P
 
vierailija
Eivät tapaile faneja, se on ihan selvää ja ovat sanoneet sen jo kauan sitten. Tottakai nuorilla ihmisillä on varmasti muuten seurustelu- tai tapailusuhteita, ainakin välillä, mitä nyt kiireiltään ehtivät. Krisillä on ilmeisesti hyvin pitkäkestoinenkin. Ihan normaalia, en itse ainakaan ajattele etteikö olisi. En tiedä ajatteleeko moni muukaan.
 

Yhteistyössä