K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mua ärsyttää niissä muutamissa kiimailijoissa se miten muista asioista keskustelevia lytätään. Ihan kuin tämä olisi pelkästään kiimailuketju.
Luulen että kyse on enemminkin siitä, että päästetään ne patoutuneet kiimailu höyryt nyt ulos. Vauvalla on joku yrittänyt kovasti estää kiimailua mm. poistamalla viestejä ja nälvimällä niitä kirjoittavia.
 
vierailija
Luulen että kyse on enemminkin siitä, että päästetään ne patoutuneet kiimailu höyryt nyt ulos. Vauvalla on joku yrittänyt kovasti estää kiimailua mm. poistamalla viestejä ja nälvimällä niitä kirjoittavia.
Minä ymmärsin kanssa vähän samalla lailla. Eilen joku poisteli ja yritti poistella myös täällä niin se taisi olla vastaisku.
t. eri
 
vierailija
Tuskin on uudet kuviot, eiköhän kiinnostus oo molemminpuolista.
Mä odotan täällä huivi päässä Damonia shivering with anticipation. Boitsu vei multa jo aikoinaan Kärpän ja nakkasi sen pois. Damonia se ei multa vie. Äitikin tuli Lontooseen ja piiskasi Bojanin ja kohta me mennään sormus ostoksille. Äiti tietää mistä miehet tykkää, mä vasta opettelen. T. Kris
 
vierailija
Mä odotan täällä huivi päässä Damonia shivering with anticipation. Boitsu vei multa jo aikoinaan Kärpän ja nakkasi sen pois. Damonia se ei multa vie. Äitikin tuli Lontooseen ja piiskasi Bojanin ja kohta me mennään sormus ostoksille. Äiti tietää mistä miehet tykkää, mä vasta opettelen. T. Kris
Bojan itkee nyt nurkassa pylly punasena. Jan lupasi että nace vois lohduttaa sitä isolla mu.. sormellaan mutta nace ei tykänny tällaisesta jakelusta. Ne on kohta kaikki riidoissa ja illan keikka peruuntuu.
 
vierailija
Nääh, joksuthan kierrättää esiintymisvaatteitakin ja eikö se ollut, että kaikki yhden puolesta. Joten eiköhän B ja Kris voi jakaa D:n. Ottakoon vaikka vuoroviikoin.🤣 Turhaan me tapellaan kelle kuuluu. 😇
Tää on mun mielestä ollut koko ajan paras ratkaisu. Balkanin pojat vaan vieretysten sängylle, toinen vatsalleen ja toinen selälleen. Damon toimittaa.
 

Yhteistyössä