K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voivat tavata kaikki neljä tästä lähtien. B ottaa kumppaninsa kaikkialle mukaan.
En usko. Jos nyt alkaa näiden kahden päähenkilönkin elämät ja urat eriytyä, niin mitä yhteistä olisi näidellä kahdella naishenkilöllä? Toinen menestynyt suuren maailman näyttelijä, toisella ei mitään uraa eikä osaamista. Siinä sitä on keskustelun juurta.
 
vierailija
Spesiaalit yhteydet haalenee kun aikaa kuluu eikä aikaa näkemiselle ole. Mutta sama juttu mulla, seuraan mielenkiinnolla miten käy.
Kysymykseen yhteisbiisistä: mä en usko, enkä oikein näe minkälainen se biisi edes voisi olla.
Tää on kyllä mielenkiintoinen tilanne ja asia yleensäkin. Kuvittelisin, että spesiaaleja ystäviä ei kenelläkään voi olla pilvin pimein. Kai siinä kenellä tahansa tulee kapasiteetti vastaan, jos puhutaan todella tärkeistä ihmissuhteista. Kyllä mä uskon, että molemmat pitivät ainakin alussa suhdetta erityisenä. Onkohan Bojanille Martin yksi näistä erityisistä. Hänestä B ei ainakaan hyödy ammatillisesti.
 
vierailija
En usko. Jos nyt alkaa näiden kahden päähenkilönkin elämät ja urat eriytyä, niin mitä yhteistä olisi näidellä kahdella naishenkilöllä? Toinen menestynyt suuren maailman näyttelijä, toisella ei mitään uraa eikä osaamista. Siinä sitä on keskustelun juurta.
Tuskin tulevat edes K ja B toisiaan näkemään kuin Ruississa pikaisesti tänä vuonna enää.
 
vierailija
Jotenkin toivoisin et jos ystävyys haalenee, se haalenee molemmilta samalla tavalla. Ystävyyssuhteissakin voi tulla pettymyksiä ja hylkäämisen tunne. Etenkin kun julkisuus ja yhteisfandom tuo tuohon omat paineensa. Mut eiköhän he molemmat pärjää.
Aina välillä näkee viestejä, joissa vähän surkutellaan jomman kumman kohtaloa mahdollisen ystävyyssuhteen päättymisen vuoksi. Viime aikoina ollaan surkuteltu, että b hylkää k:n muiden kiinnostusten takia. Mä en ole saanut ihan kiinni siitä miten näin ajatellaan. En siis väheksy ystävyyden merkitystä ihmisille, mutta samalla minusta aikuiset ihmiset eivät ”itke” päättyneiden ystävyyksien perään, kun kyse ei ole parisuhteesta. Yleensä ystävyyssuhteet päättyy pidemmän ajan kuluessa eikä niihin liity mitään draamaa ja pahaa mieltä, niin vain käy.
 
vierailija
Aina välillä näkee viestejä, joissa vähän surkutellaan jomman kumman kohtaloa mahdollisen ystävyyssuhteen päättymisen vuoksi. Viime aikoina ollaan surkuteltu, että b hylkää k:n muiden kiinnostusten takia. Mä en ole saanut ihan kiinni siitä miten näin ajatellaan. En siis väheksy ystävyyden merkitystä ihmisille, mutta samalla minusta aikuiset ihmiset eivät ”itke” päättyneiden ystävyyksien perään, kun kyse ei ole parisuhteesta. Yleensä ystävyyssuhteet päättyy pidemmän ajan kuluessa eikä niihin liity mitään draamaa ja pahaa mieltä, niin vain käy.
Tosi ystävyydet eivät pääty. K antanut kuvan että löysi tosi ystävän, something special ja ei missään shippimielessä . B ei paljon noista ole puhunut. K on aito B ei.
 
vierailija
En usko. Jos nyt alkaa näiden kahden päähenkilönkin elämät ja urat eriytyä, niin mitä yhteistä olisi näidellä kahdella naishenkilöllä? Toinen menestynyt suuren maailman näyttelijä, toisella ei mitään uraa eikä osaamista. Siinä sitä on keskustelun juurta.
Kyllä taas huomaa, että Bojanisti lyttää Kn gfää kun nukkeleikit ei sujuneetkaan nyyhkis.
 
vierailija
Tosi ystävyydet eivät pääty. K antanut kuvan että löysi tosi ystävän, something special ja ei missään shippimielessä . B ei paljon noista ole puhunut. K on aito B ei.
Niin tämä on sinun mielipiteesi, mutta ei mikään luonnonlaki. Kyllä osa minun, ihan tosi ystävyydeksi kokemistani, ystävyyksistä on päättynyt kun elämä on vienyt eri puolille Suomea.
 
vierailija
Nacen hotellihuonekuva vaikuttaa olevan Crowne Plazalta. Ainakin samanlaisia lamppuja riippuu katosta ja sohvakin/tuolikin näyttää samalta.
Ja luoja että mulla on tylsä elämä kun tämäkin piti selvittää.
 

Yhteistyössä