vierailija
Joo mut joku täällä välttää että kuva on Kultsalta.No hotellissahan ne on olleetkin perjantaista lähtien.
Joo mut joku täällä välttää että kuva on Kultsalta.No hotellissahan ne on olleetkin perjantaista lähtien.
Yhtään ottamatta kantaa siihen mistä tuo kuva on, niin täälläkin yksi jolla kokovalkoiset petivaatteet ihan kotona käytössä. Pesen niitä 60 asteessa ja hyvin toimii.Siis mihin sitä pesulaa tarvii? Eikö sulla ole valkoisia vaatteita?
Mulla on ihan kokovalkoisia kaikki, pussilakanat, tyynynpäälliset ja lakanat.
Oliko S Kultsalla?Oliko se S jo Helsingissäkin?
Ei koskaan.No mitä luulette milloin (vai ei koskaan) B esittelee uuden kumppaninsa K:lle? Jos sillä nyt uusi kumppani S tai D sattuisi olemaan?
Mitään ei tapahtunut ja Bn hehkutus oli vain laskelmoitua. Uudet ystävät olivat täällä jo mielessä.Varmaan itse uskoivat, että kestää sen 30-40 vuotta. Olisi kiinnostavaa tietää, mitä oikein tapahtui, kun ennen vierailua oli hehkutusta molemmin puolin ja lopputulos oli mikä oli.
Mä en osaa sanoa miten noiden ystävyyden käy kun molemmilla urat ja B vaikuttaa saavan uusia läheisiä ystäviä tosi helposti. Et riittääkö aika ja energia kaikkeen ja miten odotukset menee yhteen. Tietty molempien urat siihen päälle vielä. Aika vahvastihan molemmat spesiaali yhteyttään hehkutti. Mielenkiintoista seurata miten käy. Toivottavasti säilyy. Sen tiedän et kummankaan seurustelut ei siihen vaikuta.Varmaan itse uskoivat, että kestää sen 30-40 vuotta. Olisi kiinnostavaa tietää, mitä oikein tapahtui, kun ennen vierailua oli hehkutusta molemmin puolin ja lopputulos oli mikä oli.
Kuin pihalla sä olet?Oliko S Kultsalla?
En ole koskaan uskonut.Uskotteko siihen k/jo yhteisbiisiin, mihin ainakin vauvalla kova luotto?
Voivat tavata kaikki neljä tästä lähtien. B ottaa kumppaninsa kaikkialle mukaan.No mitä luulette milloin (vai ei koskaan) B esittelee uuden kumppaninsa K:lle? Jos sillä nyt uusi kumppani S tai D sattuisi olemaan?
Missä K Joksuja tai B:ta ennen vierailua hehkutti? Ei musta maininnut mitään kuin vasta PB haastattelussa radiossa mut silloinhan oli jo täällä..Mitään ei tapahtunut ja Bn hehkutus oli vain laskelmoitua. Uudet ystävät olivat täällä jo mielessä.
Ei esittele. Ei K kuulu Bn lähipiiriin.No mitä luulette milloin (vai ei koskaan) B esittelee uuden kumppaninsa K:lle? Jos sillä nyt uusi kumppani S tai D sattuisi olemaan?
Eikun sori, nyt tajusin. En näköjään ymmärrä lukemaaniMissä K Joksuja tai B:ta ennen vierailua hehkutti? Ei musta maininnut mitään kuin vasta PB haastattelussa radiossa mut silloinhan oli jo täällä..
Spesiaalit yhteydet haalenee kun aikaa kuluu eikä aikaa näkemiselle ole. Mutta sama juttu mulla, seuraan mielenkiinnolla miten käy.Mä en osaa sanoa miten noiden ystävyyden käy kun molemmilla urat ja B vaikuttaa saavan uusia läheisiä ystäviä tosi helposti. Et riittääkö aika ja energia kaikkeen ja miten odotukset menee yhteen. Tietty molempien urat siihen päälle vielä. Aika vahvastihan molemmat spesiaali yhteyttään hehkutti. Mielenkiintoista seurata miten käy. Toivottavasti säilyy. Sen tiedän et kummankaan seurustelut ei siihen vaikuta.
Siis B hehkutti Kta ja se oli laskelmoitua.Missä K Joksuja tai B:ta ennen vierailua hehkutti? Ei musta maininnut mitään kuin vasta PB haastattelussa radiossa mut silloinhan oli jo täällä..
Tuskin Sllä on aikaa samanlailla roikkua kuin NMllä.Voivat tavata kaikki neljä tästä lähtien. B ottaa kumppaninsa kaikkialle mukaan.
En oikein usko. Enkä toivoisikaan sitä. Minusta molempien kannattaisi luoda erikseen uraansa.Uskotteko siihen k/jo yhteisbiisiin, mihin ainakin vauvalla kova luotto?
Siis kaikki se hehkutus miten tutustuivat K n kanssa viisuissa, viisuyö, parhaat treffit, keikkabussiin hyppääminen, kaikki laskelmointia? Uudet ystävät on kyllä olleet tuossa vaiheessa todennäköisesti vahvasti mielessä, kun jo varmaan oli tiedossa, että tulevat keikoille.Mitään ei tapahtunut ja Bn hehkutus oli vain laskelmoitua. Uudet ystävät olivat täällä jo mielessä.
Tulivat Kultsalla taksilla joten tuskin oli hotelli ihan hoodeilla. En kyllä usko Flamingoonkaan vaan varmaan jotain keskustassa.Mä ihmettelen tuota hotellihuoneväittelyä, en tiedä missä olivat yötä ja olivatko K:n vanhemmilla jossain välissä, vai eivät, mutta voihan hotelliakin tilanteen mukaan vaihtaa. Ensin pari päivää toisessa paikassa, ja sitten muutama toisessa, lähempänä sitä missä työt on.
Jotenkin toivoisin et jos ystävyys haalenee, se haalenee molemmilta samalla tavalla. Ystävyyssuhteissakin voi tulla pettymyksiä ja hylkäämisen tunne. Etenkin kun julkisuus ja yhteisfandom tuo tuohon omat paineensa. Mut eiköhän he molemmat pärjää.Spesiaalit yhteydet haalenee kun aikaa kuluu eikä aikaa näkemiselle ole. Mutta sama juttu mulla, seuraan mielenkiinnolla miten käy.
Kysymykseen yhteisbiisistä: mä en usko, enkä oikein näe minkälainen se biisi edes voisi olla.
Kyllä. Miksi se käytös olisi täällä sitten muuttunut niin etäiseksi, jos kaikki tuo ei olisi ollut vain näyttelyä? Gfn mukana olo ei ole yllätys ja Bllä oli jo uudet ihmiset sydämessään.Siis kaikki se hehkutus miten tutustuivat K n kanssa viisuissa, viisuyö, parhaat treffit, keikkabussiin hyppääminen, kaikki laskelmointia? Uudet ystävät on kyllä olleet tuossa vaiheessa todennäköisesti vahvasti mielessä, kun jo varmaan oli tiedossa, että tulevat keikoille.