K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Varmaan itse uskoivat, että kestää sen 30-40 vuotta. Olisi kiinnostavaa tietää, mitä oikein tapahtui, kun ennen vierailua oli hehkutusta molemmin puolin ja lopputulos oli mikä oli.
Mä en osaa sanoa miten noiden ystävyyden käy kun molemmilla urat ja B vaikuttaa saavan uusia läheisiä ystäviä tosi helposti. Et riittääkö aika ja energia kaikkeen ja miten odotukset menee yhteen. Tietty molempien urat siihen päälle vielä. Aika vahvastihan molemmat spesiaali yhteyttään hehkutti. Mielenkiintoista seurata miten käy. Toivottavasti säilyy. Sen tiedän et kummankaan seurustelut ei siihen vaikuta.
 
vierailija
Mä ihmettelen tuota hotellihuoneväittelyä, en tiedä missä olivat yötä ja olivatko K:n vanhemmilla jossain välissä, vai eivät, mutta voihan hotelliakin tilanteen mukaan vaihtaa. Ensin pari päivää toisessa paikassa, ja sitten muutama toisessa, lähempänä sitä missä työt on.
 
vierailija
Mä en osaa sanoa miten noiden ystävyyden käy kun molemmilla urat ja B vaikuttaa saavan uusia läheisiä ystäviä tosi helposti. Et riittääkö aika ja energia kaikkeen ja miten odotukset menee yhteen. Tietty molempien urat siihen päälle vielä. Aika vahvastihan molemmat spesiaali yhteyttään hehkutti. Mielenkiintoista seurata miten käy. Toivottavasti säilyy. Sen tiedän et kummankaan seurustelut ei siihen vaikuta.
Spesiaalit yhteydet haalenee kun aikaa kuluu eikä aikaa näkemiselle ole. Mutta sama juttu mulla, seuraan mielenkiinnolla miten käy.
Kysymykseen yhteisbiisistä: mä en usko, enkä oikein näe minkälainen se biisi edes voisi olla.
 
vierailija
Mitään ei tapahtunut ja Bn hehkutus oli vain laskelmoitua. Uudet ystävät olivat täällä jo mielessä.
Siis kaikki se hehkutus miten tutustuivat K n kanssa viisuissa, viisuyö, parhaat treffit, keikkabussiin hyppääminen, kaikki laskelmointia? Uudet ystävät on kyllä olleet tuossa vaiheessa todennäköisesti vahvasti mielessä, kun jo varmaan oli tiedossa, että tulevat keikoille.
 
vierailija
Mä ihmettelen tuota hotellihuoneväittelyä, en tiedä missä olivat yötä ja olivatko K:n vanhemmilla jossain välissä, vai eivät, mutta voihan hotelliakin tilanteen mukaan vaihtaa. Ensin pari päivää toisessa paikassa, ja sitten muutama toisessa, lähempänä sitä missä työt on.
Tulivat Kultsalla taksilla joten tuskin oli hotelli ihan hoodeilla. En kyllä usko Flamingoonkaan vaan varmaan jotain keskustassa.
 
vierailija
K tekee musaa ja massia 35 vuotiaaksi, asuu Nm:n ja skidien kanssa talvet Thaikuissa ja kesät Suomessa. Joksut jatkaa jonkun aikaa, B haluaa isompiin kuvioihin, lähtee Jenkkeihin, ottaa sieltä jonkun malli misun ja yrittää tehdä uraa.
 
vierailija
Spesiaalit yhteydet haalenee kun aikaa kuluu eikä aikaa näkemiselle ole. Mutta sama juttu mulla, seuraan mielenkiinnolla miten käy.
Kysymykseen yhteisbiisistä: mä en usko, enkä oikein näe minkälainen se biisi edes voisi olla.
Jotenkin toivoisin et jos ystävyys haalenee, se haalenee molemmilta samalla tavalla. Ystävyyssuhteissakin voi tulla pettymyksiä ja hylkäämisen tunne. Etenkin kun julkisuus ja yhteisfandom tuo tuohon omat paineensa. Mut eiköhän he molemmat pärjää.
 
vierailija
Siis kaikki se hehkutus miten tutustuivat K n kanssa viisuissa, viisuyö, parhaat treffit, keikkabussiin hyppääminen, kaikki laskelmointia? Uudet ystävät on kyllä olleet tuossa vaiheessa todennäköisesti vahvasti mielessä, kun jo varmaan oli tiedossa, että tulevat keikoille.
Kyllä. Miksi se käytös olisi täällä sitten muuttunut niin etäiseksi, jos kaikki tuo ei olisi ollut vain näyttelyä? Gfn mukana olo ei ole yllätys ja Bllä oli jo uudet ihmiset sydämessään.
 

Yhteistyössä