K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä en taas usko ollenkaan D:n nykissä oloon, kun siitä ei ole mitään havaintoja kyllä B nyt itsekseenkin osaa mennä
B osaa kyllä, mutta se vaan olisi suorastaan kylmää että just ne kaksi joiden kanssa damon on viettänyt ilmiselvästi paljon aikaa lähtisivät kahdestaan eri maanosaan bilettämään just kun yhdellä ois tärkeä päivä. Ja sit se on kuitenkin lentänyt pari päivää myöhemmin sinne samalle mantereelle.
 
vierailija
B osaa kyllä, mutta se vaan olisi suorastaan kylmää että just ne kaksi joiden kanssa damon on viettänyt ilmiselvästi paljon aikaa lähtisivät kahdestaan eri maanosaan bilettämään just kun yhdellä ois tärkeä päivä. Ja sit se on kuitenkin lentänyt pari päivää myöhemmin sinne samalle mantereelle.
No näin ajateltuna joo. Eipä se sadiekaan ole liikkeistään mitään ilmoitellut. Sen sijainti tuli ihan sattumalta tietoon, mutta ilman sitä kuvaakin olisi kai bojanin seuraamisista viimeistään osattu päätellä että ovat molemmat siellä. Sadie ja Damon ovat olleet ihan hiljaa sijainneistaan, paitsi d sit myöhemmin ilmaisi olevansa los angelesissa.
 
vierailija
Mulla aikalailla sama. Ficitkin muista pareista jää yleensä kesken kun en vaan saa oikeaa fiilistä.
Sen verran itse olen pystynyt tästä jo nykyään kuitenkin joustamaan, että sen K ja B ja P ficin pystyn nykyään lukemaan, kun siinä on se K ja B rakkaustarina pääroolissa ja pystyn tavallaan häivyttämään sen P:n siinä, samoin yksi K ja B ja Tommy hotellihuone ficci on uponnut, koska T on siinä vähän sivummassa roolissa ja B määrää kuinka se juttu menee, joksujen keskinäiset paritusjutut on sellaisia, etten aina pysty lukemaan tuntuu luonnottomalta
 
vierailija
Mitä vttua?! Ajattelin kurkata tämänkin ketjun ja hitsit täälhän on parempaa jutustelua kuin muissa paikoissa. Luulin et tämä on joku ihan hirveä solvaus ketju.
On tämä, tyttiskin on mainittu jo vaikka kuinka monta kertaa. Samoin D ja Peksi. Aivan kauheeta on ollut ja oon ollut täällä melkein koko päivän. Ja ei kun huomenna taas uudestaan.
 
vierailija
Kunhan ette ammu mua alas. Kemiaahan heillä oli rutkasti ja selvästi he viihtyivät keskenään. Mitään ihastumista tai rakastumista en nähnyt. Mulle se heidän touhu edusti kahden ihmisen tapaa purata energiaa ja stressiä. Lähinnä sellaista poikien välistä pelleilyä ja hölmöilyä. Uskon että se oli vilpitöntä, mutta oli siinä mukana myös suunnitelmallisuutta. Uskon että varsinkin Gregor näki tässä saumaa Joksujen osalta. Tästä huolimatta olen varma, että K ja Joksut tykästyivät toisiinsa tosissaan. Näissä videoissa on aika paljon piilomerkityksiä, jotka ehkä avautuvat K:n huumoria pitkään seuranneille (niinkuin se teekuppi juttu). Sitten on ne finaali yönä kuvatut videot, hmmm. Jere oli niissä aika tuonnekuohujen pyörteissä ja ihana että B antoi tukeaan hänelle. Shippaajien ei kannata kuitenkaan välittää niistä kommenteista, joissa syyllistetään heitä, koska rehellisesti sanottu Joksut, Gregor jne. shippasivat heitä itsekin. Motivaatio tähän, no se oli mikä oli.
Älkää ottako tätä minään syytöksenä, en tarkoita sitä kun molemmat oli yhtä mukana, mutta pohdin välillä, että onkohan K:lle koskaan tullut tähän liittyen hyväksikäytetty olo kun ei sitä hyötyä Joksuille voinut olla huomaamatta. Hesarin artikkelissa K mainitsi yhdeksi kokemakseen tunteeksi juuri hyväksikäytetty eli jossain yhteydessä (levy-yhtiö?) on sitä ainakin kokenut. Tai entä jos ystävyys nyt hiipuu sieltä puolelta, tuleekohan ne tunteet? Itselläni varmaan tulisi, mutta hän taitaa olla parempi ihminen kuin minä 😁
 
vierailija
B osaa kyllä, mutta se vaan olisi suorastaan kylmää että just ne kaksi joiden kanssa damon on viettänyt ilmiselvästi paljon aikaa lähtisivät kahdestaan eri maanosaan bilettämään just kun yhdellä ois tärkeä päivä. Ja sit se on kuitenkin lentänyt pari päivää myöhemmin sinne samalle mantereelle.
No minä aattelin niin, että D on viettänyt sen joidenkin muiden ystävien kanssa mikäs se lääkärimieskin oli, on kai hänellä muitakin ystäviä
 
vierailija
Sen verran itse olen pystynyt tästä jo nykyään kuitenkin joustamaan, että sen K ja B ja P ficin pystyn nykyään lukemaan, kun siinä on se K ja B rakkaustarina pääroolissa ja pystyn tavallaan häivyttämään sen P:n siinä, samoin yksi K ja B ja Tommy hotellihuone ficci on uponnut, koska T on siinä vähän sivummassa roolissa ja B määrää kuinka se juttu menee, joksujen keskinäiset paritusjutut on sellaisia, etten aina pysty lukemaan tuntuu luonnottomalta
Mulle tälläiset tunnepuolen jutut ei ole edes ollut ongelma vaan olen kokeillut vähän sitä sun tätä että jos vaikka tykkäisin. Mutta ei vaan tunnu lähtevän. Poikkeuksina taitaa olla H ja Jesse K kanssa (tai oikeastaan ollenkaan) joita en ole edes yrittänyt ja taidan pysytellä päätöksessäni.
 
vierailija
Mitäs tuo solar eclipse of the heart nyt sitten tarkoittaa? Siis sydämen auringonpimennystä kyllä mutta mites se pitäisi tulkita?
Toivottavasti ei ole sydänsuruja Boitsulla. Tottakai se on sanaleikki tuosta auringonpimennyksestä, mutta voi olla myös sanaleikki jossa yhdistyy kaksi asiaa. Mutta jospa ei nyt kuitenkaan olisi, toivotaan että nähdään hänet iloisena ja rentoutuneena tulevilla keikoilla. 🥰
 
vierailija
No minä aattelin niin, että D on viettänyt sen joidenkin muiden ystävien kanssa mikäs se lääkärimieskin oli, on kai hänellä muitakin ystäviä
D:llä riittää seksikkäitä ja hyvännäköisiä kavereita sekä tuttuja. Sinänsä hän ei hyötyisi yhtään B:n kaltaisen ihmisen seurasta, koska löytää kyllä kuuluisampaakin seuraa. Taitavat tykätä toisistaan siis tosi paljon, ehkä muutakin kuin pelkkää ystävyyttä.😏
 
vierailija
Mua häiritsee vauvalla iso osa tyttis- ja Damppa-viesteistä, koska ne on selkeästi suurin osa trollien kynästä ja niistä paistaa jo kauas että viestit ei tuo mitään lisäarvoa keskusteluun ja niiden tarkoitus on vain härnätä.

Täällä kummastakin kirjoitetaan asiallisesti pohdiskelevalla otteella yleensä toisia kunnioittaen ja huomaan itsekin osallistuvana keskusteluun. 😁
 
vierailija
Älkää ottako tätä minään syytöksenä, en tarkoita sitä kun molemmat oli yhtä mukana, mutta pohdin välillä, että onkohan K:lle koskaan tullut tähän liittyen hyväksikäytetty olo kun ei sitä hyötyä Joksuille voinut olla huomaamatta. Hesarin artikkelissa K mainitsi yhdeksi kokemakseen tunteeksi juuri hyväksikäytetty eli jossain yhteydessä (levy-yhtiö?) on sitä ainakin kokenut. Tai entä jos ystävyys nyt hiipuu sieltä puolelta, tuleekohan ne tunteet? Itselläni varmaan tulisi, mutta hän taitaa olla parempi ihminen kuin minä 😁
En oikein usko. En tiedä mitä häneltä olisi pois se että Jokerit ovat osin hänen takiaan suomessa suosittuja. Joksut ihan avoimesti itsekin tämän sanovat. Hänhän alunperin ihan itse jakoi sitä shippimateriaalia eli kai se sille itsellekin oli avuksi. Uskoisin että osa sen omaa charmia ja suosiota on ollut nimenomaan bojanin kanssa näkynyt leikkimielisyys ja kaikki niitten kivat jutut. Ei kukaan muista yhdenkään viisuedustajan stooreja ja livejä joissa on vaan promottu sitä omaa kappaletta, mutta dinner datet, kosinnat ja titanicit on kyllä painuneita mieliin.
 
vierailija
Uskon kyllä että D on ollut eiliseen asti myös Nykissä, mutta kenen kanssa se B siellä nyt on? Eilen oli nähnyt Alikaa, mutta ei kai se yksin siellä nyt ole? Tai mistä sen tietää.
 
vierailija
Mua häiritsee vauvalla iso osa tyttis- ja Damppa-viesteistä, koska ne on selkeästi suurin osa trollien kynästä ja niistä paistaa jo kauas että viestit ei tuo mitään lisäarvoa keskusteluun ja niiden tarkoitus on vain härnätä.

Täällä kummastakin kirjoitetaan asiallisesti pohdiskelevalla otteella yleensä toisia kunnioittaen ja huomaan itsekin osallistuvana keskusteluun.
Ero on se, että tänne ne kuuluu ja vauvalle ei ketjun sääntöjen mukaan, lisäksi D:llä ärsytetään siellä paritusmielessä ja toinen ero on se täältä hyvin harvoin saa edes viestejä poistettua
 

Yhteistyössä