K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä liputan B:n ja D:n suhteen puolesta. En suostu vielä luovuttamaan.
Aika vähän heistä on nähty yhteismateriaalia, mutta niistä vähistä on jotenkin minulle paistanut sellainen esittäminen kameralle. Samoin se tapa jolla D suhtautuu B:n läheisyyteen on niin välinpitämätön, että en näiden perusteella en usko muuhun kuin ystävyyteen.
 
vierailija
Miten muuten te, jotka ette shippaa K/B, näette kaikki klipit näistä kahdesta? Onko niissä kemiaa, pelleilyä, ei mitään vai jotain muuta? Kiinnostaisi nyt siis kuulla niiltä, jotka eivät ole missään vaiheessa heitä shipanneet.
 
vierailija
Damon ois mun mielestä kiinnostavin kuvio. Sadie pyrkii pitämään elämänsä sen verran piilossa että bojanista saataisiin varmaan tosi vähän tietoa enää sit jos ne ois yhdessä. Pelkkiä promostooreja vaan.
Näin mäkin luulen, että B muuttuisi julkisuudessa varovaisemmaksi ja somessa yksityisemmäksi jos S:n kanssa yhteen päätyisi. Ei se voisi enää somettaa vapaaltaan jos S mukana kun se paljastaisi senkin olin paikan.
 
vierailija
En missään nimessä tarkoita sinua, mutta osa ihmisistä ei halua nähdä, että B:llä olisi kemiaa jonkun muun kuin K:n kanssa, koska he haluavat pitää kiinni tästä shipistä.
Tää on jännä kun myönnän itsekin, että ärsyynnyn noista D ja S vihjauksista, vaikka en oo koskaan Kn ja Bn kohdallakaan uskonut muuta kuin ystävyyteen. Mutta nyt kun joku heitti sen Alikan, niin miksi se ei ärsytä? Päinvastoin, tuntuu että he olis oikein ihana pari.

Omituinen on ihmismieli. En tiedä miksi suhtaudun näin.
 
vierailija
Tää on jännä kun myönnän itsekin, että ärsyynnyn noista D ja S vihjauksista, vaikka en oo koskaan Kn ja Bn kohdallakaan uskonut muuta kuin ystävyyteen. Mutta nyt kun joku heitti sen Alikan, niin miksi se ei ärsytä? Päinvastoin, tuntuu että he olis oikein ihana pari.

Omituinen on ihmismieli. En tiedä miksi suhtaudun näin.
Varmaan jotain omia projisointeja. Mä taas en yhtään näkisi B yhdessä Alikan kanssa, mutta S tai D kanssa hyvinkin.
 
vierailija
Miten muuten te, jotka ette shippaa K/B, näette kaikki klipit näistä kahdesta? Onko niissä kemiaa, pelleilyä, ei mitään vai jotain muuta? Kiinnostaisi nyt siis kuulla niiltä, jotka eivät ole missään vaiheessa heitä shipanneet.
Mä oon kyllä nähnyt heidän välissä joissain klipeissä kemiaakin mutta silti oon ajatellut että ihan ystäviä ovat ja heillä on selvästi jotenkin samantyylinen energia (tai ainakin silloin kun ovat yhdessä :D). En tiedä oisinko suhtautunut asiaan toisin jos Kn elämässä ei ois erästä tiettyä yksityishenkilöä ja K&B ois nähneet toisiaan enemmän...
 
vierailija
Tää on jännä kun myönnän itsekin, että ärsyynnyn noista D ja S vihjauksista, vaikka en oo koskaan Kn ja Bn kohdallakaan uskonut muuta kuin ystävyyteen. Mutta nyt kun joku heitti sen Alikan, niin miksi se ei ärsytä? Päinvastoin, tuntuu että he olis oikein ihana pari.

Omituinen on ihmismieli. En tiedä miksi suhtaudun näin.
Ihanaa kun ihmiset pystyvät täällä myöntämään itsestään tällaisia asioita ja keskustelemaan niistä hedelmälliseen sävyyn. Mun synti on se, että haluan nähdä B:n miehen kanssa. Jotenkin se hetero suhde tai niillä spekulointi tuntuu kauhean tylsältä. Älkää kysytkö miksi näin on, koska en osaa vastata.😅
 
vierailija
Heiltä puuttuu koukuttavat biisit, ilman niitä ei valloiteta maailmaa.
Nimenomaan ne biisit on koukuttavia! Oon kuunnellut niitä siitä keväästä asti, enkä oo kyllästynyt vieläkään. Se on tosi harvinaista että löydän bändin, jonka levyiltä ei ole tarvetta skipata yhtään biisiä yli soittaessa. Uudet, vielä julkaisemattomat kappaleet on olleet ihania myös. Bluzasta tykkään eniten, meni ihan sinne kaikkien suurimpien suosikkieni joukkoon heti. Minusta Joksuilla on siis kaikki kohdallaan. Se, miksi suosio ei ole vielä räjähtänyt suuremmaksi, johtuu vaan siitä levy-yhtiön ja laajemman markkinoinnin puutteesta, mikä monilla paljon tylsemmilläkin bändeillä on takanaan. Mutta ymmärrän silti heidän valinnan olla vapaita ja arvostan sitä.
 
vierailija
Miten muuten te, jotka ette shippaa K/B, näette kaikki klipit näistä kahdesta? Onko niissä kemiaa, pelleilyä, ei mitään vai jotain muuta? Kiinnostaisi nyt siis kuulla niiltä, jotka eivät ole missään vaiheessa heitä shipanneet.
Ne viime kevään klipit oli ehdottomasti sellasia joissa näkyi kemiaa. Ja pelleilyä toki myös, mutta mun mielestä se ei ole kemian tai vetovoiman vastakohta. Oikeastaan pikemminkin niinpäin että pelleilyä ei voi ollakaan jos ei ole jonkinlaista kemiaa. Se kemia on just sitä kun huumori, nopeat läpät tms toimii ihan kuin toinen lukisi ajatukset. Ja sit tietty sellasta sopivasti pikkutuhmaa, mutta silti hauskaa. Sellaista näkyi hyvinkin liverpoolissa, mutta mun mielestä se oli jo nt:n aikana haalistunut. Oli niillä selvästi hauskaa, mutta se sama kipinä oli jo sammunut.
 
vierailija
Miten muuten te, jotka ette shippaa K/B, näette kaikki klipit näistä kahdesta? Onko niissä kemiaa, pelleilyä, ei mitään vai jotain muuta? Kiinnostaisi nyt siis kuulla niiltä, jotka eivät ole missään vaiheessa heitä shipanneet.
Mä olen nähnyt sen kemian kyllä, mutta en romanttisena kemiana. Oon kokenut itse ei-romanttista kemiaa samaa sukupuolta olevaan itse heterona. Joidenkin kanssa voi klikata hyvin yhteen, erityisesti tilanteessa joka on esim. äärimmäisen stressaava ja jonka vain toinen samassa tilanteessa oleva voi täysin ymmärtää. Siihen kun lisätään päälle vielä mätsäävä huumorintaju niin 👌🏻
 
vierailija
Nimenomaan ne biisit on koukuttavia! Oon kuunnellut niitä siitä keväästä asti, enkä oo kyllästynyt vieläkään. Se on tosi harvinaista että löydän bändin, jonka levyiltä ei ole tarvetta skipata yhtään biisiä yli soittaessa. Uudet, vielä julkaisemattomat kappaleet on olleet ihania myös. Bluzasta tykkään eniten, meni ihan sinne kaikkien suurimpien suosikkieni joukkoon heti. Minusta Joksuilla on siis kaikki kohdallaan. Se, miksi suosio ei ole vielä räjähtänyt suuremmaksi, johtuu vaan siitä levy-yhtiön ja laajemman markkinoinnin puutteesta, mikä monilla paljon tylsemmilläkin bändeillä on takanaan. Mutta ymmärrän silti heidän valinnan olla vapaita ja arvostan sitä.
Tasan samat mietteet! Katoin viisuja viime keväänä vain sillä silmällä että kenestä olisi muka vastusta kärtsälle. Ei kenestäkään, mutta muistan joksujen kohdalla tunnustaneeni seurueelleni että tästä kyllä tykkäsin kovasti. Sen jälkeen en ole paljon muuta kuunnellutkaan.
 
vierailija
Voitko linkata kiitos.
Tarjoilen saman tien kaksi vähän erityyppistä:



Ei mitään supertuhmaa, mutta kuumaa kyllä.
 
vierailija
Tarjoilen saman tien kaksi vähän erityyppistä:



Ei mitään supertuhmaa, mutta kuumaa kyllä.
Niin siis K viittaa näissä Krisiin. On muuten joitain ihan törkeän kuumia B+Kris-ficcejä, mikäli sellaiset sattuvat kiinnostamaan.
 
vierailija
Onko kukaan muu pelkkä ystävyysfiilistelijä haikeissa tunnelmissa K& B suhteen? Olen siis aina fiilistellyt vain ystävyyttä. Se heidän kemia sai jotenkin hyvälle mielelle. Viisuissa he varmaan hullaantui toisistaan bromance mielessä, vaikka teki siitä myös showta seuraajille. Oli jotenkin lämmittävää, että voi tuollaisessa ympäristössä löytää jonkun ulospäin eri tyylisen ja eri maasta mutta silti on välitön yhteys. Nyt olen alkanut pohtia, että hiipuukohan se heidän ystävyys kuitenkin pikku hiljaa kun eivät näe ja uusia ystäviä tulee koko ajan. B taitaa myös innostua helposti uusista tyypeistä muutenkin et ei kuitenkaan ollut ehkä niin spesiaali juttu hänelle. En usko et enää tarjoilevat yhteistämateriaalia jatkossa vaan yhteydenpito on yksityistä. Vähän haikea fiilis. Mutta seuraan mielenkiinnolla etenkin K:n uraa kun on niin ainutlaatuista mennä ulkomaille suomenkielellä. B:n juttuja on myös mielenkiintoista seurata kun on niin nopea liikkeissään.
 

Yhteistyössä