K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Samaa mieltä. S tuntuu nyt viettäneen aika paljon aikaa Lontoossa niin ei parin viikon pyrähdys siellä tässä välissä herättäisi kummastusta. Jos sen jälkeen näkyy mukana ja kaksistaan B:n seurassa niin sitten alan uskoa johonkin kaveruutta suurempaan.
En mäkään vielä näistä UK keikoista tai Hampurissa piipahtamisesta ajattelisi varmasti mitään ystävyyttä suurempaa. Etenkin kun Lontoossa on varmaan koko niiden ystäväpiiri. Mutta jos tosiaan kesän festareilla on useasti mukana tai Sloikuissa enemmän kuin kerran. Tai jos B menee pian uudestaan S:n perässä Jenkkeihin niin sitten on enemmän kuin frendi. En ihan helposti osaa heti lettas suhdetta jos mies&nainen hengaa kun itselläni on ollut läheisiä miespuolisia frendejä aina.
 
vierailija
Just tämä. Onko heissä tarpeeksi sitä jotakin saadakseen hypeä aikaiseksi?
Mä näkisin, että yksi ongelma on, että haluavat tehdä kaiken independenttinä. Toki ihailtavaa sinänsä, mutta levy-yhtiön kautta vois saada ehkä enemmän potkua markkinointiin ja
En mäkään vielä näistä UK keikoista tai Hampurissa piipahtamisesta ajattelisi varmasti mitään ystävyyttä suurempaa. Etenkin kun Lontoossa on varmaan koko niiden ystäväpiiri. Mutta jos tosiaan kesän festareilla on useasti mukana tai Sloikuissa enemmän kuin kerran. Tai jos B menee pian uudestaan S:n perässä Jenkkeihin niin sitten on enemmän kuin frendi. En ihan helposti osaa heti lettas suhdetta jos mies&nainen hengaa kun itselläni on ollut läheisiä miespuolisia frendejä aina.
Joo en mäkään vielä kiertueella mukana olosta ajatellut mitään, mutta se että B lensi, ilmeisesti yksin, heti perään Nykiin, tapas perhettä jne. sai vähän epäilemään jotain muutakin.
 
vierailija
Mä liputan B:n ja D:n suhteen puolesta. En suostu vielä luovuttamaan.
Mä en näe niiden välillä mitään. Paitsi kaveruutta. Olen aika hämilläni, että joku näkee. Tuntuu että heidän suhdettaan on väritetty samoilla värikynillä kuin yleensäkin m/m-shipeissä, joissa oikea kiinnostus voi olla täysi nolla. Joskushan shippiin ei tarvita edes sitä, että hahmot on tavanneet tosielämässä.
 
vierailija
Mä näkisin, että yksi ongelma on, että haluavat tehdä kaiken independenttinä. Toki ihailtavaa sinänsä, mutta levy-yhtiön kautta vois saada ehkä enemmän potkua markkinointiin ja


Joo en mäkään vielä kiertueella mukana olosta ajatellut mitään, mutta se että B lensi, ilmeisesti yksin, heti perään Nykiin, tapas perhettä jne. sai vähän epäilemään jotain muutakin.
Anteeksi nyt mutta B lensi viime kesänä Suomeen Kärtsän perässä ja tapasi tän perhettä. Ihan yksin. :D Ja vielä niin nopeasti viisujen jälkeen että se herätti todella paljon kulmien kohottelua. Siksi en näe tässä käytöksessä mitään erikoista.
 
vierailija
Mä näkisin, että yksi ongelma on, että haluavat tehdä kaiken independenttinä. Toki ihailtavaa sinänsä, mutta levy-yhtiön kautta vois saada ehkä enemmän potkua markkinointiin ja
Haha nää tulikin samaan ketjuun, toi ylempi jäi kesken eli levy-yhtiön kautta saisivat lisää suunnitelmallisuutta ja apukäsiä tekemiseen, kun nyt monesti tuntuu olevan pakka levällään sen suhteen kuka crewsta hoitaa mitäkin.
 
vierailija
Palaan itse tähän, koska tämä on mielenkiintoinen kysymys. Eikä liity mitenkään S:ään vaan muutenkin jos Joksujen uusi albumi ei ota tuulta alle ja ne keikkapaikat ei oikein myy Länsi-Euroopan puolella, kauanko menee siihen, että Joksujen on pakko tehdä päätöksiä, soittaako ne enemmän siellä missä on kysyntää (paluu Balkanin puolelle ja Puola (+muutama muu maa) vai jatkavatko yhä pienillä klubikeikoilla yrittämistä. Tätä siis on toki pohdittu aiemminkin koko yhtyeen näkökulmasta mutta nyt tullaan B:n asemaan. Hän on kiistatta suosituin jäsen näistä ja kai Jokereiden osa suosiosta lepää B:n lantioliikkeessä. Mutta riittääkö B:n ambitio soittamaan jotain klubeja parille sadalle kuulijalle, jos on päässyt maistamaan Ries...-no, tällä kertaa suurempaa suosiota. Vaikka muut joksut ovatkin hyviä ystäviä ja sooloura nuorempana ei ollut sitä mitä haki, tilanne voisi olla nyt ihan toinen ja jos tilaisuus tulisi siis siinä tilanteessa, että Joksut junnaa paikoillaan, luulenpa, että B. tarttuisi siihen.
Mutta mistä se suurempi suosio bojanille tulisi jos se tahkoaa bändin kanssa niitä pikkuklubeja?
 
vierailija
Mä en näe niiden välillä mitään. Paitsi kaveruutta. Olen aika hämilläni, että joku näkee. Tuntuu että heidän suhdettaan on väritetty samoilla värikynillä kuin yleensäkin m/m-shipeissä, joissa oikea kiinnostus voi olla täysi nolla. Joskushan shippiin ei tarvita edes sitä, että hahmot on tavanneet tosielämässä.
En missään nimessä tarkoita sinua, mutta osa ihmisistä ei halua nähdä, että B:llä olisi kemiaa jonkun muun kuin K:n kanssa, koska he haluavat pitää kiinni tästä shipistä.
 
vierailija
Tässä on varmaan yksi hyvä syy miksi haluavat toimia ilman levy-yhtiötä. Toki on varmasti muitakin, ihan lähtien tyylin ja kielen valinnasta.

 
vierailija
Anteeksi nyt mutta B lensi viime kesänä Suomeen Kärtsän perässä ja tapasi tän perhettä. Ihan yksin. Ja vielä niin nopeasti viisujen jälkeen että se herätti todella paljon kulmien kohottelua. Siksi en näe tässä käytöksessä mitään erikoista.
Ihmismieli on kiinnostava. Toiset näkevät kemiaa vaikka kahdella lyhtypylväällä, jos ovat sen tarpeessa. Toiset eivät näe kemiaa oikeastaan missään, koska se ei kiinnosta heitä/ei palvele heidän tarpeitaan.
 
vierailija
En missään nimessä tarkoita sinua, mutta osa ihmisistä ei halua nähdä, että B:llä olisi kemiaa jonkun muun kuin K:n kanssa, koska he haluavat pitää kiinni tästä shipistä.
Oon eri, mutta tässä ketjussa kirjoittelee aika moni jotka ei ole enää, tai koskaan ollutkaan kiinni K+B shipissä, joten ei sen takia tarvitse keksiä tekosyitä miksei voisi olla kemiaa jonkun muunkin kanssa.
 
vierailija
Seuraava kysymys ei ole tarkotettu ilkeilyksi vaan mua ihan vilpittömästi kiinnostaa, että onko Joksuilla potentiaalia saada enemmän jalansijaa Euroopasta/muualta? Mä en oikein usko siihen. Paketti on kasassa, mutta jotain siitä silti uupuu.
En ole itsekään ihan vakuuttunut. He on hyviä esiintyjiä, hyvännäköisiä ja symppiksiä, mutta biiseistä puuttuu se jokin. Suurin osa tutustuu ja ihastuu ensin heidän persoonaan/ulkonäköön jonkun ulkoisen yhteyden kautta ja vasta sitten tykästyy musiikkiin. Suurempaan suosioon tuo tapa ei riitä. Ja olen samaa mieltä, että heiltä toistaiseksi puuttuu se jokin ns. star quality, joka esim viisuissa olisi tarvittu suurempaan hypeen. Tietty jos saa suuren hitin niin voi saada muutamassa maassa suosiota, mutta uuteen Måneskin suosioon en usko. Se jokin jolla erottuu massasta puuttuu.
 
vierailija
Tässä on varmaan yksi hyvä syy miksi haluavat toimia ilman levy-yhtiötä. Toki on varmasti muitakin, ihan lähtien tyylin ja kielen valinnasta.

Toisaalta nyt he joutuvat maksamaan omasta pussistaan kaikkien managerien ja muiden palkat ja tekemään kaiken promon itse. Oon itse ajatellut että he haluavat pysyä itsenäisinä koska haluavat pitää kaiken päätäntävallan itsellään.
 
vierailija
Oon eri, mutta tässä ketjussa kirjoittelee aika moni jotka ei ole enää, tai koskaan ollutkaan kiinni K+B shipissä, joten ei sen takia tarvitse keksiä tekosyitä miksei voisi olla kemiaa jonkun muunkin kanssa.
No kyllähän näissä ketjuissa pyörii ihmisiä, jotka eivät kestä sitä, että B:llä on kemiaa jonkun muun kuin K:n kanssa. Sen voi päätellä jo siitä, kun monena päivänä tuli kiukkuisia vastauksia ja oksennushymiöitä D&B:tä hehkuttavien kommenttien alle.
 

Yhteistyössä