K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tämän takia juuri luulenkin ettei kellään bändistä ole sutinaa Dn tai Sn kanssa. Koska tuskin he p a n o j a tai kumppaneita ottavat bussiin mukaan. Se ei ole muille kivaa.
Sais olla kyllä hiton hyvät välit että sanoisi muille vain, että hei mun uusi tyttis/poikkis tulee nyt mukaan bussiin. Mutta sitten taas Kris ei voisi tyttistään kutsua kiertueelle (tai Nace? jos vielä seurustelee). Ja että se olisi vielä kaikille ok. Sen sijaan jos kaikki on vaan kavereita keskenään niin homma vaikuttaakin ihan normaalilta.
 
vierailija
Tämän takia juuri luulenkin ettei kellään bändistä ole sutinaa Dn tai Sn kanssa. Koska tuskin he p a n o j a tai kumppaneita ottavat bussiin mukaan. Se ei ole muille kivaa.
Oliko Joksuilla jopa joku sopimus tästä, jonka jossain haastattelussa oli maininneet vai muistanko väärin? No tietty voihan se olla niin, että olivat silloin frendejä mutta paremmin tutustuessaan on kiinnostus herännyt ja nyt katsovat mihin riittää. Eiköhän se lähiaikoina käy ilmi jos B ja Sadie on koko ajan samoissa paikoissa. Ei sitä ystävän takia jaksa jatkuvasti reissata perässä.
 
vierailija
Oliko Joksuilla jopa joku sopimus tästä, jonka jossain haastattelussa oli maininneet vai muistanko väärin? No tietty voihan se olla niin, että olivat silloin frendejä mutta paremmin tutustuessaan on kiinnostus herännyt ja nyt katsovat mihin riittää. Eiköhän se lähiaikoina käy ilmi jos B ja Sadie on koko ajan samoissa paikoissa. Ei sitä ystävän takia jaksa jatkuvasti reissata perässä.
Joo jännä nähdä tuleeko S mukana Lontooseen, jos tulee niin ei kai toi nyt enää mitään kaverien kanssa hengailua ole?
 
vierailija
Sais olla kyllä hiton hyvät välit että sanoisi muille vain, että hei mun uusi tyttis/poikkis tulee nyt mukaan bussiin. Mutta sitten taas Kris ei voisi tyttistään kutsua kiertueelle (tai Nace? jos vielä seurustelee). Ja että se olisi vielä kaikille ok. Sen sijaan jos kaikki on vaan kavereita keskenään niin homma vaikuttaakin ihan normaalilta.
Niimpä ja mukana vielä lisäksi crewkin niin oishan tuo nyt aika epäreilua muita kohtaan että yhdellä ois kumppani mukana
 
vierailija
Mulla on ihan sama. Hän on tavallaan söpö ja herttainen, mutta en ymmärrä hypeä. Nytkin tuo hehkutus noista videoista. Omaan silmään ne on jotenkin niin lavaesitystä ja näytelmää, jonka on etukäteen harjoitellut. Mulla on myös alusta saakka ollut ristiriitainen fiilis B:sta. Hänessä on jotain niin laskelmoivaa. Se kun ei huomaa et kuvataan niin ilme on usein tosi totinen ja sit olemus muuttuu ihan erilaiseksi eli ystävälliseksi hassuttelijaksi kun huomaa kamerat. Tämän huomasin haastatteluista jo ennen kuin tapasi K:n. Näiden uusien kuvioiden jälkeen tunne vaan voimistunut ja salaa toivon että ammatillisesti ei tee mitään yhteisbiisejä K:n kanssa vaan jatkavat uriaan erillään. Enkä siis ole koskaan B:ta haukkunut et turha alkaa valittaa. Ihan hiljaa mielessäni vain miettinyt hänen motiivejaan.
Musta se on vaan kuumempaa, että B on myös totinen välillä. On selvästi fiksu ja päättäväinen, mutta kaikesta näkee että on lämmin ihminen, läheiset on tärkeitä ja myös osoittaa sitä välittämistään ihanasti. On ystävällinen muille ja haastatteluista näkee että hänessä on sellaista kypsyyttä, mitä ei kaikissa ole. Ja sitten se hulvaton hassutteleva touhottaja, mikä hänestä löytyy on aivan valloittava. Mutta jos olisi pelkästään sellainen touhottaja, ei se mun makuun olisi puoliksikaan niin kiinnostavaa, kuin tuo että on oikeasti se fiksu ja vakava puoli siellä olemassa myös. Musta miehissä on kuuminta lämpö ja älykkyys, ja B:stä löytyy nämä molemmat. Lisänsä tuo vielä huumori, se että osaa olla ottamatta itseään liian vakavasti. Huh! Enkä tässä edes päässyt vielä siihen, kuinka kaunis mies hän on.
 
vierailija
Sais olla kyllä hiton hyvät välit että sanoisi muille vain, että hei mun uusi tyttis/poikkis tulee nyt mukaan bussiin. Mutta sitten taas Kris ei voisi tyttistään kutsua kiertueelle (tai Nace? jos vielä seurustelee). Ja että se olisi vielä kaikille ok. Sen sijaan jos kaikki on vaan kavereita keskenään niin homma vaikuttaakin ihan normaalilta.
Tietääkö kukaan varmaksi sitä, ettei Krisin tyttöystävä ollut mukana kiertueella? Itse oletan, ettei hän edes halua/pysty lähtemään mukaan kiertueelle omien velvollisuuksien takia.
 
vierailija
Palaan itse tähän, koska tämä on mielenkiintoinen kysymys. Eikä liity mitenkään S:ään vaan muutenkin jos Joksujen uusi albumi ei ota tuulta alle ja ne keikkapaikat ei oikein myy Länsi-Euroopan puolella, kauanko menee siihen, että Joksujen on pakko tehdä päätöksiä, soittaako ne enemmän siellä missä on kysyntää (paluu Balkanin puolelle ja Puola (+muutama muu maa) vai jatkavatko yhä pienillä klubikeikoilla yrittämistä. Tätä siis on toki pohdittu aiemminkin koko yhtyeen näkökulmasta mutta nyt tullaan B:n asemaan. Hän on kiistatta suosituin jäsen näistä ja kai Jokereiden osa suosiosta lepää B:n lantioliikkeessä. Mutta riittääkö B:n ambitio soittamaan jotain klubeja parille sadalle kuulijalle, jos on päässyt maistamaan Ries...-no, tällä kertaa suurempaa suosiota. Vaikka muut joksut ovatkin hyviä ystäviä ja sooloura nuorempana ei ollut sitä mitä haki, tilanne voisi olla nyt ihan toinen ja jos tilaisuus tulisi siis siinä tilanteessa, että Joksut junnaa paikoillaan, luulenpa, että B. tarttuisi siihen.
Pahinta varmaan olisi jos suosio tosiaan notkahtaisi ja pitäisi palata enemmän kotimaahan. Jotenkin luulen, että siinä vaiheessa B voisi tehdä omia kuvioitaan. Kamalat paineet artisteilla. Tietty Joksut asettaa niitä itselleen kun puhuu maailman valloituksesta yms. Jos Sloikut on yhtään Suomen kaltainen niin epäonnistumisista tulee ilkkumista. Ehkä ne on jotain puhuneetkin vaihtoehdoista kun Kris mainitsi jossain haastattelussa et ei halua laulaa bändissä enempää mut voisi soolourallaan kokeilla. Tietty korjasi heti et ei nyt.
 
vierailija
Tietääkö kukaan varmaksi sitä, ettei Krisin tyttöystävä ollut mukana kiertueella? Itse oletan, ettei hän edes halua/pysty lähtemään mukaan kiertueelle omien velvollisuuksien takia.
Sloveenifanit tuntee Krisin tyttöystävän ulkonäöltä ja heitä pyöri kiertueella sen verran mukana, että olisi varmana tunnistettu. Toisekseen pantiin kyllä merkille, kuinka monta ihmistä siellä bussin luona pyöri eri kaupungeissa, eli vaikka ei olisi sinänsä tunnistettu, niin joku olisi kyllä huomannut, jos sinne olisi ylimääräinen ja tunnistamaton crewn jäsen ilmestynyt.
 
vierailija
Musta se on vaan kuumempaa, että B on myös totinen välillä. On selvästi fiksu ja päättäväinen, mutta kaikesta näkee että on lämmin ihminen, läheiset on tärkeitä ja myös osoittaa sitä välittämistään ihanasti. On ystävällinen muille ja haastatteluista näkee että hänessä on sellaista kypsyyttä, mitä ei kaikissa ole. Ja sitten se hulvaton hassutteleva touhottaja, mikä hänestä löytyy on aivan valloittava. Mutta jos olisi pelkästään sellainen touhottaja, ei se mun makuun olisi puoliksikaan niin kiinnostavaa, kuin tuo että on oikeasti se fiksu ja vakava puoli siellä olemassa myös. Musta miehissä on kuuminta lämpö ja älykkyys, ja B:stä löytyy nämä molemmat. Lisänsä tuo vielä huumori, se että osaa olla ottamatta itseään liian vakavasti. Huh! Enkä tässä edes päässyt vielä siihen, kuinka kaunis mies hän on.
Jos ei vaan sytytä, niin ei sytytä.
 
vierailija
Mä en ihmettelisi jos S ois nyt UK-kiertueella mukana kun on reissanut UK-USA-väliä muutenkin paljon. Mutta jos hän näkyy vielä kesän festareilla jossain Itä-Euroopassa niin siinä vaiheessa alan uskoa suhteeseen.
Samaa mieltä. S tuntuu nyt viettäneen aika paljon aikaa Lontoossa niin ei parin viikon pyrähdys siellä tässä välissä herättäisi kummastusta. Jos sen jälkeen näkyy mukana ja kaksistaan B:n seurassa niin sitten alan uskoa johonkin kaveruutta suurempaan.
 
vierailija
Pahinta varmaan olisi jos suosio tosiaan notkahtaisi ja pitäisi palata enemmän kotimaahan. Jotenkin luulen, että siinä vaiheessa B voisi tehdä omia kuvioitaan. Kamalat paineet artisteilla. Tietty Joksut asettaa niitä itselleen kun puhuu maailman valloituksesta yms. Jos Sloikut on yhtään Suomen kaltainen niin epäonnistumisista tulee ilkkumista. Ehkä ne on jotain puhuneetkin vaihtoehdoista kun Kris mainitsi jossain haastattelussa et ei halua laulaa bändissä enempää mut voisi soolourallaan kokeilla. Tietty korjasi heti et ei nyt.
Seuraava kysymys ei ole tarkotettu ilkeilyksi vaan mua ihan vilpittömästi kiinnostaa, että onko Joksuilla potentiaalia saada enemmän jalansijaa Euroopasta/muualta? Mä en oikein usko siihen. Paketti on kasassa, mutta jotain siitä silti uupuu.
 
vierailija
Tietääkö kukaan varmaksi sitä, ettei Krisin tyttöystävä ollut mukana kiertueella? Itse oletan, ettei hän edes halua/pysty lähtemään mukaan kiertueelle omien velvollisuuksien takia.
Luulen näin kanssa, mutta varmaan hänkin saattaa silti olla mukana jossain, vaikka sitä ei tiedetä. Eikö joku huhu ollut että olisi ollut / asunut Lontoossa myös. Siis ei varmasti Joksujen kanssa, vaan jossain muualla siellä. En tiedä onko totta vai ei, mutta olisi ihan mahdollista että ovat samassa kaupungissa välillä, siitä ei vaan pidetä mitään meteliä.
 
vierailija
Toiset äideistä ja toiset tyttäristä jne, mutta täällä joku ihmetteli mitä muut Bssä näkevät. Mä tykkään lukea tällaisia analyysejä.

-eri
Ei analyyseissa ole mitään vikaa. Kunhan kerroin vain mielipiteeni. Joku ihminen voi olla täydellinen toisen mielestä, mutta johonkin toiseen hän ei vaan kolahda. Ei siinä älykkyys ja ulkonäkö auta mitään, jos ei vaan tunne vetovoimaa toiseen.
 
vierailija
Seuraava kysymys ei ole tarkotettu ilkeilyksi vaan mua ihan vilpittömästi kiinnostaa, että onko Joksuilla potentiaalia saada enemmän jalansijaa Euroopasta/muualta? Mä en oikein usko siihen. Paketti on kasassa, mutta jotain siitä silti uupuu.
Paljon riippunee seuraavasta albumista ja miten saavat hypeä aikaan. Viisujen ja shipin myötä saatu suosio alkaa hiipua, joten jotain pitäis keksiä että saavat uusia kuuntelijoita ja faneja.
 
vierailija
Samaa mieltä. S tuntuu nyt viettäneen aika paljon aikaa Lontoossa niin ei parin viikon pyrähdys siellä tässä välissä herättäisi kummastusta. Jos sen jälkeen näkyy mukana ja kaksistaan B:n seurassa niin sitten alan uskoa johonkin kaveruutta suurempaan.
Samaa mieltä, itse uskon Damoniin enemmän tällä hetkellä siinä suhteessa. Mutta jos S jatkuvasti vain viihtyy mukana, vieläpä niin, että D ei ole mukana, niin muutan minäkin sitten mieltäni.
 
vierailija
Seuraava kysymys ei ole tarkotettu ilkeilyksi vaan mua ihan vilpittömästi kiinnostaa, että onko Joksuilla potentiaalia saada enemmän jalansijaa Euroopasta/muualta? Mä en oikein usko siihen. Paketti on kasassa, mutta jotain siitä silti uupuu.
Omasta mielestä siitä ei uuvu yhtään mitään. Musiikki on ihan loistavaa, samoin livebändinä ovat jopa poikkeuksellisen hyviä.
 

Yhteistyössä