vierailija
Näin on. Liian alkuvoimaton tapaus. Tuulella käypäJos ei vaan sytytä, niin ei sytytä.
Näin on. Liian alkuvoimaton tapaus. Tuulella käypäJos ei vaan sytytä, niin ei sytytä.
Höpönlöpön, kompostissa kaikki termit on sallittuja, ei pilata tätäkin ketjua turhilla säännöillä siitä mitä ja miten saa jonkun mielestä keskustella.Täällä ei kuulu termistöön paritus. Kompostissa kaikki kemialliset yhdisteet sitoutuvat toisiinsa. Jatkakaa käymisprosessia!
Tommy vois laittaa Kärpyn ääntelemään.Tänne se Kärpän ääntelyklippi!!!!
Aika vähän heistä on nähty yhteismateriaalia, mutta niistä vähistä on jotenkin minulle paistanut sellainen esittäminen kameralle. Samoin se tapa jolla D suhtautuu B:n läheisyyteen on niin välinpitämätön, että en näiden perusteella en usko muuhun kuin ystävyyteen.Mä liputan B:n ja D:n suhteen puolesta. En suostu vielä luovuttamaan.
Näin mäkin luulen, että B muuttuisi julkisuudessa varovaisemmaksi ja somessa yksityisemmäksi jos S:n kanssa yhteen päätyisi. Ei se voisi enää somettaa vapaaltaan jos S mukana kun se paljastaisi senkin olin paikan.Damon ois mun mielestä kiinnostavin kuvio. Sadie pyrkii pitämään elämänsä sen verran piilossa että bojanista saataisiin varmaan tosi vähän tietoa enää sit jos ne ois yhdessä. Pelkkiä promostooreja vaan.
Tää on jännä kun myönnän itsekin, että ärsyynnyn noista D ja S vihjauksista, vaikka en oo koskaan Kn ja Bn kohdallakaan uskonut muuta kuin ystävyyteen. Mutta nyt kun joku heitti sen Alikan, niin miksi se ei ärsytä? Päinvastoin, tuntuu että he olis oikein ihana pari.En missään nimessä tarkoita sinua, mutta osa ihmisistä ei halua nähdä, että B:llä olisi kemiaa jonkun muun kuin K:n kanssa, koska he haluavat pitää kiinni tästä shipistä.
Varmaan jotain omia projisointeja. Mä taas en yhtään näkisi B yhdessä Alikan kanssa, mutta S tai D kanssa hyvinkin.Tää on jännä kun myönnän itsekin, että ärsyynnyn noista D ja S vihjauksista, vaikka en oo koskaan Kn ja Bn kohdallakaan uskonut muuta kuin ystävyyteen. Mutta nyt kun joku heitti sen Alikan, niin miksi se ei ärsytä? Päinvastoin, tuntuu että he olis oikein ihana pari.
Omituinen on ihmismieli. En tiedä miksi suhtaudun näin.
Sori löytyy vaan tää versioTieteellisiä + kaverin tärkeitä editointitarkoituksia varten....muistaako/löytääkö kukaan sitä klippiä, missä K 'äänteli' ulkona suihkussa?
Mä oon kyllä nähnyt heidän välissä joissain klipeissä kemiaakin mutta silti oon ajatellut että ihan ystäviä ovat ja heillä on selvästi jotenkin samantyylinen energia (tai ainakin silloin kun ovat yhdessä ). En tiedä oisinko suhtautunut asiaan toisin jos Kn elämässä ei ois erästä tiettyä yksityishenkilöä ja K&B ois nähneet toisiaan enemmän...Miten muuten te, jotka ette shippaa K/B, näette kaikki klipit näistä kahdesta? Onko niissä kemiaa, pelleilyä, ei mitään vai jotain muuta? Kiinnostaisi nyt siis kuulla niiltä, jotka eivät ole missään vaiheessa heitä shipanneet.
Mä just iltapäivällä luin aika kuumaa d/b/k ficciä sormet vilkkaina, ja hitto soikoon koko perhe tuli kotiin just ku olin ihan viittä vaille valmis No, kohta pääsee jatkamaan.En tiedä muuta mut K, B ja D vois joku päivä taas leikkiä niillä köysillä ja teipeillä.
Ihanaa kun ihmiset pystyvät täällä myöntämään itsestään tällaisia asioita ja keskustelemaan niistä hedelmälliseen sävyyn. Mun synti on se, että haluan nähdä B:n miehen kanssa. Jotenkin se hetero suhde tai niillä spekulointi tuntuu kauhean tylsältä. Älkää kysytkö miksi näin on, koska en osaa vastata.Tää on jännä kun myönnän itsekin, että ärsyynnyn noista D ja S vihjauksista, vaikka en oo koskaan Kn ja Bn kohdallakaan uskonut muuta kuin ystävyyteen. Mutta nyt kun joku heitti sen Alikan, niin miksi se ei ärsytä? Päinvastoin, tuntuu että he olis oikein ihana pari.
Omituinen on ihmismieli. En tiedä miksi suhtaudun näin.
Nimenomaan ne biisit on koukuttavia! Oon kuunnellut niitä siitä keväästä asti, enkä oo kyllästynyt vieläkään. Se on tosi harvinaista että löydän bändin, jonka levyiltä ei ole tarvetta skipata yhtään biisiä yli soittaessa. Uudet, vielä julkaisemattomat kappaleet on olleet ihania myös. Bluzasta tykkään eniten, meni ihan sinne kaikkien suurimpien suosikkieni joukkoon heti. Minusta Joksuilla on siis kaikki kohdallaan. Se, miksi suosio ei ole vielä räjähtänyt suuremmaksi, johtuu vaan siitä levy-yhtiön ja laajemman markkinoinnin puutteesta, mikä monilla paljon tylsemmilläkin bändeillä on takanaan. Mutta ymmärrän silti heidän valinnan olla vapaita ja arvostan sitä.Heiltä puuttuu koukuttavat biisit, ilman niitä ei valloiteta maailmaa.
Voitko linkata kiitos.Mä just iltapäivällä luin aika kuumaa d/b/k ficciä sormet vilkkaina, ja hitto soikoon koko perhe tuli kotiin just ku olin ihan viittä vaille valmis No, kohta pääsee jatkamaan.
Ne viime kevään klipit oli ehdottomasti sellasia joissa näkyi kemiaa. Ja pelleilyä toki myös, mutta mun mielestä se ei ole kemian tai vetovoiman vastakohta. Oikeastaan pikemminkin niinpäin että pelleilyä ei voi ollakaan jos ei ole jonkinlaista kemiaa. Se kemia on just sitä kun huumori, nopeat läpät tms toimii ihan kuin toinen lukisi ajatukset. Ja sit tietty sellasta sopivasti pikkutuhmaa, mutta silti hauskaa. Sellaista näkyi hyvinkin liverpoolissa, mutta mun mielestä se oli jo nt:n aikana haalistunut. Oli niillä selvästi hauskaa, mutta se sama kipinä oli jo sammunut.Miten muuten te, jotka ette shippaa K/B, näette kaikki klipit näistä kahdesta? Onko niissä kemiaa, pelleilyä, ei mitään vai jotain muuta? Kiinnostaisi nyt siis kuulla niiltä, jotka eivät ole missään vaiheessa heitä shipanneet.
Mä olen nähnyt sen kemian kyllä, mutta en romanttisena kemiana. Oon kokenut itse ei-romanttista kemiaa samaa sukupuolta olevaan itse heterona. Joidenkin kanssa voi klikata hyvin yhteen, erityisesti tilanteessa joka on esim. äärimmäisen stressaava ja jonka vain toinen samassa tilanteessa oleva voi täysin ymmärtää. Siihen kun lisätään päälle vielä mätsäävä huumorintaju niinMiten muuten te, jotka ette shippaa K/B, näette kaikki klipit näistä kahdesta? Onko niissä kemiaa, pelleilyä, ei mitään vai jotain muuta? Kiinnostaisi nyt siis kuulla niiltä, jotka eivät ole missään vaiheessa heitä shipanneet.
Tasan samat mietteet! Katoin viisuja viime keväänä vain sillä silmällä että kenestä olisi muka vastusta kärtsälle. Ei kenestäkään, mutta muistan joksujen kohdalla tunnustaneeni seurueelleni että tästä kyllä tykkäsin kovasti. Sen jälkeen en ole paljon muuta kuunnellutkaan.Nimenomaan ne biisit on koukuttavia! Oon kuunnellut niitä siitä keväästä asti, enkä oo kyllästynyt vieläkään. Se on tosi harvinaista että löydän bändin, jonka levyiltä ei ole tarvetta skipata yhtään biisiä yli soittaessa. Uudet, vielä julkaisemattomat kappaleet on olleet ihania myös. Bluzasta tykkään eniten, meni ihan sinne kaikkien suurimpien suosikkieni joukkoon heti. Minusta Joksuilla on siis kaikki kohdallaan. Se, miksi suosio ei ole vielä räjähtänyt suuremmaksi, johtuu vaan siitä levy-yhtiön ja laajemman markkinoinnin puutteesta, mikä monilla paljon tylsemmilläkin bändeillä on takanaan. Mutta ymmärrän silti heidän valinnan olla vapaita ja arvostan sitä.
Tarjoilen saman tien kaksi vähän erityyppistä:Voitko linkata kiitos.
Kävelen yli kadunMä mietin kovasti olenko suurkaupungin luuseri
mut onneksi minut pelasti katuojasta beikkeri.
Voi olla silti kaverien kanssa hengailua, ei todista mitäänJoo jännä nähdä tuleeko S mukana Lontooseen, jos tulee niin ei kai toi nyt enää mitään kaverien kanssa hengailua ole?
Niin siis K viittaa näissä Krisiin. On muuten joitain ihan törkeän kuumia B+Kris-ficcejä, mikäli sellaiset sattuvat kiinnostamaan.Tarjoilen saman tien kaksi vähän erityyppistä:
Do You Want to Fuck Him? - SamePlaceandTime - Joker Out (Band) [Archive of Our Own]
An Archive of Our Own, a project of the Organization for Transformative Worksarchiveofourown.org
The camera speaks the truth that I couldn't - Chapter 1 - sizzlingsheepcheesecake - Joker Out (Band) [Archive of Our Own]
An Archive of Our Own, a project of the Organization for Transformative Worksarchiveofourown.org
Ei mitään supertuhmaa, mutta kuumaa kyllä.