Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Bojan New Yorkissa oluella Alikan kanssa! Ihanat. 🤩 Sattumalta ilmeisesti tavanneet tuolla, tai ainakin sattumalta ovat yhtäaikaa siellä, onhan ne voineet tuon tapaamisen tietysti sopia.
 
vierailija
Bojan New Yorkissa oluella Alikan kanssa! Ihanat. 🤩 Sattumalta ilmeisesti tavanneet tuolla, tai ainakin sattumalta ovat yhtäaikaa siellä, onhan ne voineet tuon tapaamisen tietysti sopia.
Hassua. Motkotin aiemmin päivällä kuinka mua jäi pännimään kun Bojan keskeytti Alikan ja Jeren herkän lohdutushalauksen. Ja joku kommentoi mulle Vauvalla että shut up nyt ei vietetä Alikan vuosipäivää. Hahaha. Olin tuntosarvi!
 
vierailija
Hassua. Motkotin aiemmin päivällä kuinka mua jäi pännimään kun Bojan keskeytti Alikan ja Jeren herkän lohdutushalauksen. Ja joku kommentoi mulle Vauvalla että shut up nyt ei vietetä Alikan vuosipäivää. Hahaha. Olin tuntosarvi!
Oletan, että seuraat instassa vain Alikaa? Hassua ja outoa olisi, että seuraisit siellä Bojania, jota tunnut paljon inhoavan. Ja seuraavaksi ihmettelen sitä, mikä tarve sulla on kirjoitella näitä samoja asioita kaikkiin ketjuihin? Sun agendalle riittäisi ihan vaan se komposti.
 
vierailija
Oletan, että seuraat instassa vain Alikaa? Hassua ja outoa olisi, että seuraisit siellä Bojania, jota tunnut paljon inhoavan. Ja seuraavaksi ihmettelen sitä, mikä tarve sulla on kirjoitella näitä samoja asioita kaikkiin ketjuihin? Sun agendalle riittäisi ihan vaan se komposti.
Toisin kuin luulet, niin siellä pääasiassa puolustetaan Jereä ja Bojania. Trollit siitäkin paikasta tekee ankean.
 
vierailija
Hassua. Motkotin aiemmin päivällä kuinka mua jäi pännimään kun Bojan keskeytti Alikan ja Jeren herkän lohdutushalauksen. Ja joku kommentoi mulle Vauvalla että shut up nyt ei vietetä Alikan vuosipäivää. Hahaha. Olin tuntosarvi!
Tämä on kyllä hauska sattuma. Ensin mainitaan jokin sivuhenkilö ja sieltä se purjehtiikin päänäyttämölle. Mutta tässä saagassa ei toki ole ennen näkemätöntä. 😀
 
vierailija
Pieni päivän teemaan sopiva ficci Tumpusta💚❤

 
vierailija
Joo, Joksut ja crew miehistöiksi, ja ehdottomasti juuri noin päin
Apua, nyt en pääse yli tästä ajatuksesta. Olisi niin täydellinen AU!

Bojan on painostettu avioliittoon naisen kanssa ja se pakenee merelle. Näen jo sieluni silmin kuinka se liihottaa laivan kannella pinkissä röyhelöpaidassa.

Kris voisi olla Bn kirjurina ja neuvonantajana laivalla.

Jan on mystinen merirosvo ja luutunsoittaja jonka menneisyydestä kukaan ei tiedä mitään (kunnes se ystävystyy Nacen kanssa paremmin).

Jure on ryöstelevä hassutelija joka on tuonut mukanaan laivalle kissan.

Nace on kaikkien tuki ja turva isähahmo.

K tietysti kulkee nahka-asussa ja on elämäänsä kyllästynyt kun hänet tunnistetaan kaikkialla minne meneekin.

Hitsi kun komediaa on niin hankala kirjoittaa. Haluaisin tästä nyt ficin niin kovasti. :D
 
vierailija
Apua, nyt en pääse yli tästä ajatuksesta. Olisi niin täydellinen AU!

Bojan on painostettu avioliittoon naisen kanssa ja se pakenee merelle. Näen jo sieluni silmin kuinka se liihottaa laivan kannella pinkissä röyhelöpaidassa.

Kris voisi olla Bn kirjurina ja neuvonantajana laivalla.

Jan on mystinen merirosvo ja luutunsoittaja jonka menneisyydestä kukaan ei tiedä mitään (kunnes se ystävystyy Nacen kanssa paremmin).

Jure on ryöstelevä hassutelija joka on tuonut mukanaan laivalle kissan.

Nace on kaikkien tuki ja turva isähahmo.

K tietysti kulkee nahka-asussa ja on elämäänsä kyllästynyt kun hänet tunnistetaan kaikkialla minne meneekin.

Hitsi kun komediaa on niin hankala kirjoittaa. Haluaisin tästä nyt ficin niin kovasti.
Aika hyvä!
 
vierailija
Apua, nyt en pääse yli tästä ajatuksesta. Olisi niin täydellinen AU!

Bojan on painostettu avioliittoon naisen kanssa ja se pakenee merelle. Näen jo sieluni silmin kuinka se liihottaa laivan kannella pinkissä röyhelöpaidassa.

Kris voisi olla Bn kirjurina ja neuvonantajana laivalla.

Jan on mystinen merirosvo ja luutunsoittaja jonka menneisyydestä kukaan ei tiedä mitään (kunnes se ystävystyy Nacen kanssa paremmin).

Jure on ryöstelevä hassutelija joka on tuonut mukanaan laivalle kissan.

Nace on kaikkien tuki ja turva isähahmo.

K tietysti kulkee nahka-asussa ja on elämäänsä kyllästynyt kun hänet tunnistetaan kaikkialla minne meneekin.

Hitsi kun komediaa on niin hankala kirjoittaa. Haluaisin tästä nyt ficin niin kovasti.
🫠 Me tarvitaan tämä!!
 
vierailija
Kokkailin äskettäin kokoon tällaisen söpöstelevän faniedittivideon. Se on hidastempoinen ja aika pitkä, Enyan biisiin tehty. Tein sen ihan vain itselleni omaksi ilokseni, mutta jaan sen Bojere-viikon kunniaksi tännekin, mikäli joku muukin haluaa sen nähdä 😊
 

Yhteistyössä