vierailija
Bojan New Yorkissa oluella Alikan kanssa! Ihanat. Sattumalta ilmeisesti tavanneet tuolla, tai ainakin sattumalta ovat yhtäaikaa siellä, onhan ne voineet tuon tapaamisen tietysti sopia.
Olipa kiva nähdä taas Boitsu!Bojan New Yorkissa oluella Alikan kanssa! Ihanat. Sattumalta ilmeisesti tavanneet tuolla, tai ainakin sattumalta ovat yhtäaikaa siellä, onhan ne voineet tuon tapaamisen tietysti sopia.
No onEikä, on tässä tarinassa käänteitä.
Aijaa. Mä luulin kans. Sit on aikalailla yhdentekevä taulu noin shippimielessä. Ehkä Jerppa ois laittanu äipän keskelle itse.Mä ensin ajattelin hassusti, että K olisi itse valinnut sen keskimmäisen ison taulun sisällön, mutta ei tietenkään ole. Bojanin kuvien merkitys laskee, kun kooste on fanin tekemä.
Hassua. Motkotin aiemmin päivällä kuinka mua jäi pännimään kun Bojan keskeytti Alikan ja Jeren herkän lohdutushalauksen. Ja joku kommentoi mulle Vauvalla että shut up nyt ei vietetä Alikan vuosipäivää. Hahaha. Olin tuntosarvi!Bojan New Yorkissa oluella Alikan kanssa! Ihanat. Sattumalta ilmeisesti tavanneet tuolla, tai ainakin sattumalta ovat yhtäaikaa siellä, onhan ne voineet tuon tapaamisen tietysti sopia.
Oletan, että seuraat instassa vain Alikaa? Hassua ja outoa olisi, että seuraisit siellä Bojania, jota tunnut paljon inhoavan. Ja seuraavaksi ihmettelen sitä, mikä tarve sulla on kirjoitella näitä samoja asioita kaikkiin ketjuihin? Sun agendalle riittäisi ihan vaan se komposti.Hassua. Motkotin aiemmin päivällä kuinka mua jäi pännimään kun Bojan keskeytti Alikan ja Jeren herkän lohdutushalauksen. Ja joku kommentoi mulle Vauvalla että shut up nyt ei vietetä Alikan vuosipäivää. Hahaha. Olin tuntosarvi!
En mä ainakaan missään vaiheessa ajatellut sen itse koostaneen moista, varsinkin kun kiittää kaikkia saamistaan teoksista. Siksi vähän ihmettelin taas ihastelun määrää vauvalla.Aijaa. Mä luulin kans. Sit on aikalailla yhdentekevä taulu noin shippimielessä. Ehkä Jerppa ois laittanu äipän keskelle itse.
Toisin kuin luulet, niin siellä pääasiassa puolustetaan Jereä ja Bojania. Trollit siitäkin paikasta tekee ankean.Oletan, että seuraat instassa vain Alikaa? Hassua ja outoa olisi, että seuraisit siellä Bojania, jota tunnut paljon inhoavan. Ja seuraavaksi ihmettelen sitä, mikä tarve sulla on kirjoitella näitä samoja asioita kaikkiin ketjuihin? Sun agendalle riittäisi ihan vaan se komposti.
Tämä on kyllä hauska sattuma. Ensin mainitaan jokin sivuhenkilö ja sieltä se purjehtiikin päänäyttämölle. Mutta tässä saagassa ei toki ole ennen näkemätöntä.Hassua. Motkotin aiemmin päivällä kuinka mua jäi pännimään kun Bojan keskeytti Alikan ja Jeren herkän lohdutushalauksen. Ja joku kommentoi mulle Vauvalla että shut up nyt ei vietetä Alikan vuosipäivää. Hahaha. Olin tuntosarvi!
Miksi te siellä kompostissa viihdytte "puolustelemassa"? Eikö se onnistu näissä KB shippaamista varten olemassaolevissa ketjuissa? Taidatte olla hieman mustasukkaisia "vääristä" shipeistä Voimia!Toisin kuin luulet, niin siellä pääasiassa puolustetaan Jereä ja Bojania. Trollit siitäkin paikasta tekee ankean.
OFMD AU ois kyllä niin hyvä. B vois olla Stede-tyyppinen ja Joksut sen miehistö, K ja crew sitten Blackbeard & co.Merirosvo-kapteenit moodboard (odotan edelleen Our flag means death-tyylistä AU:ta)
Joo, Joksut ja crew miehistöiksi, ja ehdottomasti juuri noin päinOFMD AU ois kyllä niin hyvä. B vois olla Stede-tyyppinen ja Joksut sen miehistö, K ja crew sitten Blackbeard & co.
Jeresus! Tästä vinkkelistä en ookaan ennen tätä nähnyt. Täähän pitäisi ripustaa jonnekin Ateneumiin ihan kansallisen merkityksensä vuoksi.cool shades & finger guns
www.tumblr.com
Apua, nyt en pääse yli tästä ajatuksesta. Olisi niin täydellinen AU!Joo, Joksut ja crew miehistöiksi, ja ehdottomasti juuri noin päin
Aika hyvä!Apua, nyt en pääse yli tästä ajatuksesta. Olisi niin täydellinen AU!
Bojan on painostettu avioliittoon naisen kanssa ja se pakenee merelle. Näen jo sieluni silmin kuinka se liihottaa laivan kannella pinkissä röyhelöpaidassa.
Kris voisi olla Bn kirjurina ja neuvonantajana laivalla.
Jan on mystinen merirosvo ja luutunsoittaja jonka menneisyydestä kukaan ei tiedä mitään (kunnes se ystävystyy Nacen kanssa paremmin).
Jure on ryöstelevä hassutelija joka on tuonut mukanaan laivalle kissan.
Nace on kaikkien tuki ja turva isähahmo.
K tietysti kulkee nahka-asussa ja on elämäänsä kyllästynyt kun hänet tunnistetaan kaikkialla minne meneekin.
Hitsi kun komediaa on niin hankala kirjoittaa. Haluaisin tästä nyt ficin niin kovasti.
🫠 Me tarvitaan tämä!!Apua, nyt en pääse yli tästä ajatuksesta. Olisi niin täydellinen AU!
Bojan on painostettu avioliittoon naisen kanssa ja se pakenee merelle. Näen jo sieluni silmin kuinka se liihottaa laivan kannella pinkissä röyhelöpaidassa.
Kris voisi olla Bn kirjurina ja neuvonantajana laivalla.
Jan on mystinen merirosvo ja luutunsoittaja jonka menneisyydestä kukaan ei tiedä mitään (kunnes se ystävystyy Nacen kanssa paremmin).
Jure on ryöstelevä hassutelija joka on tuonut mukanaan laivalle kissan.
Nace on kaikkien tuki ja turva isähahmo.
K tietysti kulkee nahka-asussa ja on elämäänsä kyllästynyt kun hänet tunnistetaan kaikkialla minne meneekin.
Hitsi kun komediaa on niin hankala kirjoittaa. Haluaisin tästä nyt ficin niin kovasti.
Kaikki tuntuu tulevan lähemmäksi suomen kielelläOho, nyt tullut useampi ficci suomeksi, tilhiltäkin tuli suomenkielinen ficlet. https://archiveofourown.org/works/55026979
Ihan vieras olo, kun aikaisemmin on tullut niin rauhalliseen tahtiin ficcejä ja piirroksia. Nyt on hetkellisesti isomman fandomin tuntua ja ei meinaa pysyä perässä tässä tulvassa. :'DRakastan Bojere-viikkoa ku ficcejä tulee ku sieniä sateella