Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Totta. Tekisi mieli kaivaa ne tarot-luennatkin esiin jostain.
Mulla tuli heti Bluzan käännösten ilmestyessä mieleen, että muistaakseni jonkun tarot-luennan mukaan K oli B:n ensirakkaus 🥰
Mulle jäi se mieleen, kun täällä jonkun verrankin kritisoitiin, että eihän sellainen nyt voi olla mahdollista. Mutta mites ne Bluzan sanat meneekään 😉
En viitsinyt tätä aiemmin kirjoittaa, kun en halunnut manata tarot-häirikköä paikalle, mutta nyt oli pakko kertoa, kun otit tämän esiin.
 
vierailija
Mulla tuli heti Bluzan käännösten ilmestyessä mieleen, että muistaakseni jonkun tarot-luennan mukaan K oli B:n ensirakkaus
Mulle jäi se mieleen, kun täällä jonkun verrankin kritisoitiin, että eihän sellainen nyt voi olla mahdollista. Mutta mites ne Bluzan sanat meneekään
En viitsinyt tätä aiemmin kirjoittaa, kun en halunnut manata tarot-häirikköä paikalle, mutta nyt oli pakko kertoa, kun otit tämän esiin.
Jollekin oli tarot-luennat liikaa kesällä, mutta todetaan nyt se, kun mulla on parit luennat kesältä tallessa, en tiedä onko ne täältä poistettu, että kesäkuun lopussa totesi tarot mamma, että Jere saattaa olla Bojanin ensirakkaus. Mutta ei tästä enempää, ettei joku taas pillastu. Hyvin istuu Bluzan sanoihin kyllä.
 
vierailija
Joo mulle on tärkeintä se et he pysyvät toistensa elämässä. Enkä usko et he tollasta yhteyttä mihinkään roskakoriin ois heittämässä vaik kuinka kumpikin tutustuis uusiin ihmisiin. Bojankin sanonu et kyse on elinikäisestä ystävyydestä.
Ystävyydet on helppo pitää "elinikäisinä" kun ei ole mitään todellista kanssakäymistä, mikä laittas ne koetukselle. On minunkin miehellä näitä 30 v vanhoja ystävyyksiä, joissa soitellaan kerran pari vuodessa mitäs äijä puuhaat käytiin täs Leksan kaa skimbaa nähäillään moi.
 
vierailija
Mulla tuli heti Bluzan käännösten ilmestyessä mieleen, että muistaakseni jonkun tarot-luennan mukaan K oli B:n ensirakkaus
Mulle jäi se mieleen, kun täällä jonkun verrankin kritisoitiin, että eihän sellainen nyt voi olla mahdollista. Mutta mites ne Bluzan sanat meneekään
En viitsinyt tätä aiemmin kirjoittaa, kun en halunnut manata tarot-häirikköä paikalle, mutta nyt oli pakko kertoa, kun otit tämän esiin.
Mun on vähän vaikea mennä shipissä näin pitkälle. Eiköhän 24-vuotias ihminen ole kokenut sen ensirakkauden jo aikaisemmin, varsinkin kun hän on seurustelut aiemmin.
 
vierailija
Mun on vähän vaikea mennä shipissä näin pitkälle. Eiköhän 24-vuotias ihminen ole kokenut sen ensirakkauden jo aikaisemmin, varsinkin kun hän on seurustelut aiemmin.
Mun oikeasti vavisuttava ensirakkaus oli vasta 24-vuotiaana vaikka pari seurustelusuhdetta olikin sitä ennen ollut. Ja se oli sellainen että kun katseet kohtasi ekan kerran niin se oli menoa se.
 
vierailija
Mun oikeasti vavisuttava ensirakkaus oli vasta 24-vuotiaana vaikka pari seurustelusuhdetta olikin sitä ennen ollut. Ja se oli sellainen että kun katseet kohtasi ekan kerran niin se oli menoa se.
Ohis, mutta olen 49v, enkä vieläkään kokenut ensirakkauttani. Olen kyllä seurustellut, mutta se ensirakkaus odottaa vielä. Ehkä seuraavassa elämässä.
 
vierailija
Minulla ei lainaukset toimi enää suurimman osan ajasta täällä, mutta ottamatta kantaa ko. väitteeseen K&B:n kohdalla, kyllä on minusta ihan tavallista, että ihmisten ensimmäiset seurustelusuhteet perustuvat enemmän ihastukseen ja ensirakkaus voi tulla vasta myöhemmin.
 
vierailija
Oliko se Melanie Bojanin ensirakkaus? Voi olla että joku muukin.
Ihastus ja rakastuminen - niiden erottaminen voi olla vaikeaa.
Melanie taitaa kuitenkin olla ainoa, jonka kanssa on varsinaisesti seurustellut. About 18-vuotiaana, eikä sekään ollut mikään kovin pitkäaikainen parisuhde.
Ja voiko 18-vuotiaan seurustelua edes kutsua parisuhteeksi?
 
vierailija
Söpö fanart <3


When Jere met Bojan and Bojan met Jere <3

 
vierailija
Yhdistelin vähän ajatuksiani eilisen Hesarin Kärtsä-jutun jälkeen. Kukausiliitteen kansikuva oli otettu perjantaina 1. maaliskuuta. Varmaan aamusta, koska K ryntäsi kutsumatta Portion Boysin haastatteluun, kun "oli muissa asioissa" Sanomatalossa samaan aikaan. Lippis oli sama.

JO oli Suomessa silloin ja illalla oli Tavastialla PBn keikka, johon niiden piti mennä yhdessä, mutta keikan läpikäynnissä Kultsalla ilmaantuneet tekniset ongelmat kaatoivat suunnitelmat. Kärtsä oli keikalla ilman heitä, joskin jossain väitettiin Bojanin ja Krisin pyörineen iltayöstä jossain Tavastian lähistöllä. Ehkä tapasivat Kn.
 
vierailija
Söpö fanart <3


When Jere met Bojan and Bojan met Jere <3

Herkistävä videokooste. Kiitos. Mukana pari klippiä, joita en ole nähnyt. Esim tuo hotellihuoneessa otettu.
 
vierailija
Vielä tällekin puolelle mun fanart: ihanaa vuosipäivää ja Bojere-viikkoa kaikille 💚💙


- Jossu
 

Yhteistyössä